MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Mojo Pin
teutoon schreef:
(quote)

Ga je dus weer de fout in.

Correctie: veel mensen kijken niet veel verder dan de top 40. Dat is volgens mij gewoon een feit.

Zo goed?

Onderhond schreef:
Getuigt van een optimistische en positieve instelling

Mojo Pin schreef:
(quote)

Correctie: veel mensen kijken niet veel verder dan de top 40. Dat is volgens mij gewoon een feit.

Zo goed?

Ik moet toegeven je hebt gelijk!

Mojo Pin
Het is ook geen verwijt hoor.

Onderhond schreef:
(quote)

De goeie richting ? Gezien zoiets relatief is, kan je beter iets te snel depressief vinden lijkt me. Getuigt van een optimistische en positieve instelling

Inderdaad! Laten we vanaf nu alleen nog maar naar de party animals luisteren of de vengaboys.. dat zal het niveau van de muziek ten goede komen!

Mojo Pin schreef:
Het is ook geen verwijt hoor.

geen verwijt? jij bent zeker ook een steenbok!

maar ik ben het wel met je eens !

jowietje schreef:

Ik vind dat jij onzin uitkraamt, iedereen heeft nou eenmaal een eigen smaak, en dat hoor je te accepteren op een site zoals deze. Maar ja jij mag vindne wat je vind, het is een vrij land

Ik accepteer het zeker dat mensen naar kutmuziek luisteren. Mijn vrienden doen vaak niet anders. Dan mag ik het echter nog wel kwalificeren als slechte smaak, maargoed dat vind jij ook zie ik.

42
gemaster schreef:
(quote)

Ik accepteer het zeker dat mensen naar kutmuziek luisteren. Mijn vrienden doen vaak niet anders. Dan mag ik het echter nog wel kwalificeren als slechte smaak, maargoed dat vind jij ook zie ik.

Cynisme is een privilege, geen recht!

Persoonlijk vind ik dat onze planeet wel zonder de muzikale bijdragen kan van Avril Lavigne, 50Cent om nog maar niet te spreken van Jennifer Lopez.

Avril Lavigne inderdaad!

lambf
(Bijna) alle popmuziek is gruwelijk.
En ik heb een keer een live-video van Avril Lavigne gezien, nou, het was zo slecht, zelfs ik zou nog beter kunnen zingen.

Laat wat horen zou ik zeggen

teutoon
lambf schreef:
(Bijna) alle popmuziek is gruwelijk.
En ik heb een keer een live-video van Avril Lavigne gezien, nou, het was zo slecht, zelfs ik zou nog beter kunnen zingen.

Ik denk dat velen jou voorkeur ook verschrikkelijk vinden. Maar ik ben het wel met je eens, dat er veel slechte popmuziek is.

Het is denk ik niet dat Avril Lavigne niet kan zingen, alleen ze gebruikt haar talent op een verkeerde manier.

Ze zingt in ieder geval beter dan ik, maar dat kan snel .

teutoon schreef:
(quote)

Ik denk dat velen jou voorkeur ook verschrikkelijk vinden. Maar ik ben het wel met je eens, dat er veel slechte popmuziek is.

Ik ken die albums die hij in z'n top 10 heeft niet eens

Dat verbaast me niets . Metal is geloof ik niet zou jouw ding.

teutoon
jowietje schreef:
(quote)

Ik ken die albums die hij in z'n top 10 heeft niet eens

Jou muziek staat loodrecht tegenover zijn muziek ongeveer. Weet je dan genoeg ?

Dan lijkt het me niks , maar ach wat ik luister accepteerd ook bijna niemand op deze site, iedereen vind het commercieel en slecht en dan zetten ze er nog bij, maar ze is wel lekker. Net alsof het daar om draait

teutoon
jowietje schreef:
Dan lijkt het me niks , maar ach wat ik luister accepteerd ook bijna niemand op deze site, iedereen vind het commercieel en slecht en dan zetten ze er nog bij, maar ze is wel lekker. Net alsof het daar om draait

En daar gaat het nu precies om bij dit soort muziek --> uiterlijk en videoclips!

Vind ik niet, ik vind de muziek mooi het boeit me niet hoe ze eruit zien of hoe de video is, het is natuurlijk wel mooi mee genomen. Wat ik ook belangrijk vind is dat ze mooi live kunnen zingen, en dat kan mijn favoriete artiest zeker, geweldig als ze live zingt, lekker!

teutoon
jowietje schreef:
Vind ik niet, ik vind de muziek mooi het boeit me niet hoe ze eruit zien of hoe de video is, het is natuurlijk wel mooi mee genomen. Wat ik ook belangrijk vind is dat ze mooi live kunnen zingen, en dat kan mijn favoriete artiest zeker, geweldig als ze live zingt, lekker!

Dat kan jij wel vinden, maar zo werkt het dus wel. Hoe heb jij Rihanna leren kennen? Via TV?

Eerste liedje wel, maar de rest ging vanzelf niet via tv reclames ofzo. Heel veel tv kijken doe ik ook niet, dus wat ze op tv doen interreseert me niet zo veel, zolang ik maar geniet van de muziek zelf! Want als ik de CD opzet zie ik er toch geen beeld bij dus.

SNOOP DOGG *KOTS*

teutoon
jowietje schreef:
Eerste liedje wel, maar de rest ging vanzelf niet via tv reclames ofzo. Heel veel tv kijken doe ik ook niet, dus wat ze op tv doen interreseert me niet zo veel, zolang ik maar geniet van de muziek zelf! Want als ik de CD opzet zie ik er toch geen beeld bij dus.

Oke jij bent de ergste nog niet. Maar je hebt mensen die echt enorm lui zijn en bij een 3e single pas beginnen te denken: zou ze ook een album hebben?

En dan heb je natuurlijk mensen die singles kopen. Waarom koop je in godsnaam een single? Daar snap ik dus erg weinig van. Zeker niet in deze tijd met p2p. Koop dan een album als het echt goed is. Maargoed singles zijn meestal van de commercielere artiesten.

Ik koop ook nooit een single, behalve van Rihanna dan, maar dat is gewoon als collectors item, die draai ik dan ook nooit Dus dat is gewoon fangedrag, ook wle genoemd verlaag je niveau gedrag

Mojo Pin schreef:
Robbie Williams
James Blunt
Katie Melua
André Hazes
Marco Borsato
René Froger
Guus Meeuwis

En alle andere artiesten die nietszeggende, oppervlakkige muziek maken.

Hazes was neerlands beste blues zanger, akelig muzikaal ook nog, maar jammer dat ie alleen nederblues (smartlappen dus en dan ook nog eens hels geproduceerd) zong.

teutoon
jowietje schreef:
Ik koop ook nooit een single, behalve van Rihanna dan, maar dat is gewoon als collectors item, die draai ik dan ook nooit Dus dat is gewoon fangedrag, ook wle genoemd verlaag je niveau gedrag

Singles koop ik alleen als ik ergens enorm fan van ben. Ik denk trouwens dat downloaden ook goede kanten heeft. Je kunt artiesten ontdekken en als je een album erg goed vindt, dan koop je die, wat je zonder downloaden niet had gedaan.

KampF schreef:
SNOOP DOGG *KOTS*

Zeg dat en hij kan niet eens tegen nederwiet, dat mietje

teutoon schreef:
(quote)

Singles koop ik alleen als ik ergens enorm fan van ben. Ik denk trouwens dat downloaden ook goede kanten heeft. Je kunt artiesten ontdekken en als je een album erg goed vindt, dan koop je die, wat je zonder downloaden niet had gedaan.

Downloaden vind ik sowieso niet slecht, moeten ze de prijs maar omlaag gooien, voor mensen van mijn leeftijd is dat gewoon niet te doen.

weetje waar ik nou egt een hekel aan heb?

Dat zijn Kane en U2. Ik kan qua kwaliteit natuurlijk Kan een U2 niet in 1 adem noemen, maar ik vind in bijde gevallen de zanger zo ontzettedn arrogant. blegh....
Ik bedoel kijk wat voorn zonnebrillen die Bono draagt

Gast
geplaatst: vandaag om 09:34 uur

geplaatst: vandaag om 09:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.