MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Dionysos
Zavo schreef:

The Rasmus

Zo, ja hee.

Kos
T.O. schreef:

Verder snap ik niet dat Liam Gallagher niet wordt genoemd als irritante stem

Tja, vind de muziek niet slecht, maar als je niet tegen Suede en Blur kunt...

Vergelijkingen met John Lennon gaan al helemaal niet op wat mij betreft.

Kos
Gallagher heeft tenminste een 'rockin' stem. Dat kan ik van de zangers van Suede en Blur bepaald niet zeggen.

De oude (soft-country) of de nieuwe (poppy) Jewel?

Kos schreef:
(quote)

Zoals ik al zei in de eerste post van dit topic:

- Oasis, zeikstem

Kos schreef:

Gallagher heeft tenminste een 'rockin' stem. Dat kan ik van de zangers van Suede en Blur bepaald niet zeggen.

O,o,o. Ik voel dat wij regelmatig in ruzie zouden kunnen vallen. Zie een ander topic op dit forum . Damon kan met zijn stem veeel meer dan de Gallagher brothers hoor! Luister maar eens naar Think Thank, of de Gorrilaz of zijn Mali Music cd. Ongelofelijk wat hij allemaal kan met zijn stem...en dat kan ik niet zeggen van die broertjes.

Ik ben best fan van blur, maar die zanger gaat soms iets te ver. Dan poogt hij homoseksueel te klinken: "I'm a naughty, naughty boy".

Think Tank suckt zwaar, de gitarist had niet uit de band moeten verdwijnen.

manu chao
heb ik 3 nummers van live gezien op lowlands en toen moest ik de tent uit voordat ik mensen ging slaan, of erger. Hoeveel pling, plong, twing, ploings kun je in een nummer stoppen??????

FeZ
bohica schreef:

manu chao

manu chao is feest

niet mijn feestje!

Eminem

Wat een lozer

ik vind brainpower erger

Met stip op nummer 1: Jennifer Lopez

Met stip op nummer 2: björk

Live !

the eagles

EmDee schreef:
(quote)

De oude (soft-country) of de nieuwe (poppy) Jewel?

Mja, beiden.

Live is wel een verschrikking ja. Bjork vind ik juist geweldig.

brooklyn schreef:

the eagles

Zeker geen Radio 2 luisteraar?

Roger Whitaker

the_watcher schreef:

Roger Whitaker

Ik zag vorige week een stukje van hem op Top2000-a-Gogo, en ik dacht even: dit is echt een briljant liedje! Zijn stem leek verdomme wel op die zanger van Tindersticks! Zo zie je maar dat er tussen 'goede' en 'slechte' muziek soms een heel dunne scheidslijn ligt...

Meat Loaf en Queen. Eindigen in alle lijstjes bovenaan, en vind er geen ruk aan.

Ik ben eigenlijk -durf ik het te zeggen- ook een beetje Queen-moe..

Onderhond schreef:

Meat Loaf en Queen. Eindigen in alle lijstjes bovenaan, en vind er geen ruk aan.

Hee dan hebben we toch wel iets gemeen. Hoewel ik moet zeggen dat ik geen hekel heb aan Queen, maar ze gewoon extreem overgewaardeerd vind.

Ik ben Queen ook wel een beetje zat, terwijl ze toch wel mooie muziek hebben gemaakt, alleen worden elke keer dezelfde afgezaagde nummers gedraaid helaas..

Ik vind dat U2, Coldplay en Travis overgewaardeerd worden. Ik vind het niet echt speciaal! Maar goed, leuk dat ze bestaan voor degenen die het wel leuk vinden.

Wat ik dus echt afgrijselijk vind zijn Nederlandse artiesten die denken dat ze heel de wereld aan kunnen en daardoor heel erg amateuristisch overkomen. Ik noem Kane (erg fijn joh, zo'n dichtgeknepen stemmetje), ik noem Anouk, ik noem Boris. En ook Trijntje Oosterhuis, die een artiestennaam aanneemt om beter aan te slaan in het buitenland: Traincha. Ik heb gewoon nog nooit zoiets debiels gehoord (en dan bedoel ik niet alleen de naam zelf). En nog blijven al die artiesten zeggen dat je vooral JEZELF moet blijven!

LZA
oja helemaal vergeten...heb al jaren een enorme schijthekel aan Anouk.

titan (crew)
Lisafan schreef:

En ook Trijntje Oosterhuis, die een artiestennaam aanneemt om beter aan te slaan in het buitenland: Traincha. Ik heb gewoon nog nooit zoiets debiels gehoord (en dan bedoel ik niet alleen de naam zelf). En nog blijven al die artiesten zeggen dat je vooral JEZELF moet blijven!

Ik denk dat dat vooral is ingegeven door het feit dat ze in het buitenland haar echte naam haast niet kunnen uitspreken. In het geval van Trijntje vind ik het overigens volkomen terecht dat ze meent in het buitenland aan de weg te kunnen timmeren. Vocaaltechnisch is zij immers één van de betere zangeressen van ons land.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:25 uur

geplaatst: vandaag om 20:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.