MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
HiLL schreef:
Ach ik ben ook niet bepaald onder de indruk van the Smiths

Het siert me niet dat ik je tot op zekere hoogte serieus heb genomen.

Wel een goeie band, maar echt wel overroepen, is Zornik. Scared of Yourself is een van de weinige goeie nummers, verder stelt het niet veel voor vind ik.

Oh ja: al die R&B sugarlollypop met zg. stoere, dan wel geile look, vind ik afgrijselijk. Ben ik het wel met oudere mensen eens: net hoeren en hun pooiers.... [/quote]

Dit gedeelte van zijn bericht ben ik wel met hem eens net als de muziek die ze produceren !

Tjonge, wel een paar chronische Smiths-gevallen hier. Op zich prima om die eens te irriteren. Heb je het gevoel dat je eens een keer wat terug kan ketsen van je eigen opgelopen irritatie.

De rest van mijn posting toch ook, Viking ? Wat moet een viking nou met Morrisey... Of zijn vikingen tegenwoordig vegetariërs.

fastpulseboy
coen,

ik ben het volgende smiths geval, irriteer me.
en voor je begint....eerst morrissey goed leren spellen

Coen schreef:
Tjonge, wel een paar chronische Smiths-gevallen hier. Op zich prima om die eens te irriteren. Heb je het gevoel dat je eens een keer wat terug kan ketsen van je eigen opgelopen irritatie.

De rest van mijn posting toch ook, Viking ? Wat moet een viking nou met Morrisey... Of zijn vikingen tegenwoordig vegetariërs.

Niet zozeer met de Smiths als wel met Rapid Eye Movement die onder andere het prachtige The one I love hebben gemaakt !

met vriendelijke groet the viking

Snelle-pols-met-Morrisey-poster aan-de-muur: aan je vorige posting te zien, heb ik juist jou al geïrriteerd. Ik heb niks met Morrisey verder. Dan mis je een 's-je' natuurlijk ook niet. Maar als ook dat je irriteert...: Graag gedaan.

Overigens heb ik mijn ergernis al uitgesproken in dit (hiervoor bestemde) topic. You can't seem to hack it. Dat is genoeg opgewekte irritatie wat dit onderwerp betreft, wat mij betreft ! (in ieder geval voor het moment)

The Light
Ik pijnig mezelf niet meer door naar muziek te luisteren dat ik verafschuw. Ik heb een tijdje ergens gewerkt waar de radio 24/7 op skyradio stond. Ik dacht dat ze me wilden hersenspoelen. Ok, af en toe ging hij op radio 538, maar dat verzachtte de pijn niet.

Het muzieksoort dat op zulke stations wordt gedraaid vind ik dus verschrikkelijk (op 538: zogenaamde 'R&B', dancemuziek a la Tiesto etc, en op sky die saaie slijmmuziek). De radio staat bij mij thuis eigenlijk nooit aan en MTV, TMF en The Box heb ik niet geprogrammeerd.

The Light schreef:
zogenaamde 'R&B'

Het blijft goed gaan met de populariteit van R&B op dit forum

The Light
Reijersen schreef:
(quote)

Het blijft goed gaan met de populariteit van R&B op dit forum

Ik heb niks tegen echte R&B. Maar wat ik af en toe op TV of op de radio opvang is mijn inziens geen R&B. Ik dacht dat dit stond voor Rhythm & Blues, maar daar vind ik niks van terug. Bij R&B denk ik bijvoorbeeld aan BB King, maar tegenwoordig is het een verzamelwoord voor Afro-Amerikaanse pop.

The Light schreef:
(quote)

Ik heb niks tegen echte R&B. Maar wat ik af en toe op TV of op de radio opvang is mijn inziens geen R&B. Ik dacht dat dit stond voor Rhythm & Blues, maar daar vind ik niks van terug. Bij R&B denk ik bijvoorbeeld aan BB King, maar tegenwoordig is het een verzamelwoord voor Afro-Amerikaanse pop.

Bij R&B van nu denkt men meer aan artiesten als Mary J. Blige, R. Kelly, Usher etc. (zit zeker ook kwaliteitartiesten tussen)
Maar BB King is van de Rhythm & Blues inderdaad. Wel goeie muziek trouwens, BB King.

De term is in de loop der jaren veranderd blijkbaar.

Ik zit nu al enkele weken te luisteren naar Sky Radio en ik wordt er echt knettergek van. Elke dag dezelfde kern nummers aangevuld met wat overige zoete rommel. Wat een smerige rotzender. Driemaal bagger.

Allmusic
Op het werk staat bij ons ook de hele dag Sky Radio op. Zo heb ik het afgelopen jaar zo'n 1233 keer Guus Meeuwis voorbij horen komen

bono en de rest van u2

nu hun nieuwe single teveel naar mijn goesting wordt gedraaid op de radio en hun clip ook al teveel op tv;

dEUS

JUK

toch wel mijn excuses, dEUS-fans

-50 cent , the game, alle rap
-techno,....

Wat mij betreft eigenlijk alle artiesten die zogezegd uit arme milieu's komen, maar in hun videoclips wel in dure cabrio's rondrijden met halfnaakte babes rond hen.
En technomuziek (vooral de zogenaamde Tuning Music) is ook niet aan mij besteed ( )

Tuning != techno

*Laura*
-Sean Paul (vervelendere stem dan die van hem vind je nergens)
-The Rasmus
-Limp Bizkit
-Creed
-Lost Prophets
-...

Electro_
Kane, Chris Brown, Is Ook Schitterend (IOS) om er een paar te noemen..

The Doors

BAH

gavin degraw en alanis morisette, dan ril ik als wanneer je een ijsje met je voortanden eet brrrrr

(1e post joepie xDD)

*Laura* schreef:
-Sean Paul (vervelendere stem dan die van hem vind je nergens)

Mattafix al eens gehoord (Big City Life.. )
Minstens zo vervelend

Electro_
Inderdaad! En hij heeft nog een nieuwe single ook.

Sowieso alle bubblebath hiphop artiesten, RnB en laagdrempelige sjonnie housemuziek, dat spreekt vanzelf
Verder dEUS
Dire Straits, ouwe lullenrock (toen al)
Prince (overgewaardeerde taaitaaipop)
Supertramp (sentimentele jankpop)
Vrijwel alle 70s disco (lekker stampuhh!! )

Dire Straits, ouwe lullenrock (toen al)

teutoon
Jack Johnson, die man is superpopulair, maar ik ben dat trucje van em meer dan zat. Gelijk Master of Puppets eroverheen donderen, dat zal em leren.

shappy1010
orbit schreef:

Prince (overgewaardeerde taaitaaipop)

Ben he niet met je eens, maar vind hem wel leuk

teutoon
shappy1010 schreef:
(quote)

Ben he niet met je eens, maar vind hem wel leuk

Die nieuwe clip van em is echt irritant.

shappy1010
teutoon schreef:
(quote)

Die nieuwe clip van em is echt irritant.

Ja maar volgens mij is het voor Prince fans wel leuk, vind het eigenlijk Kiss II

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.