Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
shappy1010
geplaatst: 20 november 2006, 19:33 uur
musicfriek schreef:
Shiiiiiit, wat goed!!!

Die man is gewoon een genie! Enne, herman, veel van hetzelfde??? Dan heb jij wel een aantal albums gemist denk ik, vind ik wel erg kort door de bocht!
(quote)
Shiiiiiit, wat goed!!!

Die man is gewoon een genie! Enne, herman, veel van hetzelfde??? Dan heb jij wel een aantal albums gemist denk ik, vind ik wel erg kort door de bocht!
Vind je dat nou echt? Ik zal het wel niet begrijpen denk ik.
Laten we zeggen dat hij niet bepaalde de X factor heeft. En dan druk ik me licht uit. Het probleem bij dit soort figuren, net als dat je dat in de moderne kunst heb, is dat de grens tussen ridicul en artistiek bijna niet meer te bepalen is. Ik bedoel ik heb Herman (Idols) een keertje gezien op een podium gezien dat werkte net zo op mijn lachspieren als het bovenstaande filmpje. Ik dacht meer dit is een ludieke imitatie ofzo, maar de man zingt (nou ja zingt...) echt zo...
0
geplaatst: 20 november 2006, 19:47 uur
shappy1010 schreef:
Laten we zeggen dat hij niet bepaalde de X factor heeft. En dan druk ik me licht uit. Het probleem bij dit soort figuren, net als dat je dat in de moderne kunst heb, is dat de grens tussen ridicul en artistiek bijna niet meer te bepalen is. Ik bedoel ik heb Herman (Idols) een keertje gezien op een podium gezien dat werkte net zo op mijn lachspieren als het bovenstaande filmpje. Ik dacht meer dit is een ludieke imitatie ofzo, maar de man zingt (nou ja zingt...) echt zo...
Deze dagen misschien, maar hij gaat langer mee dan dat ene filmpje. Luister maar eens naar Closing Time, waarschijnlijk kun je die wel hebben. Het is een gevoel wat je erbij moet hebben. Ik vind meneer Waits gewoon steengoed. Is ook moeilijk uit te leggen denk ik. En met herman bedoelde ik de user hier hahaha

0
shappy1010
geplaatst: 23 november 2006, 09:53 uur
musicfriek schreef:
Ach, als ik zijn nummer 2 zie in zijn top 10, dan denk ik: shiiiiiiiit, wat slecht!!
(quote)
Ach, als ik zijn nummer 2 zie in zijn top 10, dan denk ik: shiiiiiiiit, wat slecht!!

Tja musicfreak, het kan je muziek niet zijn, en het zit ook zeker aan het andere kant van jou spectrum, maar niemand kan ontkennen dat Toto een stel virtuozen zijn of zal je iemand horen roepen dat Bobby Kimball niet kan zingen? Heb je uberhaubt Mindfields wel eens geluisterd? Ik denk dat je verrast zal zijn.
0
geplaatst: 29 november 2006, 15:14 uur
in het algemeen: de meeste troep die tegenwoordig in de top 40 staat! echt verschrikkelijk dat dat muziek word genoemd!
...geef mij dan maar muziek van de jaren 80
ook al was dat allemaal voor mijn tijd 
muziek waar ik zelfs nog niet op begraven zou willen worden of waar ik spontaan een hartverzakking van krijg: Jan smit!!
Moby! Britney spears
madonna paris hilton
en nog meer crap...teveel om op te noemen!
...geef mij dan maar muziek van de jaren 80
ook al was dat allemaal voor mijn tijd 
muziek waar ik zelfs nog niet op begraven zou willen worden of waar ik spontaan een hartverzakking van krijg: Jan smit!!
Moby! Britney spears
madonna paris hilton
en nog meer crap...teveel om op te noemen!
0
lambf
geplaatst: 29 november 2006, 18:17 uur
Justin Timerlake, wat heeft die gast toch een hoge vrouwenstem 

0
geplaatst: 29 november 2006, 21:04 uur
Ik heb er niet echt een hekel aan, maar ik vind de muziek van Bruce Springsteen wel heel erg slecht. Het klinkt me allemaal te conservatief, te plattelands en vooral té Amerikaans. Creedence Clearwater Revival hetzelfde verhaal.
Geen hekel aan de personen, die ken ik niet, en als mensen van hun muziek kunnen genieten vind ik het best, maar ik vind het vreselijk.
Geen hekel aan de personen, die ken ik niet, en als mensen van hun muziek kunnen genieten vind ik het best, maar ik vind het vreselijk.
0
geplaatst: 30 november 2006, 15:39 uur
tja, ik heb zo wel door, de meeste van jullie zijn tegen de gelanceerde rap/ pop zangers en zangeressen
en terrecht !! f*ck hun
,
en terrecht !! f*ck hun
,
0
geplaatst: 30 november 2006, 15:40 uur
trouwens, depeche mode komt MIJ ERG DE KEEEL UIT !!
muziek voor depresievelingen van de bovenste plank
0
geplaatst: 30 november 2006, 15:46 uur
mr-mucho schreef:
Net als Pink Floyd. Grafmuziek.
0
Jornaquin
geplaatst: 30 november 2006, 16:52 uur
musicfriek schreef:
Shiiiiiit, wat goed!!!

(quote)
Shiiiiiit, wat goed!!!

En ik ben Sinterklaas!
0
Raekwon the chef
geplaatst: 30 november 2006, 19:45 uur
Ik voeg er nog een paar bij m'n lijst (echt 'artiesten' waar ik me aan irriteer):
-young buck
-the game
-(de tegenwoordige) lionel richie
-bow wow
-slim thug
-ll cool j
-ali b
en de rest van die urban-idioten
-young buck
-the game
-(de tegenwoordige) lionel richie
-bow wow
-slim thug
-ll cool j
-ali b
en de rest van die urban-idioten
0
geplaatst: 4 december 2006, 02:39 uur
50 Cent om mijn avond te verpesten op pukkelpop enkele jaren geleden
Was net voor het concert van The White Stripes en wou goed vanvoor staan, en was dus verplicht om naar die muziek (?) te luisteren
Voor de rest deren de meeste van die bands waarvan ik de muziek niet kan horen mij niet, want wordt er toch nauwelijks mee geconfronteerd...
Was net voor het concert van The White Stripes en wou goed vanvoor staan, en was dus verplicht om naar die muziek (?) te luisteren

Voor de rest deren de meeste van die bands waarvan ik de muziek niet kan horen mij niet, want wordt er toch nauwelijks mee geconfronteerd...
0
geplaatst: 4 december 2006, 09:33 uur
Er zijn natuurlijk wel artiesten die niet zo goed kunnen presteren, maargoed, een gruwelijke hekel is een erg woord. Ik heb dus geen mening hiervoor. 

0
geplaatst: 4 december 2006, 12:21 uur
0
geplaatst: 6 december 2006, 21:04 uur
mr-mucho schreef:
verder alles goed jongen ????
(quote)
verder alles goed jongen ????Totaal met mr-mucho eens, ik heb coldplay volgens mij niet in mijn top 10 staan maar ze zijn zeker niet de meest overhypte band allertijden, ze maken goeie muziek, maar smaken verschillen (zelfs dan overdrijf je nog steeds wel een beetje).
0
geplaatst: 6 december 2006, 23:15 uur
0
geplaatst: 8 december 2006, 04:05 uur
Pete Doherty! Ik snap niet wat al die mensen hier in hem zien, al dat gezeur over coldplay en andere bands die populair zijn vanwege hun muziek ipv die labiele drugstoerist die net uit de puberteit is. Rock 'n Roll my ass bij mij in het durp noemen ze dat gewoon een junk.
0
geplaatst: 8 december 2006, 08:56 uur
Hij kan hele goede liedjes schrijven, ondanks (of dankzij?) alles.
0
geplaatst: 8 december 2006, 11:34 uur
herman schreef:
Precies. Enorm talent. Komt er niet altijd uit, maar hij heeft het wel.
0
geplaatst: 13 december 2006, 00:26 uur
Ik heb een enorme hekel aan de band 'Live'!
In 1994 vond ik het wel aardig, omdat het zo op R.E.M. leek.
'Throwing Copper' heb ik ooit bewust door midden gebroken omdat ik de band spuugzat ben.
Zoveel over-exposure heb ik zelden meegemaakt.
En die stomme teksten!
Laat Edje lekker naar het water rennen en met de dolfijnen gaan huilen!
Jankert!!
In 1994 vond ik het wel aardig, omdat het zo op R.E.M. leek.
'Throwing Copper' heb ik ooit bewust door midden gebroken omdat ik de band spuugzat ben.
Zoveel over-exposure heb ik zelden meegemaakt.
En die stomme teksten!
Laat Edje lekker naar het water rennen en met de dolfijnen gaan huilen!
Jankert!!
0
geplaatst: 13 december 2006, 00:37 uur
Ziet de man die plaat doormidden breekt letterlijk voor zich 
En ik ben het ermee eens, Live is een soort engelstalige Blòf

0
geplaatst: 13 december 2006, 00:45 uur
Misschien is dat ook de kracht van zijn statement premo: de plaat die je ooit heeft doen houden van de band breken
Ik vond toen I Alone wel leuk, versierde een mooi meisje met dat nummer op de achtergrond.. tsja, nauwelijks een basis om het nummer nog dagelijks te draaien desalniettemin.
Ik vond toen I Alone wel leuk, versierde een mooi meisje met dat nummer op de achtergrond.. tsja, nauwelijks een basis om het nummer nog dagelijks te draaien desalniettemin.
0
geplaatst: 15 december 2006, 21:09 uur
franz ferdinant daar krijg ik het zuur van,verschrikkelijk geplugde band! bah.staan daar zo cool mogelijk als liam van oasis op het podia
en muziek zegt me niks.
en muziek zegt me niks.
0
geplaatst: 15 december 2006, 22:00 uur
frenky schreef:
franz ferdinant daar krijg ik het zuur van,verschrikkelijk geplugde band! bah.staan daar zo cool mogelijk als liam van oasis op het podia
en muziek zegt me niks.
en muziek zegt me niks.Ik vind Franz Ferdinand juíst niet geforceerd cool doen, ze spelen live gewoon hun liedjes met bravoure.
0
geplaatst: 17 december 2006, 08:24 uur
overal marco borsato, op iedere zender everytime i think of you en dat al maanden lang
* denotes required fields.