Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:41 uur
Behalve Nederland en Zweden geen van de liedjes voorafgaand aan de finale gehoord. Per liedje genoteerd of ik denk dat het doorgaat of niet. Zonder schuiven kom ik op precies tien nummers uit waarvan ik denk/vind dat die door gaan.
Door:
Noorwegen
Portugal
Kroatië (persoonlijk vind ik dit echt dramatisch slecht, maar het zal wel doorgaan denk ik)
Zwitserland (twijfelgeval. Ik denk/hoop dat dit doorgaat)
Israël
Moldavië
Zweden (viel me wel een beetje tegen, maar gaat zonder twijfel door)
Tsjechië
Nederland (ik zou het echt een schande vinden als dit niet doorgaan. Ik vind het één van de beste liedjes van de avond en heel goed gezongen. Mia en Dion kunnen hoe dan ook trots zijn op zichzelf)
Finland (ik vind er niks aan en hoop dat dit niet gaat winnen, maar de finale haalt het zeker wel)
Niet door:
Letland (twijfelgeval, maar waarschijnlijk niet door)
Malta
Servië
Ierland
Azerbeidzjan
Door:
Noorwegen
Portugal
Kroatië (persoonlijk vind ik dit echt dramatisch slecht, maar het zal wel doorgaan denk ik)
Zwitserland (twijfelgeval. Ik denk/hoop dat dit doorgaat)
Israël
Moldavië
Zweden (viel me wel een beetje tegen, maar gaat zonder twijfel door)
Tsjechië
Nederland (ik zou het echt een schande vinden als dit niet doorgaan. Ik vind het één van de beste liedjes van de avond en heel goed gezongen. Mia en Dion kunnen hoe dan ook trots zijn op zichzelf)
Finland (ik vind er niks aan en hoop dat dit niet gaat winnen, maar de finale haalt het zeker wel)
Niet door:
Letland (twijfelgeval, maar waarschijnlijk niet door)
Malta
Servië
Ierland
Azerbeidzjan
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:41 uur
Is Oekraïne het land dat gemiddeld het beste gepresteerd heeft op het songfestival?
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:42 uur
Voorspelling: Malta, Letland, Azerbeidzjan, Ierland en Zwitserland niet door.
Nederland dus er net wel bij als tiende. Zwitserland en Nederland zijn qua liedjes gelijk en dan denk ik toch dat de chemie van NL doorslaggevend is.
Nederland dus er net wel bij als tiende. Zwitserland en Nederland zijn qua liedjes gelijk en dan denk ik toch dat de chemie van NL doorslaggevend is.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:45 uur
Ik vond Moldavië beter dan Tsjechië als folky act.
Maar ik zal de volgende dagen de nummers wel nog wat beter luisteren.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:46 uur
FinisTerra schreef:
De studioversies geven een andere beleving. Maar dat is altijd zo.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:49 uur
Ooooh Anna Bergendahl die niet doorging. Een van de beste Zweedse inzendingen wat mij betreft en de enige die de finale niet haalde. Begrijp ik nog steeds niks van.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2023, 22:50 uur
DJ Bobo niet door was veel schandaliger.
Stond heel hoog bij de bookmakers toen ook.
0
Jazper schreef:
Tsjechië vond ik het best. En daarna de rest.
Tsjechië vond ik het best. En daarna de rest.
Me too.
0
aERodynamIC schreef:
Ooooh Anna Bergendahl die niet doorging. Een van de beste Zweedse inzendingen wat mij betreft en de enige die de finale niet haalde. Begrijp ik nog steeds niks van.
Eens! Zo zonde!
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:51 uur
Ik vond het Anna Bergendahl nummer waarmee ze eurovisie net niet haalde leuker eigenlijk. Platter dan deze. Maar leuker.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 22:51 uur
Onweerwolf schreef:
Dat is de straf als je van die enge paspoppen meeneemt
2
geplaatst: 9 mei 2023, 23:00 uur
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat die mevrouw met de strik continue net boven de camera lijkt te kijken?
1
geplaatst: 9 mei 2023, 23:03 uur
harm1985 schreef:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat die mevrouw met de strik continue net boven de camera lijkt te kijken?
Super irritant inderdaad!
2
geplaatst: 9 mei 2023, 23:09 uur
Dat was de makkelijkste halve finale ooit om te gokken. De tweede keer in een jaar of 20 dat ik ze alle tien goed heb. En dat geld voor alledrie de musketiers uit dit topic.
En hoewel de vuiligheid die ze over zich heen kregen me heel erg anders deed hopen had ik zelfs voor de valse optredens al door dat we niet door zouden gaan. Om eerlijk te zijn: It was never going to happen.
En hoewel de vuiligheid die ze over zich heen kregen me heel erg anders deed hopen had ik zelfs voor de valse optredens al door dat we niet door zouden gaan. Om eerlijk te zijn: It was never going to happen.
0
geplaatst: 9 mei 2023, 23:10 uur
starbright boy schreef:
Dat was de makkelijkste halve finale ooit om te gokken. De tweede keer in een jaar of 20 dat ik ze alle tien goed heb. En dat geld voor alledrie de musketiers uit dit topic.
Hahaha, ja wel opvallend he.
Maar dit was echt te makkelijk. Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat Nederland kans maakte. Had ik het ze gegund? Jazeker!!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.