Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:45 uur
Cyprus is wel heel erg retro-Lady Gaga in de refreinen.
Heeft overigens ook wel wat weg van die Deense winnares enkele jaren terug. Qua melodie.
Heeft overigens ook wel wat weg van die Deense winnares enkele jaren terug. Qua melodie.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:47 uur
Cyprus gaat zeker niet winnen en is ook geen outsider, maar wel door. En zaterdag middenmoot. Beetje zoals Tamta in 2019.
Noorwegen is heel erg kitsch.
Noorwegen is heel erg kitsch.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:48 uur
Australië wordt verpest door de zangeres, die interessant probeert te klinken, maar daarin de plank volledig mis slaat. Het nummer zelf zit ook wat rommelig in elkaar.
Noord-Macedonië is hilarisch slecht. Zo eentje die er even tussendoor wel grappig is. Moeten er niet te veel worden.
1. Litouwen
2. Rusland
3. Zweden
4. Australië (3)
5. Slovenië
6. Noord-Macedonië (2)
Noord-Macedonië is hilarisch slecht. Zo eentje die er even tussendoor wel grappig is. Moeten er niet te veel worden.
1. Litouwen
2. Rusland
3. Zweden
4. Australië (3)
5. Slovenië
6. Noord-Macedonië (2)
1
geplaatst: 18 mei 2021, 21:49 uur
Noorwegen klinkt als een boybandjongen die solo gegaan is. Ik weet alleen niet welke.
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:49 uur
Poek schreef:
Ga je op haar stemmen Gretz?
Ga je op haar stemmen Gretz?
Jaa sowieso een sympathy vote. Al vrees ik dat de finale niet gaat lukken

0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:50 uur
Hij ziet er ook wel een beetje uit als een uitgebloeide boybandjongen.
1
geplaatst: 18 mei 2021, 21:50 uur
Optimistisch blijven! Wie weet volgt ze heel veel mensen op Facebook en stemmen die allemaal op haar!
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 mei 2021, 21:51 uur
Poek schreef:
Noorwegen klinkt als een boybandjongen die solo gegaan is. Ik weet alleen niet welke.
Precies wat ik in maart zei:
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:51 uur
Ik vond Noorwegen (Nick Carter zou kunnen ja) overigens niet slecht (maar ook niet bijzonder).
0
geplaatst: 18 mei 2021, 21:53 uur
Poek schreef:
Optimistisch blijven! Wie weet volgt ze heel veel mensen op Facebook en stemmen die allemaal op haar!
(quote)
Gap, wel realistisch blijven
Optreden was niet bijster goed helaas. Ik zie dat haar kansen nog verder zijn geslonken. Tenzij Lesley Azerbeidzjaanse trucjes kan uithalen zie ik haar een hoop stemmen tekort komen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.