MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
SelmaDuim
Dumballover schreef:
Met wat vallen ze dan te vergelijken? Hun muziek kan toch niet uit het niets uitstaan zijn? Maar goed, ze zijn toch niet meer zo populair dus heb ik er gelukkig geen moeite meer mee. Welke groepen vind jij niet goed?

Ik ben ook niet zo van het vergelijken. Ik vind iets leuk of niet, ongeacht waar het vandaan komt.

Dingen die ik niet goed vind zijn bijvoorbeeld:
Bon Jovi
Guns & Roses
Kane
Live

...maar dat zijn vrij standaard antwoorden natuurlijk.

(Sorry voor de fans alhier) met Belle & Sebastian heb ik ook vaak wel wat moeite, ik krijg er een beetje jeuk van altijd.

De o zo gehypte Zuco 103 vind ik ook maar niks, maar dat heb ik met veel dingen die onder wereldmuziek vallen of er tegenaan hangen.

En verder nog zoveel meer, waar ik zo 123 niet op kan komen nu.

Daar ben ik het zeker mee eens. Guns en Roses vind ik zeer overroepen. Ik denk dat iedereen die naar pukkelpop geweest is daar het mee eens zal zijn( ze kwamen te laat en speelden maar een half uur en het was zeer slecht naar 't schijnt)

Gelukkig zijn er ook nogt veel goeie groepen, waardoor we de andere vergeten en gewoon blij zijn dat er muziek bestaat.

SelmaDuim schreef:
(Sorry voor de fans alhier) met Belle & Sebastian heb ik ook vaak wel wat moeite, ik krijg er een beetje jeuk van altijd.

Ja, ik ook. Ik vind ze niet slecht of zo, maar bij mij slaat het nog steeds niet aan, hoe vaak ik het ook al geprobeert heb.

SelmaDuim
Anna.R schreef:
(quote)

Ja, ik ook. Ik vind ze niet slecht of zo, maar bij mij slaat het nog steeds niet aan, hoe vaak ik het ook al geprobeert heb.

Ik heb het ook echt geprobeerd. Er zijn best wel een aantal fans in mijn omgeving, zelfs mijn moeder vind het leuk, maar mij wil het echt niet lukken, het klinkt me iets te zoet allemaal.

Ondertussen staat Depeche Mode ongeveer bovenaan m'n lijstje denk ik.

Heb er nu al 5 ( ) albums opzitten en met een mooi gemiddelde van 0.7*. Simplistische pop met pijnlijk lamme teksten, overgoten met een nogal lachwekkend "donker" glazuurlaagje.

Dramaqueen muziek.

Toe maar, 5 albums dramaqueen muziek doorworstelen, jij masochist.

HammerHead schreef:
Toe maar, 5 albums dramaqueen muziek doorworstelen, jij masochist.

Toe maar, 5 albums dramaqueen muziek doorworstelen, jij dramaqueen

(om er maar even op aan te sluiten: ik zie ook het nut nooit in van dit soort acties, maar ja dramaqueens willen vaak aandacht, zal dat het wel zijn.......).

Als je het nut er niet van inziet, waarom kom je dan toch met een conclusie ?

fastpulseboy
hmmm
ik hou wel van belle and sebastian's snoepwinkeltje, maar wat ik er het leukst aan vind is dat het eerste laagje altijd wel zoetig is maar er toch en beetje bittere nasmaak overblijft bij veel nummers.

Isobell Campbell(van Belle and Sebastian) vind ik dan net iets beter. Alhoewel, ik ben nogal vaak een sucker voor vrouwen die zingen. Tori Amos, Beth Gibbons, Kim Deal, Kim Gordon, Dresden Dolls, Tracy Chapman,... dat vind ik allemaal zeer goed.

Electro_
Foo Fighters vind ik 10 keer niks.

Kan ik wel inkomen. Vond ze vroeger wel leuk, maar op een enkel nummer (Everlong) na had ik er vanaf het tweede album helemaal niets meer mee.

fastpulseboy
Electro_ schreef:
Foo Fighters vind ik 10 keer niks.

inderdaad
vre-se-lijk saaie cliche rock, ik begrijp de lol er echt niet van

Ik kan helemaal niets met Frank Zappa, 't zal heel knap en virtuoos zijn, intelligent en doordacht wellicht, om in een deuk te liggen zo grappig ongetwijfeld en zijn tijd ver vooruit so I'm told, maar het wil maar geen muziek worden in mijn oren. Slaapverwekkend...

Zappa, beefheart...

Muziek voor mensen die zich moeten onderscheiden met "jij begrijpt het lekker niet, ik wel!"

orbit schreef:
Zappa, beefheart...

Muziek voor mensen die zich moeten onderscheiden met "jij begrijpt het lekker niet, ik wel!"

Dit zou alleen kloppen als die mensen het zelf eigenlijk ook niet "snappen" (Simpelweg genieten van de muziek kan volgens jou redenering blijkbaar niet). Wat dus zou inhouden dat alle Zappa/Beefheart-fans nepperds zijn. Laat me niet lachen.

Kennis snap je, kunst voel je.

Ik wou dat ik toendertijd met een wasteil op mijn kop op een zingende zaag was begonnen, dan was ik nu ook een muzikaal genie

Ik jaag de coloradokevers weg van de aardappels met Elton John, doeltreffend en milieuvriendelijk.

Als je het op zo'n manier brengt, maakt het me niet meer uit wie je afkraakt.

shappy1010
Ik begrijp orbit hier wel in, de grens tussen artiestiek random noten te voorschijn toveren en simpelweg herrie is vaak lastig te definieren.

Eén van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien was bij Candid Camera, lieten ze een stel chimpansees met verf en doek spelen, waarna ze vervolgens het resultaat in een toonaangevende galerie hadden geplaatst en div. kunstcritici hadden uitgenodigd onder het mom van een presentatie van nieuwe kunstenaar. Je raad het al, de schilderijen werden de hemel in geprezen en vooral de commentaren van de critici, "schitterende mengeling van aggresieve kleuren in paralelle samenhang" (enzo) man je lag blauw.

Heel goed te vergelijken met iemand als Zappa. Desalnietemin kon de man wel gitaar spelen, vergis je niet.

shappy1010 schreef:
Eén van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien was bij Candid Camera, lieten ze een stel chimpansees met verf en doek spelen, waarna ze vervolgens het resultaat in een toonaangevende galerie hadden geplaatst en div. kunstcritici hadden uitgenodigd onder het mom van een presentatie van nieuwe kunstenaar. Je raad het al, de schilderijen werden de hemel in geprezen en vooral de commentaren van de critici, "schitterende mengeling van aggresieve kleuren in paralelle samenhang" (enzo) man je lag blauw.

Vraag me af wat het waarheidsgehalte is geweest van dit tv programma. Een goede criticus moet het onderscheid kunnen maken tussen gestructureerde chaos/kakofonie en gewoon geklieder. Ik ben jaren geleden gestopt met het geloven van wat er in tv programma's wordt geroepen. Vooral in de entertainmentbranche.

En ja, Captain Beefheart is een love it or hate it artiest. Ik moet mijn keuze nog bepalen.

Hiermee doe ik een hoop mensen pijn denk ik, maar Prince heb ik altijd een verschrikking gevonden. Ken echt geen goede nummers van hem,en vind het een kwal van een vent.

Ik heb een hekel aan Anastacia, bah bah!

bloempje24 schreef:
En ja, Captain Beefheart is een love it or hate it artiest. Ik moet mijn keuze nog bepalen.

eminem en 50 cent

alhoewel Eminem dus degelijk talent heeft, haat ik diene peet dus ook wel, alee, "haat" is een dom woord, meer zo een serieuze afkeer ofzo

xplorer schreef:
eminem en 50 cent

Ik ook, ik kan zo niet naar rap luisteren

Jammer dat door wantalenten zoals 50 cent rap tegenwoordig met hele foute muziek wordt geassocieerd.. In de begintijd was het wel te pruimen muziek namelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.