MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Onweerwolf
Edgar18 schreef:
(quote)
Hij zal toch niet de eerste deelnemer in de lange geschiedenis van het festival zijn die een klap uitdeelt? Terwijl wat er nu gebeurt (niet meedoen aan de repetitie) volgens mij uniek is in de geschiedenis van het festijn.

Misschien uit de geschiedenis niet maar ik denk dat in de huidige tijden dit soort zaken op dat soort happenings echt een no go zijn geworden.

Ik ben er van overtuigd dat alle delegaties een overeenkomst tekenen waarin staat dat elke vorm van (fysiek) geweld diskwalificatie kan betekenen.

Onweerwolf schreef:
Ik ben er van overtuigd dat alle delegaties een overeenkomst tekenen waarin staat dat elke vorm van (fysiek) geweld diskwalificatie kan betekenen.
Ook wel terecht natuurlijk, geweld is nooit goed. En wat je zegt, tijden veranderen.

Toevallig heb ik laatst in dit topic nog genoemd dat winnares France Gall beweerde dat tweede plek Katy Kirby haar een flinke klap verkocht in 1965. Kirby kon het niet hebben dat ze tweede was geworden Bij mijn weten heeft Kirby het nooit bevestigd. Beiden zijn inmiddels al jaren dood. Dus het zal ze niet meer gevraagd worden.

Wat een geouwehoer op deze site.

Enfin schreef:

Je hoeft niet op deze pagina te zijn. Genoeg leuke albums te ontdekken op deze site.

Enfin schreef:
Das wel een beetje het idee van een forum he...

Tweede account?

Ah, iemand heeft nog een oud account teruggevonden.

Onweerwolf
starbright boy schreef:
Het kan zijn dat er een incident was tussen de parade en zijn geplande optreden en niet eerder natuurlijk.

Wat ik er van begreep was het incident al gisteren voor het optreden.

En het wordt nog gekker:

DPG Media Privacy Gate - nu.nl

Joost volgt helemaal niemand meer, zelfs zijn vrienden niet.

Onweerwolf
Vaag hoor.

Onweerwolf
Artistieke vrijheid anno 2024.

aERodynamIC schreef:
En het wordt nog gekker:

Inderdaad. Dat staat dan weer haaks hierop:

https://x.com/aranbade/status/1789008070930055230?s=46&t=YOdbKJlDv_FalFkVzm8Zbg

Dat zegt toch helemaal niks?

aERodynamIC schreef:
En het wordt nog gekker:

Voelt een beetje als aandachtstrekkerij. Het zal wel.

Arrie schreef:
(quote)

Dat zegt toch helemaal niks?

Dat er, ondanks het ontvolgen, geen gedoe binnenin het team lijkt te zijn. Of ik vat het gewoon verkeerd op.

Nieuwe update van het AD :

De Zweedse politie doet vrijdagavond ter plaatse in Malmö onderzoek naar het incident rond zanger Joost Klein bij het Eurovisie Songfestival. Er is nog geen formele melding over binnengekomen, maar de politie ondervraagt ‘de betrokken personen’ rond het incident om te bekijken of er sprake is van een misdaad. Dat meldt de politie aan deze site.

De woordvoerder wil niet bevestigen welke personen ze precies ondervraagt. Maar het gaat om de mensen die met het incident te maken hadden dat volgens de organisatie van het songfestival draaide om Joost Klein. Hij mocht vrijdagavond niet optreden voor de vakjury van het Eurovisie Songfestival, nadat hij eerder op de dag op het laatste moment al afwezig was bij de generale repetitie voor de finale van het Eurovisie Songfestival zaterdag.

Ik zou het ook niet interpreteren als gedoe binnen het team. Hij volgt helemaal niemand meer, dus dat is meer een algemene actie dan aan specifieke mensen gericht.

Porcupine Head schreef:
Nieuwe AD update:

(quote)
Zou wat zijn als de organisatie hier geen blaam treft, omdat ze niets hadden mogen zeggen vanwege lopend politieonderzoek.

chevy93 schreef:
Zou wat zijn als de organisatie hier geen blaam treft, omdat ze niets hadden mogen zeggen vanwege lopend politieonderzoek.

Maar je kan ook dat zeggen.

Z’n instagram gedrag doet vermoeden dat hij door heeft dat hij effectief iets serieus heeft mis gedaan.

En als dat zo is dan is een DSQ natuurlijk gewoon terecht.

starbright boy schreef:
(quote)

Maar je kan ook dat zeggen.
Dat was tegelijkertijd ook niet fair geweest richting Joost als het andersom zou uitpakken.

Onweerwolf
Het is sowieso echt ernstig bijzonder dat klaarblijkelijk niemand heeft gelekt wat er is gebeurd. Halve dag later en we weten niets. Bijna niet te geloven eigenlijk.

Enfin schreef:

Is dit je eerste dag op het internet?

Op de Zweedse tv heeft de Zweedse politie bevestigd dat ze met een onderzoek bezig zijn

Als het een politieonderzoek is, verklaart het wellicht de serieuze toon van dit alles en de verplichte geheimhouding. De betrokkenen zullen niet mogen spreken.

Getreiterd door de Israëlische delegatie en daarna klappen uitgedeeld. Scenario komt bekend voor? Er zijn meer bevolkingsgroepen die daar last van hebben. Voortaan maar weer alleen Europese landen of landen met een binding, zoals Armenië. Er zijn voldoende redenen om specifiek Israël uit te sluiten. Het standpunt van IJsland was zo gek nog niet.

Het scenario dat dit een grote houdini-act is van Gover Meit wordt helaas steeds onwaarschijnlijker.

Wel jammer, ik had hem er wel toe in staat geacht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.