Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2021, 11:41 uur
aERodynamIC schreef:
Vroeger was alles beter en alles live
Ter uwer informatie: alleen Italië was en beetje live in de zaal, de drummer drumde keihard mee en dat viel ineens echt op.
(quote)
Vroeger was alles beter en alles live

Ter uwer informatie: alleen Italië was en beetje live in de zaal, de drummer drumde keihard mee en dat viel ineens echt op.
Maar de gitarist viel ook erg op door een slecht toneelstukje. Duitsland en nog een ander land (even vergeten welke) sloeg helemaal nergens op met een dansje met trompetten en sax. Dat vind ik gewoon kinderachtig. Maar verder was het, zoals ik als zei, leuk te volgen hoor. Ik had persoonlijk bij die Mata Hari een hogere eindstand verwacht. Maar ik heb er geen verstand van.

0
geplaatst: 23 mei 2021, 11:43 uur
Onweerwolf schreef:
San Marino is boos op de Nederlandse podiumbouwers: San Marino files formal protest after rotating platform "endangers" Senhit during Eurovision jury rehearsal | wiwibloggs
San Marino is boos op de Nederlandse podiumbouwers: San Marino files formal protest after rotating platform "endangers" Senhit during Eurovision jury rehearsal | wiwibloggs
Hoe zit dat nou eigenlijk met de televotes uit San Marino? Ik begrijp dat ze geen eigen telefoonnetwerk hebben en er een bepaalde rekenmethode aan te pas komt, omdat de stemmen via het Italiaanse netwerk worden uitgebracht of zoiets?
0
geplaatst: 23 mei 2021, 11:45 uur
stoepkrijt schreef:
Ik heb trouwens een voorgevoel dat er vanavond wel eens meerdere landen nul punten zouden kunnen scoren bij de televoting. Ik heb nu al zin in dat ongemakkelijke moment.
Ik heb trouwens een voorgevoel dat er vanavond wel eens meerdere landen nul punten zouden kunnen scoren bij de televoting. Ik heb nu al zin in dat ongemakkelijke moment.
stoepkrijt schreef:
UK, Spanje en Duitsland zie ik allemaal gerust nul punten halen via de televoting.