MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Ik kan ècht niet tegen:

Tiësto
Rhianna
Jennifer Lopez
Coldplay
Basshunter
Chipz of wat dan ook
en 90% wat in de top 40 staat,

en al die O-ik-maak-effe-een-plaat wannabees

lambf
Anal Cunt, okee, ik weet dat het een grap is of iedergeval grappig bedoelen, zoals de meeste band in dit genre, maar om nou in elk liedje het woord gay en dumb erin te stoppen, nee. En de muziek is ook enorm slecht, alleen aaaaghh geshreeuw en een beetje weggemixte instrumenten. Alleen de liedjes die op een ander album slecht zouden zijn zijn hierop leuk, dat zegt al genoeg.

Hm weinig bands/artiesten die ik egt haat....Frank Zappa en Meat Loaf is 't 1ige wat ik zo gauw kan verzinnen. Ik kan nog wel tig andere bands noemen maar dat is dan meer omdat ik die stijl nx vind en niet vanwege die artiest/band op zich.

sxesven
lambf schreef:
Anal Cunt, okee, ik weet dat het een grap is of iedergeval grappig bedoelen, zoals de meeste band in dit genre, maar om nou in elk liedje het woord gay en dumb erin te stoppen, nee. En de muziek is ook enorm slecht, alleen aaaaghh geshreeuw en een beetje weggemixte instrumenten. Alleen de liedjes die op een ander album slecht zouden zijn zijn hierop leuk, dat zegt al genoeg.

Ik trek de muziek van Anal Cunt écht niet; juist doordat ze zo opzichtig de aandacht trekken naar de absurditeit van hun oeuvre kan ik er ook absoluut geen waardering voor opbrengen, terwijl ik nog best eens een fijne grindplaat mag draaien. De songtitels vind ik op zich dan weer wel grappig, vooral omdat het, met de tientallen tracks per plaat, geweldige waslijsten aan de meest achterlijke statements zijn, die op die manier wel weer bijna kunst worden.

Maar ja, bíjna.

Heb verder geen hekel aan de mannen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Om dingen als 'Kyle from Incantation Has a Moustache' en 'No We Don't Want to Do a Split 7 Inch with Your Fucking Band' kan ik echter vooral gewoon lachen, omdat zulke dingen de hele scene vaak pijnlijk goed typeren. En de hele '... is gay' verzamelingen, ach, pure humor, wat mij betreft.

Racoon

Racoon? Het is een best saaie band, maar een hekel? Hoe dat zo?

HaWe schreef:
(quote)

Racoon? Het is een best saaie band, maar een hekel? Hoe dat zo?

Ik vind het een onwaarschijnlijk slechte band. Dat nummer "brother" is het dieptepunt. Het heeft een bijzonder hoor irritatie niveau. Het zeurt maar door. Echt, ik zou er niet rouwig om zijn als Racoon met een blok beton wordt afgezonken in de Noordzee.

Mojo Pin
Tiesto kan ik niet uitstaan met dat blije gedoe achter zijn draaitafel.

Joy4ever schreef:
(quote)

Ik vind het een onwaarschijnlijk slechte band. Dat nummer "brother" is het dieptepunt. Het heeft een bijzonder hoor irritatie niveau. Het zeurt maar door. Echt, ik zou er niet rouwig om zijn als Racoon met een blok beton wordt afgezonken in de Noordzee.

Haha ieder z'n mening

lambf
sxesven schreef:
(quote)

Ik trek de muziek van Anal Cunt écht niet; juist doordat ze zo opzichtig de aandacht trekken naar de absurditeit van hun oeuvre kan ik er ook absoluut geen waardering voor opbrengen, terwijl ik nog best eens een fijne grindplaat mag draaien. De songtitels vind ik op zich dan weer wel grappig, vooral omdat het, met de tientallen tracks per plaat, geweldige waslijsten aan de meest achterlijke statements zijn, die op die manier wel weer bijna kunst worden.

Maar ja, bíjna.

Heb verder geen hekel aan de mannen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Om dingen als 'Kyle from Incantation Has a Moustache' en 'No We Don't Want to Do a Split 7 Inch with Your Fucking Band' kan ik echter vooral gewoon lachen, omdat zulke dingen de hele scene vaak pijnlijk goed typeren. En de hele '... is gay' verzamelingen, ach, pure humor, wat mij betreft.

Maar ook omdat deze mensen(?) volgens mij niks sirieus bedoelen en zich daardoor wel heel erg belachelijk maken. want er zijn genoeg andere bands met grappige/rare/zieke nummers (o.a. Cock and ball torture) maar in tegenstelling tot AC doen hun wel hun best.

DAVE MUSTAINE

Ik vind Marco Borsato met zijn Rood erg goedkoop.
Riverdance meets Tiesto met een wel erg eenvoudige tekst.
Maar ja, hekel is een groot woord; eerder weinig creatief; en om daar een hele tour aan op te dragen.
Geldklopperij.
Een ding is zeker niet rood.
Zijn bankrekening.

ik heb een gruwelijke hekel aan blackmetal ..en dan vooral van het soort met plastic zwaarden en dat belachelijke corpsepaint,wat echt om te janken is zo sneu.
De muziek is ronduit kut , hetis kut geproduceertd en vooral NIET evil .
Ik heb er echt een teringhekel aan gatverdegatverdamme

jurado schreef:
ik heb een gruwelijke hekel aan blackmetal ..en dan vooral van het soort met plastic zwaarden en dat belachelijke corpsepaint,wat echt om te janken is zo sneu.
De muziek is ronduit kut , hetis kut geproduceertd en vooral NIET evil .
Ik heb er echt een teringhekel aan gatverdegatverdamme

wat een spelfouten en wat een kinderstijl van schrijven, ai ai

jurado schreef:
(quote)

wat een spelfouten en wat een kinderstijl van schrijven, ai ai

Blackmetal liefhebber?

Pink Floyd

ik heb echt een hekel aan the game z'n mogool he
50cent is al jare rapper komt hy eraan probeert die hem uittebokke enal? wat ook nergens op slaat

heb genoeg dingen van hem gezien waaruit je kan concludere dat hij slechter is dan 50cent!!

deze vind ik btw wel harrd:P

http://www.youtube.com/watch?v=IdPGeLWM49k&mode=related&search=

Geronimootje schreef:

...
en 90% wat in de top 40 staat,
...

maak daar 99% van

Joy4ever schreef:
Pink Floyd

Niet gruwelijk, maar ik vind t niet leuk.

Ik heb niet vaak een hekel aan artiesten, maar ik heb één artiest in het bijzonder waar ik een gruwelijke hekel aan heb en dat is Otto von Schirach. Mijn god, wat hij doet is werkelijk om je te schamen, dat kun je geen muziek maken meer noemen... Neem vooral eens een kijkje op zijn website, dan weet je snel genoeg wat ik bedoel... Pas op voor mogelijke oorbeschadegingen als je er niet voor verzekerd bent

liejanne
Snap niet wat ik leuk vond aan Sum 41, Simple Plan en zo nog wat andere bandjes. Cd's weggestopt, stemmen verwijderd, het is tijd voor goede muziek!

Justinx schreef:
Ik heb niet vaak een hekel aan artiesten, maar ik heb één artiest in het bijzonder waar ik een gruwelijke hekel aan heb en dat is Otto von Schirach. Mijn god, wat hij doet is werkelijk om je te schamen, dat kun je geen muziek maken meer noemen... Neem vooral eens een kijkje op zijn website, dan weet je snel genoeg wat ik bedoel... Pas op voor mogelijke oorbeschadegingen als je er niet voor verzekerd bent

Had ik dus nog nooit van gehoord. Was wel nieuwsgierig geworden en had zojuist die naam op Google ingetypt. Ik verwachtte eigenlijk dat hij een schlagerzanger was.

haha, was het maar waar! Dit is werkelijk waar tien keer erger... Zijn nieuwe album was een keer op de luisterpaal, anders was ik nooit in ook maar enig soort van contact gekomen met deze vreselijke man. Om maar een voorbeeld te geven over welk probleem ik praat geef ik het bescheidendste geval van Otto Von Schirach: Tea Bagging The Dead mp3

ik heb een hekel aan ja rule omdat ik vind dat hij er egt niks van bakt zijn nummer slaan nergens op

nuf
nirvana en kurt cobain.

ik vind er echt gewoon totaal geen zak aan, de muziek is saai, de stem van kurt eentonig, teksten gaan nergens over en ik vind het persoonlijk zeer overgewaardeerd. ik heb uberhaupt niks met grundge maar deze grondleggers (?) komen me werkelijk de strot uit

nuf schreef:
ik heb uberhaupt niks met grundge

Ik lees het

nuf schreef:
nirvana en kurt cobain.

ik vind er echt gewoon totaal geen zak aan, de muziek is saai, de stem van kurt eentonig, teksten gaan nergens over en ik vind het persoonlijk zeer overgewaardeerd. ik heb uberhaupt niks met grundge maar deze grondleggers (?) komen me werkelijk de strot uit

Volgens mij waren het niet de grondleggers, in elk geval wel degene die het populair maakten.

Screaming Trees, Mudhoney en Soundgarden waren eerder inderdaad.. maar uiteindelijk komt het gewoon uit de koker van Sabbath, LedZep en andere ouwe mastodonten. Grunge was een duidelijke revival-stroming, voor degenen die smachtend op zware riffs en dik hout met planken zaten te wachten. Aan mij ook nooit enorm besteed geweest eigenlijk, maar blijkbaar is dat voor sommigen de enige manier van muziekbeleving

Ik vind Nirvana nog een van de meer innovatieve bands uit die koker (aanvankelijk), omdat zij een fusie waren van punk, metal en de oude hardrock.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.