Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:33 uur
Ik loop wat achter vanwege laat werk, maar zojuist Litouwen gezien en dat was een meer dan prima opener. Ik werd wel een beetje afgeleid door het dansmeisje. Niet alleen omdat ze wel erg overdreven aan het doen was, maar ook omdat ik het idee had haar eerder gezien te hebben. Al zal ze eerder gewoon sprekend op iemand lijken. Anyway, erg leuk begin.
Daarna de beurt aan Slovenië en dat was wel een draak zoals je ervoor vreest op het ESC.
1. Litouwen (7,5)
2. Slovenië (2,5)
Daarna de beurt aan Slovenië en dat was wel een draak zoals je ervoor vreest op het ESC.
1. Litouwen (7,5)
2. Slovenië (2,5)
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:35 uur
NewYorkCityLight schreef:
Tot nu toe wel positief verrast over de presentatoren.
Tot nu toe wel positief verrast over de presentatoren.
Ik ook, gaat prima tot nu toe.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:35 uur
Onweerwolf schreef:
Portugal 2017 was niet van kop af favoriet. Azerbeidzjan 2011 ook zeker niet.
(quote)
Portugal 2017 was niet van kop af favoriet. Azerbeidzjan 2011 ook zeker niet.
Azerbeidzjan 12/1, dat was wel een stunt ja. Portugal 14/1 in 2017. En Jamala (2016) verbaasde ook vriend en vijand, die kreeg vooraf nog hoger odds. Ik neem mijn eerdere woorden terug, grote verrassingen kunnen wel degelijk.
🇪🇺 Rediscovering 14 years of Eurovision odds: We analyse and reminisce - Page 2 of 6 - ESCXTRA.com
2
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:40 uur
Oh man, wat slecht, ze klinkt alsof ze vanavond nog positief gaat testen.
1
Het liedje van Rusland is misschien wat minder dan het lijkt. Of beter gezegd, er wordt meer uitgehaald dan erin zit. Charismatische dame, leuke act, zit weer uitstekend in elkaar.
Zweden gaat verder met wat ze al jaren doen: netjes binnen de lijntjes kleuren, waardoor het nergens memorabel wordt. Ook geen al te overtuigende zanger
1. Litouwen
2. Rusland (6,5)
3. Zweden (4,5)
4. Slovenië
Zweden gaat verder met wat ze al jaren doen: netjes binnen de lijntjes kleuren, waardoor het nergens memorabel wordt. Ook geen al te overtuigende zanger
1. Litouwen
2. Rusland (6,5)
3. Zweden (4,5)
4. Slovenië
0
Zojuist ook even een improvisatie momentje voor Chantal. Die instart van Ierland verliep niet volgens het boekje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.