MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2

zoeken in:
Onweerwolf
Ward schreef:
(quote)

Wil je politiek hier gewoon weghouden, daarvoor zitten we niet op MuMe.

*gaap*

Onweerwolf schreef:
(quote)

*gaap*

Gewoon sinds jaar en dag de regels van de site.

Onweerwolf
De jaarlijkse trolletjes beginnen ook weer wakker te worden en dit topic terug te vinden.

Bij de kleedkamer hangt de Nederlandse vlag weer.

De journalisten zijn inmiddels achter hekken geplaatst.

Ward schreef:
(quote)

Gewoon sinds jaar en dag de regels van de site.

Dan zullen de eigenaren op korte termijn wel ingrijpen denk ik

dix
Onweerwolf schreef:
De jaarlijkse trolletjes beginnen ook weer wakker te worden en dit topic terug te vinden.

It takes one to know one

Onweerwolf
dix schreef:
(quote)

It takes one to know one

*gaap*

* pakt een glas chips en een bak cola *

KInderen stop: Geen zin om in dit topic net zo'n chaos te krijgen als in Malmo.

Geen flauw idee wat mijn trollgedrag zou zijn. Volg gewoon graag Eurovisie en post hier dan af en toe wat mee.

OMIT
Poeha schreef:
Als het dit allemaal (slechts) is, een verbale bedreiging, ga ik er vanuit dat Joost mee mag doen. Of Joost c.s. er nog zin in hebben, is een andere vraag.

Dat weet ik nog zo net niet. Als het een verbale bedreiging richting een medewerker van het festival is, dan geldt ook dat de medewerkers daar een veilige werkomgeving verdienen. En dat betekent gewoon "niet bedreigen".
Ik zou als organisatie daar toch wel strak in zijn.

Joost Klein is gediskwalificeerd. Zojuist bekend geworden bij RTL.

NOS schrijft het volgende:
Joost Klein mag vanavond niet meedoen aan de finale van het 68e Eurovisie Songfestival in Malmö. Dat laat organisator EBU weten. Dat heeft te maken met de klacht die tegen hem is ingediend over bedreiging van een vrouwelijke tv-medewerker. De EBU zegt het in afwachting van het onderzoek niet gepast te vinden dat hij vanavond optreedt.

Zeer teleurstellend…

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik ben het met je eens maar je mag je ook afvragen in hoeverre het allemaal nodig is dat artiesten op het ESC compleet onderdeel van de productie worden. Is dat nog van deze tijd?

Als buitenstaander vind ik de EBU nogal op een dictatuur lijken. Geen politiek snap ik dan nog, maar elke scheet die via social media willen controleren en nog tig andere protocollen leidt wel erg af van waar het om moet gaan. Liedjes.

Wat dat betreft was het als kind leuker, dat je pas op de avond zelf de liedjes voor het eerst hoorde, in plaats van maanden eerder en dan bookmakers die de uitslag al min of meer verklappen.

Verschillende nieuwssites zijn onbereikbaar op dit moment

starbright boy schreef:
Verschillende nieuwssites zijn onbereikbaar op dit moment

Wij wel

Eurovisie is dood nu voor mij, schandalig

Heel erg teleurstellend..... Not guilty until proven guilty zou ik zeggen

AstroStart schreef:
Zeer teleurstellend…

Dit. Alleen maar verliezers

“United by Music”

En dan iemand diskwalificeren in een lopend onderzoek. Zo kun je wel heel makkelijk landen buitenspel zetten de komende jaren…

Een dag lang niets naar buiten brengen en dan dit, terwijl het OM daar zich nog moet beraden.

Avrotros vind het disproportioneel en komt nog met een reactie. Er gaan geruchten over boze andere delegaties.

Avro/Tros is flabbergasted en noemt het buiten proportioneel.

Onweerwolf
"politiek mag niet, boehoe, jank, jank, jank"

Maar ondertussen wel massaal roeptoeteren dat een diskwalificatie onterecht is terwijl je helemaal niet op de hoogte bent van de feiten.

Wat een hypocrisie.

vigil schreef:
Avro/Tros is flabbergasted en noemt het buiten proportioneel.

Ik zeg: HAKKUH!!

starbright boy schreef:
Avrotros vind het disproportioneel en komt nog met een reactie. Er gaan geruchten over boze andere delegaties.

Kan ook genoeg zeggen over de komende jaren dan. Exit Nederland op Songfestival überhaupt?

De dood van de eurovisie, laat ze maar branden. Hypocriet zooitje.

Het was cultureel al weinig verheffend maar laat de hele boel nu ook maar helemaal in elkaar sodemieteren. Joost heeft het van binnenuit goed gesaboteerd misschien

Vooral raar dat de afwikkeling van de zaak nog weken kan duren. Lijkt me ook geen goed sporenonderzoek meer mogelijk dan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.