Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2024, 12:37 uur
Poek schreef:
"Het incident stelt nauwelijks iets voor" volgens Cornald Maas.
"Het incident stelt nauwelijks iets voor" volgens Cornald Maas.
Die is tenminste objectief
0
Onweerwolf schreef:
Ze maken geen beslissing. Ze volgen gewoon de regels. Een deelnemer is onderdeel van een strafrechtelijk onderzoek en mag daarom niet meedoen.
(quote)
Ze maken geen beslissing. Ze volgen gewoon de regels. Een deelnemer is onderdeel van een strafrechtelijk onderzoek en mag daarom niet meedoen.
Welke regels? Want als het zo simpel lag had die beslissing al gistermiddag genomen geweest.
0
Het verhaal is compleet als vanavond blijkt dat Joost toch nipt van Israel heeft gewonnen bij de semi finals.
2
dix schreef:
Denk niet dat wij het in 2025 nog gaan organiseren als Israel vanavond zou winnen.
Denk niet dat wij het in 2025 nog gaan organiseren als Israel vanavond zou winnen.
Als het kabinet Telegraaf I er daadwerkelijk komt en tegen die tijd nog niet gevallen is, mag Israël hier ongetwijfeld co-hosten.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 12:38 uur
catdog schreef:
Welke regels? Want als het zo simpel lag had die beslissing al gistermiddag genomen geweest.
(quote)
Dat is dus ook gisteren al gebeurd want hij is tussen de vlaggenparade en zijn optreden meteen van het podium gehaald.
0
dix schreef:
Het verhaal is compleet als vanavond blijkt dat Joost toch nipt van Israel heeft gewonnen bij de semi finals.
Zouden ze dat überhaupt nog bekend maken nu?
1
Volgend jaar maar weer Ilse de Lange sturen met een standaard popsong en op het podium een bijzettafeltje met een bos tulpen er op.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 12:39 uur
johan de witt schreef:
Ja, true, ik juich ook voor Spanje.
Maar ‘voor de winst’ doelde ik op.
(quote)
Ja, true, ik juich ook voor Spanje.
Maar ‘voor de winst’ doelde ik op.
OK. Mij maakt het verder weinig uit wie er wint hoor. Als het Nederland niet is, dan is het een buitenland, en Nederland is het niet.
Nu ga ik gewoon voor een leuke show, maar die zal hoe dan ook door verschillende zaken overschaduwd worden.
Nou ja, daar moeten we dan maar mee leven. Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal niet zo heel belangrijk, maar alleen maar erg jammer.
0
Misschien onduidelijke vertalingen in de Nederlandse media of loop ik qua nieuws achter (wat hier best mogelijk is), maar ik heb nergens het woord aangifte zien vallen. Wel een klacht die door de politie is onderzocht en nu op het bureau van de openbaar aanklager ligt om te beslissen of er een vervolging wordt ingesteld. Dat kan ook op eigen initiatief van de politie of op verzoek van de organisatie zijn geweest, zonder dat het vermeende slachtoffer daadwerkelijk zelf aangifte heeft gedaan.
1
Slowgaze schreef:
Als het kabinet Telegraaf I er daadwerkelijk komt en tegen die tijd nog niet gevallen is, mag Israël hier ongetwijfeld co-hosten.
(quote)
Ahum, dan is er geen NPO meer. Of RTL moet het uitzenden?
1
Ataloona schreef:
Schept een gevaarlijk precedent om landen uit te sluiten bij dit soort onduidelijke klachten (er ligt vooralsnog niet eens een aangifte). Kan me niet voorstellen dat dit bij de andere landen lekker valt.
Schept een gevaarlijk precedent om landen uit te sluiten bij dit soort onduidelijke klachten (er ligt vooralsnog niet eens een aangifte). Kan me niet voorstellen dat dit bij de andere landen lekker valt.
Inderdaad, ook omdat er nu al verschillende landen zijn berispt waarvan de artiesten het hebben gewaagd om zich op een subtiele manier tijdens hun shows uit te spreken voor de Palestijnse zaak (o.a Ierland, Australië en Eric Saade).
Dat gezeik over geen politieke statements tijdens het festival moet maar eens afgelopen zijn. Is toch onvermijdelijk, links- of rechtsom.
4
BREAKING: 5MIINUST & Puuluup spoke to Dutch media and said they intend to withdraw if Joost is not allowed to perform.
Of het zo is.... klinkt natuurlijk wel lekker voor de camera.
0
Onweerwolf
Nee, het politieonderzoek was er voor de aangifte al.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 12:40 uur
johan de witt schreef:
Glennis Grace volgend jaar graag
Haha. Die heeft ook een relkans van zeker 85%.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 12:41 uur
aERodynamIC schreef:
BREAKING: 5MIINUST & Puuluup spoke to Dutch media and said they intend to withdraw if Joost is not allowed to perform.
Dat verbaast me niet.
3
De kermis van het songfestival als symbool van de oververhitte wereld..
Gepolariseerd gedoe door er bij geraapte politieke stellingen, opgefokt en tegelijk overgevoelig gedrag, Media hysterie.. Censuur en op eieren lopen. Tot op de tanden bewapende beveiliging. Het is allemaal fraai.
Ik ga chillen in de tuin.
Gepolariseerd gedoe door er bij geraapte politieke stellingen, opgefokt en tegelijk overgevoelig gedrag, Media hysterie.. Censuur en op eieren lopen. Tot op de tanden bewapende beveiliging. Het is allemaal fraai.
Ik ga chillen in de tuin.
0
Dit dus
https://twitter.com/cornaldm/status/1789241171224535219
Het zal ongetwijfeld een enorme storm in een glas water zijn dan, helaas pindakaas. EBU uiteindelijk de grootste verliezer van allemaal, want de reputatie van Eurovision gaat er zo hard aan.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 12:42 uur
harm1985 schreef:
Staatszender SBS6 natuurlijk.
0
Ze konden het goed vinden samen en riepen dat Joost de winnaar was. Maar ik geloof nooit dat ze het doen alhoewel ik het wel een leuke middelvinger zou vinden.
0
aERodynamIC schreef:
Er gingen al vage geruchten dat er meer delegaties zo over denken.
1
johan de witt schreef:
Je mag alleen niet met een Whitney Houston cover meedoen, dus dan houdt het op.
0
aslan (crew)
Kloppen de geruchten dat er andere landen uit protest vanavond niet meedoen?
Of zijn het vooralsnog alleen maar geruchten?
0
geplaatst: 11 mei 2024, 12:43 uur
aslan schreef:
Geruchten.
1
Het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als de Ieren hierbij zitten. Die hebben ook al mot gehad met de EBU.
0
Deranged
Tja die wijven met hun beschuldigingen tegenwoordig.
Erg moe van en sowieso zeer grote twijfels bij voorbaat nou al heb ik natuurlijk verder ook geen idee waar dit over gaat.
Maar zou me niks verbazen in ieder geval als het werkelijk nergens over gaat uiteindelijk.
Erg moe van en sowieso zeer grote twijfels bij voorbaat nou al heb ik natuurlijk verder ook geen idee waar dit over gaat.
Maar zou me niks verbazen in ieder geval als het werkelijk nergens over gaat uiteindelijk.
1
Onweerwolf
aslan schreef:
Geruchten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.