Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:35 uur
Kwestie van tijd tot één van jullie, of beiden, gediskwalificeerd worden en het ESF zonder dit topic moeten kijken.
0
OMIT
geplaatst: 11 mei 2024, 17:35 uur
Blijkbaar is het dus gemeengoed. Je moet hier maar gewoon jezelf laten beschimpen en beschijten, want zo is het. Jammer, heel jammer. Ik blijf verder gewoon oordelen over de mij bekende plaatjes, maar dit soort onderdelen van de site, die zijn zwaar beladen met haat en achterbaksheid.
2
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 17:36 uur
Je hebt nog 25 minuten om te stemmen op de Scorewiz quiz.
De enige verkiezing dit jaar waar Joost Klein aan mee doet.
De enige verkiezing dit jaar waar Joost Klein aan mee doet.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:39 uur
https://pbs.twimg.com/media/GNTuFtEWoAAkPIJ?format=png&name=large
Hele dunne lijn waar de EBU zich nu op begeeft. Zeker als feitelijk aangetoond kan worden dat de organisatie zich zelf niet aan de regels hield m.b.t. filmen.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:39 uur
OMIT schreef:
Blijkbaar is het dus gemeengoed. Je moet hier maar gewoon jezelf laten beschimpen en beschijten, want zo is het. Jammer, heel jammer. Ik blijf verder gewoon oordelen over de mij bekende plaatjes, maar dit soort onderdelen van de site, die zijn zwaar beladen met haat en achterbaksheid.
Ik zou er allemaal niet zo zwaar aan tillen, ik zit de hele dag in de tuin af en toe mee te lezen en vatte de posts van Onweerwolfmeer als grapjes op.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:40 uur
Oh Jezus.... serieus? Een complete drogreden dus. Bizar. Heel bizar.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 17:40 uur
Dan zijn er dus ook beelden. Die wil ik wel zien. Maar dit is zwaar zwaar overtrokken.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:41 uur
En zeer relevant: die cameraman/vrouw was van de EBU-organisatie (of onderdeel van een door de EBU ingeschakelde club)? Indien ja, dan geeft het zeker geen pas om tot diskwalificatie te besluiten als je zelf je eigen regels overtreedt.
2
geplaatst: 11 mei 2024, 17:42 uur
OMIT schreef:
Ik wil niet alles wat hier gebeurt goedpraten maar dit soort 'ze moeten ook altijd mij hebben'-posts heb ik hier de afgelopen dagen echt veel gezien en ze waren zo goed als allemaal van jouw hand. Ik respecteer jouw gevoel hierin, maar ik vind het lastig om daaruit te concluderen dat dus iedereen zich maar moet aanpassen, het mag ook een beetje van twee kanten komen.
1
Als dit werkelijk de reden zou zijn dat Joost gediskwalificeerd is, dan is dit incident een storm in een glas water en is de reactie van de EBU echt overtrokken. Belachelijk.
6
Een dreigende beweging, that's all? Is niet goed natuurlijk, maar om dan iemand te diskwalificeren?
Met elkaar in gesprek, je excuses aanbieden en weer door toch?
Blijkbaar geld is de eigen veiligheid voor EBU-medewerkers belangrijker dan die van de deelnemers.
Met elkaar in gesprek, je excuses aanbieden en weer door toch?
Blijkbaar geld is de eigen veiligheid voor EBU-medewerkers belangrijker dan die van de deelnemers.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:43 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
Hele dunne lijn waar de EBU zich nu op begeeft. Zeker als feitelijk aangetoond kan worden dat de organisatie zich zelf niet aan de regels hield m.b.t. filmen.
(quote)
(afbeelding)
Het doet me goed te horen dat er nog mensen zijn die langzamer typen dan ik.
M.a.w.: daar hebben ze lang over gedaan..
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:46 uur
Porcupine Head schreef:
(quote)
Als dit werkelijk de reden zou zijn dat Joost gediskwalificeerd is, dan is dit incident een storm in een glas water en is de reactie van de EBU echt overtrokken. Belachelijk. Nu lijkt het me overduidelijk dat de Zweedse politie hier normaliter ook weinig meer mee gaat doen. Zelfs in Zweden gaan ze iemand niet veroordelen voor het maken van een 'dreigende beweging' naar een camera. En je gaat ook geen boete of celstraf krijgen omdat je iemand meerdere keren verzoekt om te stoppen met filmen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2024, 17:48 uur
Volgens mij is de enige juiste weg hier nog dat de rest van de finalisten gezamenlijk het vertrek van Martin O. en zijn handlangers eisen op last van terugtrekking.
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:48 uur
Wow..... is dit echt de reden 
Echt te bizar voor woorden... de EBU moet zoch kapot schamen

Echt te bizar voor woorden... de EBU moet zoch kapot schamen
0
geplaatst: 11 mei 2024, 17:50 uur
Als dit de reden is.. en het provocerende gedrag van Israel genegeerd wordt…
Vind het sneu voor Joost. Die jongen droomt hier al jaren van en kreeg zoveel energie van de zaal Donderdag.
Vind het sneu voor Joost. Die jongen droomt hier al jaren van en kreeg zoveel energie van de zaal Donderdag.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:50 uur
En toch geloof ik dat er nog meer gebeurd is. Dit kan toch niet de enige reden zijn? Onmogelijk imo.
1
geplaatst: 11 mei 2024, 17:52 uur
De vraag is natuurlijk wel of het avrotros statement de waarheid is, of wellicht wat verdraaid/gunstiger voorgesteld dan het was…
6
geplaatst: 11 mei 2024, 17:53 uur
hoi123 schreef:
Lol wat een joke
Nee, wat een woke. Lol wat een joke
Doorgeslagen krampachtigheid. Past precies in dit tijdsgewricht. Het verbaast me helaas niks als dit ook de daadwerkelijke reden is.
0
Onweerwolf
Chameleon Day schreef:
De vraag is natuurlijk wel of het avrotros statement de waarheid is, of wellicht wat verdraaid/gunstiger voorgesteld dan het was…
Bijvoorbeeld: zijn er ook woorden gevallen?
0
Waanzin.
Absoluut geen DSQ waard.
Tenzij de officiële waarheid verdraaid wordt.
Absoluut geen DSQ waard.
Tenzij de officiële waarheid verdraaid wordt.
1
EvilDrSmith schreef:
Doorgeslagen krampachtigheid. Past precies in dit tijdsgewricht. Het verbaast me helaas niks als dit ook de daadwerkelijke reden is.
(quote)
Nee, wat een woke. Doorgeslagen krampachtigheid. Past precies in dit tijdsgewricht. Het verbaast me helaas niks als dit ook de daadwerkelijke reden is.
Dit wilde ik nu net typen ..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.