Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 januari 2024, 15:42 uur
Poek schreef:
Maar wel een feature. Het album Gorky - Gorky (1992) - MusicMeter.nl is bijvoorbeeld op Spotify van Gorki (en het nummer Mia dus ook).
(quote)
Maar wel een feature. Het album Gorky - Gorky (1992) - MusicMeter.nl is bijvoorbeeld op Spotify van Gorki (en het nummer Mia dus ook).
Belachelijk!
Spotify is objectief kut, zo blijkt wel weer.
0
geplaatst: 15 januari 2024, 17:00 uur
kaj_666 schreef:
Toevallig scoorde die wel afgelopen december in het VK nog een dikke kersthit, zag ik
(quote)
Toevallig scoorde die wel afgelopen december in het VK nog een dikke kersthit, zag ik
Ik heb het dan ook over Ryder. Niet over Sam Ryder. Ryder was de Britse inzending in 1986.
0
geplaatst: 15 januari 2024, 17:53 uur
starbright boy schreef:
Ik heb het dan ook over Ryder. Niet over Sam Ryder. Ryder was de Britse inzending in 1986.
(quote)
Plaats dan ook gelijk de clip, weet iedereen dat ook weer

Ze werden zevende in 1986 met 72 punten.
0
geplaatst: 27 januari 2024, 08:42 uur
Ierland: ik geloof dat ik dit wel leuk vind. Live vind ik het dan weer niks. Wat te doen... studio dan maar voorlopig 
1. Ierland
2. Slovenië
3. Frankrijk
4. Albanië
5. Tsjechië

1. Ierland
2. Slovenië
3. Frankrijk
4. Albanië
5. Tsjechië
0
geplaatst: 27 januari 2024, 22:58 uur
Luxemburg is er na heel wat jaren afwezigheid weer bij:
1. Ierland
2. Luxemburg
3. Slovenië
4. Frankrijk
5. Albanië
6. Tsjechië
Ik heb de winnaar nog niet gehoord denk ik zomaar
1. Ierland
2. Luxemburg
3. Slovenië
4. Frankrijk
5. Albanië
6. Tsjechië
Ik heb de winnaar nog niet gehoord denk ik zomaar

0
geplaatst: 29 januari 2024, 12:52 uur
Bij de Duitse natonale songfestival is een zangeres uit Zandvoort een van de acht kandidaten. Ze deed mee aan een writer's camp in België, waar vooral gemikt werd op het songfestival en songs werden geschreven die zouden kunnen meedingen. Met succes dus.
0
geplaatst: 30 januari 2024, 19:15 uur
Niet om een politiek element toe te voegen
aan dit draadje maar dit is toch wel nieuws over het Eurovisie Songfestival, zeker met de namen die zich roeren.....
Scandinavische artiesten willen Israël niet op het Songfestival - NRC
aan dit draadje maar dit is toch wel nieuws over het Eurovisie Songfestival, zeker met de namen die zich roeren.....Scandinavische artiesten willen Israël niet op het Songfestival - NRC
0
geplaatst: 30 januari 2024, 19:20 uur
Een interessante analyse waar ik me volledig in kan vinden:
MALMÖ 2024 ■ Vertrouwen op succes is er nog niet echt | Gert's Complex - gertscomplex.wordpress.com
Benieuwd hoe jullie dit zien.
Ander nieuws: Nederland in de tweede halve finale op donderdag 9 mei. Tweede helft en met België in diezelfde tweede helft.
Oostenrijk en Zwitserland zitten ook in de tweede halve finale en laten dat nu net landen zijn waar Joost Klein populair is. Duitsland stemt bij de eerste halve finale (daar had Joost ook een hit).
MALMÖ 2024 ■ Vertrouwen op succes is er nog niet echt | Gert's Complex - gertscomplex.wordpress.com
Benieuwd hoe jullie dit zien.
Ander nieuws: Nederland in de tweede halve finale op donderdag 9 mei. Tweede helft en met België in diezelfde tweede helft.
Oostenrijk en Zwitserland zitten ook in de tweede halve finale en laten dat nu net landen zijn waar Joost Klein populair is. Duitsland stemt bij de eerste halve finale (daar had Joost ook een hit).
0
Onweerwolf
geplaatst: 31 januari 2024, 00:24 uur
Ik vond de Sloveense inzending na 1x horen meteen al best lekker.
De Luxemburgse inzending vond ik een soort van Shakira goes Chanson, ook niet verkeerd, al had er wel een rapstukje of een ander arrangement bij gepast. Leuk dat het land terug is.
De Luxemburgse inzending vond ik een soort van Shakira goes Chanson, ook niet verkeerd, al had er wel een rapstukje of een ander arrangement bij gepast. Leuk dat het land terug is.
2
Onweerwolf
geplaatst: 31 januari 2024, 00:31 uur
Het blijft trouwens een zwaktebod met die ene van Krezip en met name die Jaap Reesema. Dat is toch wel echt B- en C-garnituur als het aankomt op echte artiesten. Waarom laten ze dat soort mensen toch altijd selecteren ipv mensen die er echt verstand van hebben? Zo'n Jaap Reesema maakt gewoon pure early '00s Troskompascore, hoezo weet hij wat er in Europa leeft. Die vervelende Jantje Smit weet dat ook nog steeds niet en die presenteert notabene al jaren.
0
Onweerwolf
geplaatst: 31 januari 2024, 00:37 uur
perrospicados schreef:
aan dit draadje maar dit is toch wel nieuws over het Eurovisie Songfestival, zeker met de namen die zich roeren.....
Scandinavische artiesten willen Israël niet op het Songfestival - NRC
aan dit draadje maar dit is toch wel nieuws over het Eurovisie Songfestival, zeker met de namen die zich roeren.....Scandinavische artiesten willen Israël niet op het Songfestival - NRC
Het is een paywall link dus ik kan het niet lezen maar Ik denk niet dat de EBU Israël eruit gaat gooien. De vergelijking met Rusland is begrijpelijk en het huidige bewind in Israël is verschrikkelijk maar er zijn ook grote verschillen en die zullen voor de EBU vermoedelijk wel voldoende zijn Israël gewoon toe te laten. Vergeet niet dat waar heel Europa, muv Servië en Hongarije problemen heeft met Rusland, dat zeker niet het geval is met Israël, vooralsnog. Overigens mag van mij persoonlijk Israël best even wieberen, vooral als we dan Marokko eindelijk weer eens terugkrijgen en Libanon zou debuteren. Mooiste zou natuurlijk zijn dat er een oplossing komt en dat we in de toekomst alle 3 plus Palestina kunnen verwelkomen op het ESC.
0
geplaatst: 3 februari 2024, 22:22 uur
Noorwegen:
1. Noorwegen
2. Slovenië
3. Luxemburg
4. Ierland
5. Frankrijk
6. Albanië
7. Tsjechië
1. Noorwegen
2. Slovenië
3. Luxemburg
4. Ierland
5. Frankrijk
6. Albanië
7. Tsjechië
0
geplaatst: 4 februari 2024, 00:00 uur
Spanje:
1. Noorwegen
2. Slovenië
3. Luxemburg
4. Ierland
5. Frankrijk
6. Albanië
7. Tsjechië
8. Spanje
1. Noorwegen
2. Slovenië
3. Luxemburg
4. Ierland
5. Frankrijk
6. Albanië
7. Tsjechië
8. Spanje
0
geplaatst: 4 februari 2024, 00:30 uur
Malta:
1. Noorwegen
2. Slovenië
3. Luxemburg
4. Ierland
5. Frankrijk
6. Albanië
7. Malta
8. Tsjechië
9. Spanje
1. Noorwegen
2. Slovenië
3. Luxemburg
4. Ierland
5. Frankrijk
6. Albanië
7. Malta
8. Tsjechië
9. Spanje
0
geplaatst: 4 februari 2024, 21:00 uur
Oekraïne:
1. Noorwegen
2. Oekraïne
3. Slovenië
4. Luxemburg
5. Ierland
6. Frankrijk
7. Albanië
8. Malta
9. Tsjechië
10. Spanje
1. Noorwegen
2. Oekraïne
3. Slovenië
4. Luxemburg
5. Ierland
6. Frankrijk
7. Albanië
8. Malta
9. Tsjechië
10. Spanje
0
geplaatst: 5 februari 2024, 18:38 uur
Mocht ze de nationale voorronde winnen dan gaat er een Nederlandse artiest Duitsland vertegenwoordigen:
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 februari 2024, 22:37 uur
Ik kijk nu al niet uit naar alle media die bij elk item moeten verkondigen dat ze uit Nederland komt, net als destijds met Stefania. Chauvinisme is ernstig vermoeiend.
0
geplaatst: 5 februari 2024, 23:05 uur
Tot nu toe is het allemaal nog magertjes wat we voorgeschoteld krijgen. De winnaar heb ik volgens mij nog niet gehoord 
In Kroatië maakt dit nummer kans daar te winnen. Van mij mag het.
Maar de traktor mannen doen ook weer mee, het zal toch niet.....:

In Kroatië maakt dit nummer kans daar te winnen. Van mij mag het.
Maar de traktor mannen doen ook weer mee, het zal toch niet.....:
0
geplaatst: 5 februari 2024, 23:07 uur
aERodynamIC schreef:
Mocht ze de nationale voorronde winnen dan gaat er een Nederlandse artiest Duitsland vertegenwoordigen:
Zie ook : 29 januari, 12:52 uur voor nog wat extra informatie

0
geplaatst: 5 februari 2024, 23:09 uur
Even aan voorbij gescrold
Arme Onweerwolf..... nog dubbelop ook
Maar ter geruststelling; die deelname maakt mij kein flaus aus. Ik spring even op de Kroatië Rim Tim Tagi Dim trein.
0
geplaatst: 10 februari 2024, 22:21 uur
Finland: doet Joost mee voor Finland? En wat is dat met het ondergoed voor mannen dit jaar?
Letland: jury pleaser.
Italië kiest vannacht de San Remo winnaar en dan weten we morgen wel of die ook naar Eurovisie gaat.
1. Noorwegen
2. Oekraïne
3. Frankrijk
4. Slovenië
5. Ierland
6. Luxemburg
7. Albanië
8. Letland
9. Malta
10. Tsjechië
11. Spanje
12. Finland
Letland: jury pleaser.
Italië kiest vannacht de San Remo winnaar en dan weten we morgen wel of die ook naar Eurovisie gaat.
1. Noorwegen
2. Oekraïne
3. Frankrijk
4. Slovenië
5. Ierland
6. Luxemburg
7. Albanië
8. Letland
9. Malta
10. Tsjechië
11. Spanje
12. Finland
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.