MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
liejanne
Argh!! Hollaback Girl vind ik VRESELIJK!!!

Opsomming: boy- en girlbands, Britney Spears, Christina Aguilera, Justin Timberlake, K3, Akon, Mariah Carey, Jan Smit, Frans Bauer, André Hazes, Gerard Joling (alhoewel deze 4 sowieso al rotzooi zijn, die ik eigenlijk niet eens hoef te noemen..) Brainpower, 50 Cent, The Game, Djumbo, Di-rect, Marco Borsato..

En ach.. wat heeft het ook voor nut om nog uren door te gaan Maar waar ik het zo ff niet mee eens ben is: Oasis, The Offspring, Blink 182, Nirvana..

EN.. ik ben 14, maar een meeloper?? Ik vind echte meelopers mensen die alles wat standaard in de top 40 staat goed vinden.. I like, what I want.. Dat is dus Rock

moviefreak#1
Ze bestaan dus nog steeds

liejanne
Ze bestaan dus nog steeds??

de meelopers

liejanne schreef:

EN.. ik ben 14, maar een meeloper?? Ik vind echte meelopers mensen die alles wat standaard in de top 40 staat goed vinden.. I like, what I want.. Dat is dus Rock

The Foo Fighters staan anders ook standaard met iedere single in de top 40.

moviefreak#1
gemaster wel de aandacht er bij houden hè
Ze zegt dat meelopers mensen zijn die standaard ALLES uit de top 40 goed vinden.

Oh sorry, je hebt gelijk.

Nee, ze zegt 'alles wat standaard in de top 40 staat '..

[/quote]
The Foo Fighters staan anders ook standaard met iedere single in de top 40. [/quote]

Dat lijkt me niet, volgens mij kan je de top 40 hits van Foo Fighters op één hand tellen. Sterker nog: iemand met 3 vingers aan die hand kan dat ook. In de Amerikaanse en Engelse Top-40 misschien, maar zeker niet de Nederlandse.

liejanne
Ze staan zekers niet standaard met iedere single in de top 40, was het maar waar. Dan werd het misschien nog es een keer en goede lijst
Obsessed, dat zei ik indd, maar ik bedoelde wat Moviefreak zei... Maar reken maar dat dr een hoop leeftijdsgenoten van mij zijn (of jonger denk), die fan zijn van een nr als het in de top 40 staat :/..

Elke single van The Foo Fighters zie ik toch regelmatig langskomen bij MTV. Ik weet niet of ze in de top 40 staan, naar die lijst kijk ik eerlijk gezegd helemaal nooit.

Maargoed, The Foo Fighters hebben altijd hele goede singles, al vind ik 'Best Of Me' erg matig.

k3 vind ik vreeeeeeeeeeeeselijk
mijn broertje vond het vroeger leuk.
elke dag die dvd k3 5jaar

knowledge schreef:

denk ik eigenlijk helemaal niet ...er bestaan nog andere groepen dan diegene die je op top of the pops te zien krijgt

Echt niet, dat zijn volgens mij de enige groepen die goede muziek maken

Eddie schreef:
(quote)

dus er zijn toch crackverslaafden op deze site te vinden

Eddie schreef:
(quote)

dus er zijn toch crackverslaafden op deze site te vinden

liejanne
gemaster schreef:

Elke single van The Foo Fighters zie ik toch regelmatig langskomen bij MTV. Ik weet niet of ze in de top 40 staan, naar die lijst kijk ik eerlijk gezegd helemaal nooit.

Maargoed, The Foo Fighters hebben altijd hele goede singles, al vind ik 'Best Of Me' erg matig.

Zo heel vaak zie ik ze niet op mtv?? Wat mis ik, wat mis ik?? Op de gewone mtv???

De single is trouwens Best of You, maar boeit niet.. Dat vind ik nou juist een heel erg vet nummer!!

sommige genres in de muziek zijn nu eenmaal niet voor een breed publiek, maar worden toch over het algemeen leuk of aardig gevonden.
Al zou het dan alleen maar stoer zijn om hardrocker te zijn, als je ze vraagt naar gerenomeerde bands valt de mond toch ver open, laat staan dat ze er muziek van kopen.
deze mensen lopen dus het hardst te bangen in de discotheek op muziek van Europe.

een ander minder toegankelijk genre is reggae.
over het algemeen vindt bijna iedereen reggae wel leuk, maar reggae in de puurste vorm is toch echt a-commercieel.
degene die dit spelen is het ook niet om de hits te doen.

de zogenaamde liefhebbers hebben waarschijnlijk de best of cd van "Marley" wel in huis, maar dan houdt de interesse ook op.
waarschijnlijk zijn zij degene die met de muziek van UB40 dwepen.

je kunt hierover volgens mij 2 dingen stellen:

-of UB40 gebruikt de reggae om "ons liefhebber" in de reggaemuziek te blijven voorzien dmv catchy deuntjes die wij dan allemaal geweldig vinden en vol overgave meezingen

-of UB40 misbruikt de reggae om er dmv catchy deuntjes vooral juist commercieel zelf beter van te worden.

sorry, ik sta sinds jaar en dag achter stelling 2!

dutch2
Ik denk zelf dat UB40 is begonnen als een 'normale' reggaeband en ik denk ook wel dat die jongens genoeg kennis hadden van die muziek. Na de eerste successen werd het inderdaad puur commercieel maar liedjes als Food for Thought of albums als Present Arms mag ik nog steeds graag horen.

Verder weet ik geen jota van reggae hoor.

Best of you staat op nummer 1 bij tmf in een of andere hitlijst ...

[quote]ettettummu schreef:
sommige genres in de muziek zijn nu eenmaal niet voor een breed publiek, maar worden toch over het algemeen leuk of aardig gevonden.
Al zou het dan alleen maar stoer zijn om hardrocker te zijn, als je ze vraagt naar gerenomeerde bands valt de mond toch ver open, laat staan dat ze er muziek van kopen.
deze mensen lopen dus het hardst te bangen in de discotheek op muziek van Europe.

Ik denk niet dat er mensen zijn die naar een bepaald genre luisteren omdat ze het stoer vinden, geloof het of niet er zullen best mensen zijn die europe een te gekke band vinden.

liejanne
Ik heb al gezegd dat er zo nu en dan goede nrs in de lijsten staan..

Dick schreef:

Ik denk niet dat er mensen zijn die naar een bepaald genre luisteren omdat ze het stoer vinden, geloof het of niet er zullen best mensen zijn die europe een te gekke band vinden.

sterker: ik geloof het nog ook
en juist over die mensen heb ik het niet,
ik schrijf dat degene die het stoer vinden en juist niet naar dat bepaald genre luisteren bangen op Europe in de disco

wat dus meer, zoniet alles over Europe zegt.

Ik heb een hekel aan Eminem, maar wellicht is dat al geweten

ik heb een hekel aan al die onzin groepjes zoals Kus, Raffish, Men2b, K-otic enz. enz.

HammerHead schreef:

Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.

alle muziek waar geen enkele creativiteit meer aan te pas komt (veel rap- en dancemuziek waarbij hetzij het deuntje, hetzij de tekst en vaak zelfs allebei gejat is van anderen). een behoorlijk deel van de nieuwe generatie 'artiesten' is compleet inspiratie- en talentloos...

Sad but true...

absoluut mee eens

dutch2
BenicioDelToro schreef:

alle muziek waar geen enkele creativiteit meer aan te pas komt (veel rap- en dancemuziek waarbij hetzij het deuntje, hetzij de tekst en vaak zelfs allebei gejat is van anderen). een behoorlijk deel van de nieuwe generatie 'artiesten' is compleet inspiratie- en talentloos...

Sad but true...
Sad, but not very true. Ik vrees dan dat je in de verkeerde bakken van de cd-shop kijkt. Naar mijn idee wordt er tegenwoordig net zoveel mooie en interessante muziek gemaakt als vroeger, alleen moet je het wel weten te vinden.

En wat vroeger betreft, je wilt niet weten hoeveel rotzooi er in die tijd uitkwam. Minstens zoveel als nu.

die slechte muziek van vroeger lag ook in de verkeerde bak, denk ik
de muziek die hij bedoelt ligt juist in de verkeerde bak, alleen wordt die bak steeds groter!

*simple plan
*ashlee simpson
*skye sweetman
*mariah cary
*seduced
*backstreet boys
*50cent
*the game
*mario
*nelly
*r. kelly
*michael jackson
*foo fighters
*moby
*joss stone
*krezip
*romeo's
*lasgo
*snoop dog
*nerd
*will smith
*ying yang twins
*britney spears
*lindsay lohan
*usher
*d-me
*brahim
*the beatles
*u2
*coldplay
*bryan adams
*velvet revolver
*muse
*elvis
*gorillaz
*nelly furtado
*elton john
*ozzy osbourne
*xink
*xzibit
*yes-r
*men2b
*sodapop
*spice girls
*lil'bow wow
*lil'kim
*nina sky
*in-grid
*atomic kitten
*eve
*alicia keys
*scooter
*milk inc.
*brainpower
*raffaele
*mad'house
*busted
*linkin park
*jay-z
*simply red
*cheeky girls
*d-12
*danzel
*mario winans
*enrique iglesias
*rachel stevens
*special d
*ian van dahl
*blue
*mylo
*kane
*nova star
*graig david
*lenny kravitz
*ricky martin
*pink
*limp bizkit
*ramstein
*sean paul
*peter evrard
*busta rhymes
*moloko
*gareth gates
*justin timberlake
*wim soutaer
*cher
*p.daddy
*peter luts
*paris hilton(ja,ook zij zingt nu)
*jimmy eat world
*jesse mccartney
*swoop
*raffish
*....en nog veel meer!!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:05 uur

geplaatst: vandaag om 21:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.