Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
3
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 16:59 uur
Onweerwolf schreef:
Nou als ik Omit was zou ik dat doen en dan achteraf er een zaak van maken want blijkbaar is dat niet ethisch.
(quote)
Nou als ik Omit was zou ik dat doen en dan achteraf er een zaak van maken want blijkbaar is dat niet ethisch.
Waarom ben je zo laf mij te noemen enkel om mij te dissen?
Doe ik bij jou toch ook niet.
Je laat je nu wel kennen hoor. Heel min.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 17:00 uur
Gretz schreef:
Ik lees ook deze speculatie, maar die kunnen we ook niet staven voorlopig
(afbeelding)
(quote)
Ik lees ook deze speculatie, maar die kunnen we ook niet staven voorlopig
(afbeelding)
Ja en dan krijg je de claim dat het tongue-in-cheek was bedoeld en daar komen we natuurlijk nooit achter.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:05 uur
Gretz schreef:
Ik lees ook deze speculatie, maar die kunnen we ook niet staven voorlopig.
Zou toch wel driedubbel triest zijn als dit 'de reden' zou zijn. In dat geval ga ik steeds meer in de "we willen van Joost af" theorie geloven. Als ie inderdaad een dergelijke opmerking gemaakt zou hebben dan praat je daar als organisatie met hem over. Je maakt hem duidelijk dat een dergelijke opmerking uit den boze is en vervolgens ga je verder met de show. Complete onzin reden voor diskwalificatie natuurlijk. Wat is er gebeurd met het verbind element van het Songfestival? Hoe moeilijk is het om een incident op een volwassen manier op te lossen?Ik lees ook deze speculatie, maar die kunnen we ook niet staven voorlopig.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:05 uur
Ik blijf nieuwtjes van twitter halen:
In the fake jury voting in the rehearsal, NikkieTutorials says "Oh can we still give votes? Where's the rule book?
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:06 uur
Het verschil tussen " hit you" en high five is soms verwarrend, maar dit kan het toch niet zijn.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 17:07 uur
Arno schreef:
(afbeelding)
Even off-topic, maar ik heb nu eindelijk eens gezocht naar de bron van deze geweldige schatkamer aan memes, nu ik weet hoe de show heet. Blijkt de eerste aflevering van die show (Willy's en Marjetten) op Youtube te staan en kom ik erachter dat dit de aflevering is waar "De spanning is hier te snijden." en de uitspraak van de onderste foto in het geciteerde bericht vandaan komt. Geweldig. (afbeelding)

0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:07 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Zou toch wel driedubbel triest zijn als dit 'de reden' zou zijn. In dat geval ga ik steeds meer in de "we willen van Joost af" theorie geloven. Als ie inderdaad een dergelijke opmerking gemaakt zou hebben dan praat je daar als organisatie met hem over. Je maakt hem duidelijk dat een dergelijke opmerking uit den boze is en vervolgens ga je verder met de show. Complete onzin reden voor diskwalificatie natuurlijk. Wat is er gebeurd met het verbind element van het Songfestival? Hoe moeilijk is het om een incident op een volwassen manier op te lossen? Het lastige voor de organisatie lijkt me dat de politie erbij gehaald is. Als dit al waar is natuurlijk. Ik hou 17 slagen om elke arm nog.
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 17:08 uur
starbright boy schreef:
Het lastige voor de organisatie lijkt me dat de politie erbij gehaald is. Als dit al waar is natuurlijk. Ik hou 17 slagen om elke arm nog.
(quote)
Het lastige voor de organisatie lijkt me dat de politie erbij gehaald is. Als dit al waar is natuurlijk. Ik hou 17 slagen om elke arm nog.
Als ik het goed heb begrepen is de politie er niet bij gehaald maar is die op eigen initiatief langsgekomen.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:10 uur
Onweerwolf schreef:
Als ik het goed heb begrepen is de politie er niet bij gehaald maar is die op eigen initiatief langsgekomen.
(quote)
Ja, daar heb je een punt. Dan zou ik willen weten wanneer voor het eerst de politie erbij betrokken raakte.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 17:11 uur
starbright boy schreef:
Het lastige voor de organisatie lijkt me dat de politie erbij gehaald is.
In principe kan natuurlijk iedere gek een aangifte doen. Als ik nu naar de politie ga en zeg dat starbright boy gedreigd heeft mij in elkaar te slaan dan heb je kans dat ze over een kwartier voor je deur staan. Of ze hebben het te druk met McDonalds eten, dat kan ook, dan komen ze niet.Het lastige voor de organisatie lijkt me dat de politie erbij gehaald is.
0
Onweerwolf schreef:
wtf hadden die in het zwaar belegerde Malmö niks beters te doen.
0
Onweerwolf
Edgar18 schreef:
(quote)
In principe kan natuurlijk iedere gek een aangifte doen. Als ik nu naar de politie ga en zeg dat starbright boy gedreigd heeft mij in elkaar te slaan dan heb je kans dat ze over een kwartier voor je deur staan. Of ze hebben het te druk met McDonalds eten, dat kan ook, dan komen ze niet. Maar dat schijnt dus expliciet niet te zijn gebeurd.
5
geplaatst: 11 mei 2024, 17:13 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vraag me af hoe dat gaat - “Heyy jongens, alles goed hier? Iemand nog een misdaad gepleegd toevallig?”Als ik het goed heb begrepen is de politie er niet bij gehaald maar is die op eigen initiatief langsgekomen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 17:14 uur
hoi123 schreef:
(quote)
Ik vraag me af hoe dat gaat - “Heyy jongens, alles goed hier? Iemand nog een misdaad gepleegd toevallig?” Volgens mij was er sprake van ophef en is de politie op die ophef afgekomen. Wat die ophef dan precies inhield en hoe de politie daar van op de hoogte is gebracht weet ik niet maar het schijnt in ieder geval zo te zijn dat er, in eerste instantie, geen aangifte is gedaan van een strafbaar feit.
Dit is hoe ik het gisteren stap voor stap uit fora e.d. heb opgepikt.
4
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 17:14 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Jammer, echt heel jammer dit. Waarom ik hierin gedist werd. Heb de geachte Onweerwolf een PM gestuurd waarom dit zo moet, en enkel als antwoord dat hij geen enkele behoefte heeft met mij te communiceren. Heel jammer.
Ik heb hier enkele dagen toch heel respectvol mijn mening gegeven, maar blijkbaar is dat niet voldoende om respectvol behandeld te worden.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:15 uur
Onweerwolf schreef:
Maar dat schijnt dus expliciet niet te zijn gebeurd.
De berichtgeving gisteravond was inderdaad dat ze uit zichzelf langskwamen.Maar dat schijnt dus expliciet niet te zijn gebeurd.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:16 uur
Onweerwolf schreef:
Volgens mij was er sprake van ophef en is de politie op die ophef afgekomen. Wat die ophef dan precies inhield en hoe de politie daar van op de hoogte is gebracht weet ik niet maar het schijnt in ieder geval zou te zijn dat er, in eerste instantie, geen aangifte is gedaan van een strafbaar feit.
Van wat ik heb gelezen is dit correct.(quote)
Volgens mij was er sprake van ophef en is de politie op die ophef afgekomen. Wat die ophef dan precies inhield en hoe de politie daar van op de hoogte is gebracht weet ik niet maar het schijnt in ieder geval zou te zijn dat er, in eerste instantie, geen aangifte is gedaan van een strafbaar feit.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:18 uur
AvroTros nodigt Nederlandse journalisten zaterdag om 17.45 uit voor een statement dat wordt uitgegeven door Taco Zimmerman, algemeen directeur van AvroTros. Volgens de omroep zal dat het enige moment zijn dat ze met een reactie komen.
-AD
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 17:22 uur
Weten ze bij AVROTROS zeker dat ze iemand met de naam Zimmerman vandaag het woord moeten laten voeren?
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:23 uur
OMIT schreef:
Jammer, echt heel jammer dit. Waarom ik hierin gedist werd. Heb de geachte Onweerwolf een PM gestuurd waarom dit zo moet, en enkel als antwoord dat hij geen enkele behoefte heeft met mij te communiceren. Heel jammer.
Ik heb hier enkele dagen toch heel respectvol mijn mening gegeven, maar blijkbaar is dat niet voldoende om respectvol behandeld te worden.
(quote)
Met hem valt niet te praten, gewoon negeren die hap joh.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:24 uur
Onweerwolf schreef:
Weten ze bij AVROTROS zeker dat ze iemand met de naam Zimmerman vandaag het woord moeten laten voeren?
(quote)
Dude, meen je dit nou?

0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 17:25 uur
Nee, dat vind ik dus niet. Misschien dat iemand anders hem kan overhalen gewoon op een respectvolle manier met mij het gesprek in te gaan over, ja waarover eigenlijk? Over een diskwalificatie op het ESF. Daar kan toch gewoon over gesproken worden, over de gedachten daarover? Ik probeerde het netjes, maar wordt bot afgewezen, en dat doet wel pijn, inderdaad. Waarom nie gewoon even van gedachten wisselen zonder de goegemeente die meeleest?
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:28 uur
Waarom delen van pm verkeer aan de goegemeente laten lezen? Lijkt me een betere vraag.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:30 uur
OMIT schreef:
Nee, dat vind ik dus niet. Misschien dat iemand anders hem kan overhalen gewoon op een respectvolle manier met mij het gesprek in te gaan over, ja waarover eigenlijk? Over een diskwalificatie op het ESF. Daar kan toch gewoon over gesproken worden, over de gedachten daarover? Ik probeerde het netjes, maar wordt bot afgewezen, en dat doet wel pijn, inderdaad. Waarom nie gewoon even van gedachten wisselen zonder de goegemeente die meeleest?
(quote)
Je kunt van alles vinden, maar als iemand niet met je in gesprek wil dan heb je dat ook te accepteren, je kunt dat toch niet opdringen? Je kunt het jammer vinden, dat wel. Maar wat denk je precies te bereiken door aan te blijven dringen? Ik wil me er inhoudelijk niet mee bemoeien, maar ik denk dat jullie het over de vorm en de inhoud dusdanig principieel oneens zijn dat de kans dat dat via een paar PMs helemaal uitgesproken wordt me klein lijkt. If anything eerder het tegenovergestelde
Edit: anderzijds snap ik ook dat je niet gediend bent van steken onder water. Ik betwijfel alleen of een dialoog dit zal oplossen/voorkomen
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:32 uur
OMIT schreef:
(quote)
Als iemand u op de ene wang slaat, keer hem dan ook de andere toe.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 17:32 uur
dix schreef:
Waarom delen van pm verkeer aan de goegemeente laten lezen? Lijkt me een betere vraag.
(quote)
Ach, je moet iets. Je voelt je machteloos. En dan laat je je gaan. Ja hoor, ik wil best mijn excuus aanbieden voor het feit dat ik heb meegedeeld wat Onweerwolf mij via een PM meedeelde. Maar mag ik ook aub mijn gevoel meedelen wat ik krijg als ik hier gewoon netjes aan de discussie meedoe en dan gedist wordt, en daarop een nette (ik wil die ook nog wel woordelijk delen hoor) pm aan de disser schrijf?
Of is het tegenwoordig allemaal maar van je moet je bek houden en niet zeuren als je getreiterd wordt. Want treiteren, dat is waaronder ik het het gedrag van Onweerwolf wel degelijk schaar. Laf iemand dissen en dan niet de persoonlijke discussie aan willen gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.