MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
shappy1010 schreef:

Ja maar volgens mij is het voor Prince fans wel leuk, vind het eigenlijk Kiss II

Volgens mij is prince sowieso vooral voor de prince-fans leuk
De rest vind er (terecht) niet veel aan

De Poema's

shappy1010
Wil er zelf nog wel eentje toevoegen waar ik middels een andere thread opkwam, n.m.l.

Björk (Plörk)

Ik ben echt niet zo'n muziek-afkraker, maar dat misbaksel ken ik echt niet uitstaan, ze heeft geloof ik wel eens een papparazi/journaliste neergemept, dat wil ik altijd bij haar doen als ik haar muziek hoor en die kop erbij ziet, vooral die ene clip waar ze staat te koken,...en dan die stem erbij dat gekrijs..... ik word er vreselijk agressief van.

SelmaDuim
shappy1010 schreef:
Wil er zelf nog wel eentje toevoegen waar ik middels een andere thread opkwam, n.m.l.

Björk (Plörk)

Ik ben echt niet zo'n muziek-afkraker, maar dat misbaksel ken ik echt niet uitstaan, ze heeft geloof ik wel eens een papparazi/journaliste neergemept, dat wil ik altijd bij haar doen als ik haar muziek hoor en die kop erbij ziet, vooral die ene clip waar ze staat te koken,...en dan die stem erbij dat gekrijs..... ik word er vreselijk agressief van.

shappy1010 schreef:
ik word er vreselijk agressief van.

Goh, dat heb ik nu steeds bij het lezen van jouw posts.

@shappy

George Michael heeft wel eens iemand in een openbare wc ge**** zou je dat ook bij hem willen doen?

shappy1010
Ja dit is natuurlijk typisch een topic waarbij iedereen zo'n beetje op mekaars tenen gaat trappen. Maar ik denk dat ik met twee artiesten hier nog best netjes ben.

SelmaDuim
shappy1010 schreef:
Ja dit is natuurlijk typisch een topic waarbij iedereen zo'n beetje op mekaars tenen gaat trappen. Maar ik denk dat ik met twee artiesten hier nog best netjes ben.

Ik heb het niet alleen over dit topic (je praat overal onzin).

fastpulseboy
shappy1010 schreef:

ja, maar altijd de verkeerde...
ik had met mezelf afgesproken om shappy niet meer in de zeik te zetten, maar hij blijft er gewoon om vragen, hehehe.
djeez wat heeft die gozer een slechte smaak zeg. op soulseek kun je nog op "ban user" klikken.

orbit schreef:
Volgens mij is prince sowieso vooral voor de prince-fans leuk
De rest vind er (terecht) niet veel aan

Dank voor weer een nieuw inzicht. Laten we deze zinsnede als universeel gaan gebruiken voor dit topic

Volgens mij is (vul in:artiest naar keuze) sowieso vooral voor de (artiest naar keuze)-fans leuk
De rest vindt er (vul in: niet te controleren statement naar keuze) niet veel aan

shappy1010
Hoezo ik noem hier 1 artiest en ik krijg het meteen voor mijn kiezen? Sommige hebben er wel 20 in hun lijst staan. En mij kun je niet quoten op het aanvallen van mede forum leden met zinnen als "wat heeft die gozer een slechte smaak ". Wie is er nou eigenlijk bekrompen hier in de muzieksmaak? Lijkt wel als de muziekhaters hier het zo langzamerhand winnen van de muziekliefhebbers.

en fastpulseboy hou alsjeblieft op met dat arrogante wannabee moderator gedrag van je met ban user enzo, het siert je niet aangezien jou post minstens zo controversieel zijn als de mijne.

VanDeGriend schreef:

Dank voor weer een nieuw inzicht. Laten we deze zinsnede als universeel gaan gebruiken voor dit topic

Volgens mij is (vul in:artiest naar keuze) sowieso vooral voor de (artiest naar keuze)-fans leuk
De rest vindt er (vul in: niet te controleren statement naar keuze) niet veel aan

Dit klopt toch ook perfect!

Maar ik bedoel eigenlijk meer dat prince niet echt meer tot nieuwe inzichten leidt Mensen die het leuk vonden zullen er nog steeds wel iets mee hebben, de rest doet het denk ik weinig tot niets

Maargoed, jij als fan mag me uitleggen hoe vernieuwend en muzikaal briljant tafkappie is hoor

shappy1010
Ik heb toevallig vanmiddag bij Bol.com een DVD besteld van Prince. Ik heb niet zo vreselijk veel met hem, maar heb eens in het buitenland (op een groot scherm in een soort hard rock cafe) een concert van hem gezien, en volgens mij was dat die van Las Vegas (die ik besteld heb), hij speelt hier hoofdzakelijk Jazz/Big band en dat was echt fenomenaal. Hij word soms wel een beetje overschat denk ik, maar dat komt misschien omdat hij de een van de weinige singer/songwriters uit de 80's is die nog enigsinds in de picture is.

Sorry vreselijk off topic dit, maarja het topic lijd ook niet tot van die positieve vibes op MuMe.

fastpulseboy
shappy1010 schreef:
Hoezo ik noem hier 1 artiest en ik krijg het meteen voor mijn kiezen? Sommige hebben er wel 20 in hun lijst staan. En mij kun je niet quoten op het aanvallen van mede forum leden met zinnen als "wat heeft die gozer een slechte smaak ". Wie is er nou eigenlijk bekrompen hier in de muzieksmaak? Lijkt wel als de muziekhaters hier het zo langzamerhand winnen van de muziekliefhebbers.

en fastpulseboy hou alsjeblieft op met dat arrogante wannabee moderator gedrag van je met ban user enzo, het siert je niet aangezien jou post minstens zo controversieel zijn als de mijne.

hahaha, wel leuk, jij controversieel? (jij hield toch ook van toto?)

shappy1010
fastpulseboy schreef:

hahaha, wel leuk, jij controversieel? (jij hield toch ook van toto?)

Dude je luistert niet eens wat ik zeg hier. Give us all and yourself a break, praat over artiesten en val geen mensen persoonlijk aan, dat is al wat er van je wordt verlangt hier.

shappy1010 schreef:
Give us all and yourself a break.

Lijkt me een prima afsluiter wat betreft de mano a mano (noem je dat zo?), open anders een apart topic, dit topic is veel te leuk voor een slotje, het is af en toe heerlijk om je ergernisjes kwijt te kunnen over een bepaalde band en over de ergernissen van andere mensen over bands te lezen.

teutoon
fastpulseboy schreef:
(quote)

ja, maar altijd de verkeerde...
ik had met mezelf afgesproken om shappy niet meer in de zeik te zetten, maar hij blijft er gewoon om vragen, hehehe.
djeez wat heeft die gozer een slechte smaak zeg. op soulseek kun je nog op "ban user" klikken.

Kruip lekker terug in dat Nijmeegse linkse rakkers bolwerk van je.

teutoon schreef:
(quote)

Kruip lekker terug in dat Nijmeegse linkse rakkers bolwerk van je.

teutoon
Het gaat om de heer Fastpulseboy voor de goede orde Ohja en ook om Selma.

Wat een kansloze lui zijn jullie zeg. Als iemand agressief van Bjork wordt dan is dat DIKKE pech voor je als je dat niet aanstaat.

Het is weer gezellig en oh wat is de nuance weer ver te zoeken zo af en toe.....

teutoon ik vond het een leuke opmerking. Kansloos?

shappy1010 schreef:
Hij word soms wel een beetje overschat denk ik, maar dat komt misschien omdat hij de een van de weinige singer/songwriters uit de 80's is die nog enigsinds in de picture is.

De laatste 15 jaar hoor ik toch betrekkelijk veel over U2, metallica, REM, red hot chili peppers, beastie boys... allemaal grote jaren 80 acts meen ik

Verder komen namen als joy division, the cure, depeche mode, pixies en sonic youth toch wat vaker aan bod als het over grote vernieuwers van de indie-scene gaat... beetje opletten he?

fastpulseboy
hehehe ik vind het wel grappig

shappy1010 schreef:
Hij word soms wel een beetje overschat denk ik, maar dat komt misschien omdat hij de een van de weinige singer/songwriters uit de 80's is die nog enigsinds in de picture is.

orbit schreef:

De laatste 15 jaar hoor ik toch betrekkelijk veel over U2, metallica, REM, red hot chili peppers, beastie boys... allemaal grote jaren 80 acts meen ik

Verder komen namen als joy division, the cure, depeche mode, pixies en sonic youth toch wat vaker aan bod als het over grote vernieuwers van de indie-scene gaat...

Shappy had het over singer/songwriters.

beetje opletten he?

Inderdaad.

SelmaDuim
*kruipt lekker samen met fastpulseboy in ons Nijmeegse linkse rakkers bolwerk*

Gezellig.

shappy1010
Inderdaad dat zijn bandjes die je opnoemt, ik had het over solo artists. Als je het hebt over de 80's is net als Bruce Springsteen Prince ook één van de weinige die niet doorgestart is uit een bestaande band (Sting, Collins, Gabriel, Henley etc.) Bowie is ook zo'n man, maar die zat al wat langer in het vak, ook van hem hoor je jammergenoeg maar weinig de laatste tijd.

Ps. bedankt voor de bijval. Zonde als deze forum wordt verziekt op belachelijke aanvallen op elkaar. Zoals ik al zei richt je pijlen op de artiesten, niet op je mede-leden. Ik verlaag me ook absoluut niet meer tot dat niveau.

fastpulseboy
gezellig

gemaster schreef:

Shappy had het over singer/songwriters.

Ik geloof dat dat dan solo singer/songwriters zijn of niet

Toine Rorije
singer/songwriters willen nogal eens solo zijn ja...

waarschijnlijk.

Is Nick Cave ook geen singer/songwriter, met band?

Of Blur waarbij Damon alles schrijft Ik vind het een lastige term however...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:05 uur

geplaatst: vandaag om 16:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.