Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
1
geplaatst: 17 april 2023, 16:08 uur
madmadder schreef:
Toen ik besloot dat ik me meer wilde gaan verdiepen in jazz was The Awakening één van de eerste platen die ik beluisterde. Nog steeds erg warme gevoelens bij dat album.
Toen ik besloot dat ik me meer wilde gaan verdiepen in jazz was The Awakening één van de eerste platen die ik beluisterde. Nog steeds erg warme gevoelens bij dat album.
Die plaat heb ik gek genoeg vanmiddag pas voor het eerst aangeslingerd, ander werk kende ik al wel. Maar het was wel meteen liefde op het eerste gehoor!
0
geplaatst: 20 april 2023, 17:21 uur
0
geplaatst: 22 april 2023, 00:35 uur
Nog geen half jaar na Keith Levene 
Wat jaren terug nog live gezien met Gang of Four. Niet al te oud geworden helaas.

Wat jaren terug nog live gezien met Gang of Four. Niet al te oud geworden helaas.

herman schreef:
Straks maar eens Metal Box draaien...
Deze met Keith op gitaar heb ik ook veel geluisterd, behoorlijk onder de radar gebleven volgens mij.
(embed)
R.I.P.
Straks maar eens Metal Box draaien...
Deze met Keith op gitaar heb ik ook veel geluisterd, behoorlijk onder de radar gebleven volgens mij.
(embed)
R.I.P.
0
geplaatst: 25 april 2023, 18:39 uur
R.I.P.
Harry (zeer respectabele leeftijd) en Lilian (veel te jong) en Barry natuurlijk.
Harry (zeer respectabele leeftijd) en Lilian (veel te jong) en Barry natuurlijk.
0
geplaatst: 25 april 2023, 19:49 uur
Harry Bellafonte, ook samen strijdend met Martin Luther King R.I.P.
0
geplaatst: 25 april 2023, 19:51 uur
Lillian Day Jackson was de stiefdochter van Art Blakey lees ik net. You and Me was echt leuk. R.I.P.
1
Mssr Renard
geplaatst: 26 april 2023, 12:19 uur
Ik loop wat achter, rip Paul van Vliet, Ahmad Jamal en Wim de Bie.
1
geplaatst: 26 april 2023, 12:52 uur
R.I.P. Paul van Vliet.
Zo verdwijnt de humor snel uit Nederland.
Was bij zijn laatste solo show in Den Haag een paar jaar terug. Hij was dik in de tachtig maar aan zijn optreden zou je het niet zeggen. Op het podium blijf je dertig.
Hij kwam handen schudden na afloop, pas toen bleek hij wat ouder.
Dank voor alle grappen en teksten.
Zo verdwijnt de humor snel uit Nederland.
Was bij zijn laatste solo show in Den Haag een paar jaar terug. Hij was dik in de tachtig maar aan zijn optreden zou je het niet zeggen. Op het podium blijf je dertig.
Hij kwam handen schudden na afloop, pas toen bleek hij wat ouder.
Dank voor alle grappen en teksten.
0
geplaatst: 26 april 2023, 20:32 uur
April Stevens R.I.P
Alweer een paar dagen geleden...
April Stevens (93) overleden | Top40Hitdossier.nl-nieuws
Alweer een paar dagen geleden...
April Stevens (93) overleden | Top40Hitdossier.nl-nieuws
0
geplaatst: 27 april 2023, 14:53 uur
R.I.P. April Stevens, had met haar broer Nino Tempo een Amerikaanse nummer-1-hit met Deep purple in 1963, maar zelf associeer ik dat duo altijd met hun versie van Love story (where do I begin) (1972) dat ik ooit aantrof op een oude verzamelelpee (uit de tijd dat ik misschien wel meer verzamelelpees dan gewone elpees had, de hoogtijdagen van K-Tel).
0
geplaatst: 27 april 2023, 17:32 uur
Heeft blijkbaar ook muziek gemaakt... geinige tekst wel.
So give thanks for life
Even when it's not the best,
You see, there's always worse...
You could be a Talk Show Guest!
So give thanks for life
Even when it's not the best,
You see, there's always worse...
You could be a Talk Show Guest!
* denotes required fields.