Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2006, 08:15 uur
snarf349 schreef:
overal marco borsato, op iedere zender everytime i think of you en dat al maanden lang
overal marco borsato, op iedere zender everytime i think of you en dat al maanden lang
heeft helaas geen last van poliepen op de stemband.
0
geplaatst: 19 december 2006, 15:17 uur
Ik heb als één de weinigen helemaal geen hekel aan Marco Borsato. Het is gewoon een soort kameleon die zijn stijl de hele tijd aanpast aan de vraag van de gemiddelde burger en tegelijkertijd ook heel herkenbaar blijft. Ik vind dat hij slechte muziek maakt, maar hij heeft zich nooit echt op een manier gepresenteerd dat ik echt een hekel aan hem krijg. Verder vind ik hem bij interviews meestal best een intelligente indruk maken.
Ik heb geen hekel aan de zanger van Razorlight, maar in de nieuwe Blend overschat hij zichzelf wel behoorlijk. Normaal erger ik me nooit zo aan dat soort dingen, ik hou wel van zelfbewuste mensen die zich uit durven spreken, maar ik vind Borell behoorlijk te ver gaan, zeker na zo'n matig album.
"Ik heb altijd geweten dat wereldfaam me ten deel zou vallen"
"Mijn enorme talent ontkennen, dát zou pas hypocriet zijn"
"Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik mezelf beter dan Bob Dylan vindt"
"Ik snap niet waarom het provocatie is als je eerlijk bent over je eigen talent"
"Ik ben de beste singer/songwriter van deze generatie"
Oordeel zelf, ik zie er de humor ook wel van in
Ik heb geen hekel aan de zanger van Razorlight, maar in de nieuwe Blend overschat hij zichzelf wel behoorlijk. Normaal erger ik me nooit zo aan dat soort dingen, ik hou wel van zelfbewuste mensen die zich uit durven spreken, maar ik vind Borell behoorlijk te ver gaan, zeker na zo'n matig album.
"Ik heb altijd geweten dat wereldfaam me ten deel zou vallen"
"Mijn enorme talent ontkennen, dát zou pas hypocriet zijn"
"Waarom zou ik niet mogen zeggen dat ik mezelf beter dan Bob Dylan vindt"
"Ik snap niet waarom het provocatie is als je eerlijk bent over je eigen talent"
"Ik ben de beste singer/songwriter van deze generatie"
Oordeel zelf, ik zie er de humor ook wel van in

0
FatBottomedGirl
geplaatst: 24 december 2006, 15:30 uur
Voordat ik 55 pagina's door ga spitten; ik ga er van uit dat Whitney Houston
, Meat Loaf
, Celine Dion
en 4 Non Blondes
regelmatig genoemd zijn!
, Meat Loaf
, Celine Dion
en 4 Non Blondes
regelmatig genoemd zijn!
0
fastpulseboy
geplaatst: 24 december 2006, 16:37 uur
zeker zeker die hebben veel eervolle vermeldingen, naast natuurlijk Live
, RHCP
, Bush
, Muse 
, RHCP
, Bush
, Muse 
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 24 december 2006, 16:46 uur
Ja bedankt!!! Die staan dus alle 4 hoog in mijn top 10!!! Maar eerlijk gezegd heb ik het ook wel effe gehad met Live en RHCP.
Gruwelijke hekel niet maar voorlopig ook uitgekeken op Coldplay, Keane en Snow Patrol... (geen braakneigingen maar een lichte oprisping).
Gruwelijke hekel niet maar voorlopig ook uitgekeken op Coldplay, Keane en Snow Patrol... (geen braakneigingen maar een lichte oprisping).
0
Berzerker
geplaatst: 24 december 2006, 16:57 uur
Limp Bizkit heeft een eervolle vermelding nodig!
Bij deze.
Bij deze.
0
geplaatst: 25 december 2006, 11:56 uur
James Morrisson laat zich ook wel gelden met 2 ontzettend nietszeggende hitjes. In interviews de hele tijd dwepen met Otis Redding en dan zelf een beetje op een gitaartje slaan en met een vreselijke en vlakke stem nietszeggende liedjes zingen.
Ik vind Aerosmith ook altijd heeel erg.
Ik vind Aerosmith ook altijd heeel erg.
0
geplaatst: 25 december 2006, 13:10 uur
0
geplaatst: 27 december 2006, 04:10 uur
Snappy schreef:
Ik ook, vooral in combinatie met die grafkop van een Borsato.
(quote)
Ik ook, vooral in combinatie met die grafkop van een Borsato.
Zeker vreselijk. Kunnen we niet eens ervoor zorgen dat die Marco eens weggaat? Bah, wat een nare gast!
Oh, wat ik slecht vind? House, Rap, Top-40-commercie en hairmetal.
Daarmee dek ik wel de lading, denk ik.
0
geplaatst: 27 december 2006, 11:05 uur
kaztor schreef:
Zeker vreselijk. Kunnen we niet eens ervoor zorgen dat die Marco eens weggaat? Bah, wat een nare gast!
(quote)
rap -->> rage against the machine
?

0
geplaatst: 28 december 2006, 20:48 uur
Red Hot Chilipeppers
Alle Apres Ski muziek
Alle rapmuziek
Top-40
Trance
Frans Bauer
Gordon/Froger en Joling
Mariah Carey
Racoon
Anastacia
Meat Loaf
Celene Dion
Weird Al Yankovich
Sugarbabes/Pussycatdolls
Shakira!!
Alle Apres Ski muziek
Alle rapmuziek
Top-40
Trance
Frans Bauer
Gordon/Froger en Joling
Mariah Carey
Racoon
Anastacia
Meat Loaf
Celene Dion
Weird Al Yankovich
Sugarbabes/Pussycatdolls
Shakira!!
0
Improve
geplaatst: 6 januari 2007, 18:59 uur
coldplay
u 2 - die bono moet echt eens kapot gemaakt worden, wat is hij toch nep.
live
di-rect
marco borsato
u 2 - die bono moet echt eens kapot gemaakt worden, wat is hij toch nep.
live
di-rect
marco borsato
0
Improve
geplaatst: 6 januari 2007, 19:43 uur
Aha. Ik vind haar ijle stem wel wat hebben. En The Lion And The Cobra is een mooie, intense plaat. Verder ken ik Sinead ook niet zo. Het schijnt dat ze tegenwoordig een priestersopleiding oid doet.
Ik weet het, ik ken zoveel fans van die bands maar mij hebben ze nooit getrokken. Muzikaal vind ik het ook niet zo denderend, maar ik moet zeggen dat ik maar enkele platen van hen ken.
Zonde. Zowel Suede als Blur vind ik bij vlagen geniaal, Pulp is zelfs een van mijn favoriete bands allertijden.[/quote]
gast, wat ben jij aan het zeuren.
0
geplaatst: 7 januari 2007, 22:46 uur
Improve schreef:
nerd
(quote)
nerd
Hou dit soort reacties lekker voor je!
0
Feeder
geplaatst: 7 januari 2007, 22:59 uur
Yasmine vind ik de meest hatelijke persoon die ik ooit gezien heb.
Verder kan ik ook meat loaf helemaal niet luchten.
Verder kan ik ook meat loaf helemaal niet luchten.
0
Odelay
geplaatst: 8 januari 2007, 13:31 uur
Waar ik boos om wordt zijn mensen die lullen over zaken waar ze zich ongetwijfeld niet in verdiept hebben. Jullie hier in dit forum (of een aantal), muzikanten (kunnen er bij tijd en wijle ook wat van), en misschien gewoon mensen in het algemeen.
Dan wordt er bijvoorbeeld gezegd dat Cobain gewoon zeek om het zeiken, en even eerder wordt gezegd dat Morrisey tenminste nog zelfspot in zijn teksten aanbracht. Eigenlijk vraag ik me af waar dit in hemelsnaam op gebaseerd wordt, want Cobains teksten zijn vaak behoorlijk cryptisch. Volgens mij zijn/waren zowel Cobain als Morrisey goede tekstschrijvers.
Wat mij dan vooral opvalt is dat die persoon OK computer op nummer een had. Lijkt me ook niet de meest vrolijke muziek, en zingt Thom Yorke nou met opzet zo klagerig? Ik vind zowel OK computer en Nevermind goede albums.
Vooral over Nirvana wordt zoveel onzin verkondigd. Cobain had een talent en integriteit waar vele zogenaamde ´artiesten´ nog een puntje aan kunnen zuigen.
Er was zelfs iemand die Cobain een enorme lul noemde, in mijn klas. Zo overdreven.
Als het gaat om muzieksmaak, lijkt de regel voor veel mensen te zijn: Over smaak valt niet te twisten, tenzij je het ongenuanceerd doet. Nuance is irritant...
Dan wordt er bijvoorbeeld gezegd dat Cobain gewoon zeek om het zeiken, en even eerder wordt gezegd dat Morrisey tenminste nog zelfspot in zijn teksten aanbracht. Eigenlijk vraag ik me af waar dit in hemelsnaam op gebaseerd wordt, want Cobains teksten zijn vaak behoorlijk cryptisch. Volgens mij zijn/waren zowel Cobain als Morrisey goede tekstschrijvers.
Wat mij dan vooral opvalt is dat die persoon OK computer op nummer een had. Lijkt me ook niet de meest vrolijke muziek, en zingt Thom Yorke nou met opzet zo klagerig? Ik vind zowel OK computer en Nevermind goede albums.
Vooral over Nirvana wordt zoveel onzin verkondigd. Cobain had een talent en integriteit waar vele zogenaamde ´artiesten´ nog een puntje aan kunnen zuigen.
Er was zelfs iemand die Cobain een enorme lul noemde, in mijn klas. Zo overdreven.
Als het gaat om muzieksmaak, lijkt de regel voor veel mensen te zijn: Over smaak valt niet te twisten, tenzij je het ongenuanceerd doet. Nuance is irritant...
0
geplaatst: 8 januari 2007, 14:36 uur
Odelay. Je vraagt om nuance maar je begrijpt niet dat er mensen die daadwerkelijk een mening hebben en niet zoals jij overal een nuance in aanbrengen omdat anders hun smaak niet te beargumenteren valt. Nirvana is rommel(imho) ik heb deze "grunge" laatst geluisterd en ik vind het een tragisch dieptepunt in de muziekgeschiedenis. Neem als voorbeeld het nummer 'Moist vagina', ik weet verder niet of dit representatief is, maar qua sprekende titel sprong dit er voor mij uit om te downloaden. Ik hoor heel duidelijk de passie waarmee Cobain de vochtige kut bezingt, maar tegelijkertijd is het muzikaal gesproken hemeltergend slecht. Cobain die volledig van de wereld tweestemmig gilt in het onverstaanbaar. Ik kan er niet naar luisteren. Begrijp je niet dat er in sommige gevallen gewoon sprake is van een uitgesproken mening?
Er is ook muziek die jij simpelweg waardeloos vind; zeg dat maar gewoon. Ik hoef niet te lezen dat jij iets gemiddeld vind, heb geen behoefte aan een quasi veelzeggend enerzijds anderzijds verhaal.
Er is ook muziek die jij simpelweg waardeloos vind; zeg dat maar gewoon. Ik hoef niet te lezen dat jij iets gemiddeld vind, heb geen behoefte aan een quasi veelzeggend enerzijds anderzijds verhaal.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 14:46 uur
Odelay schreef:
inderdaad, in het nummer "rape me" alleen al hoor je zelfspot. tegen zijn vader roept hij "rape me, rape me again" omdat hij vroeger verkracht werd. dit vind ik prachtig, hij toon zich echt van zijn zwakste kant, heel gevoelig. Dat hoor je niet aan de muziek. Dit is volgens mij een bewijs da's zo'n man geen luller is/was.
* denotes required fields.