Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
1
geplaatst: 30 april 2020, 18:49 uur
Cool, ik ben er ook vanavond (rond 21:30 waarschijnlijk). Zin in!
7
geplaatst: 1 mei 2020, 01:38 uur
3
geplaatst: 1 mei 2020, 02:31 uur
Niemand:
Ondergetekende tegen een Spaanse Atléti-dame:
♀️ 'Do you know Sierd de Vos, the famous Dutch commentator?'
Ondergetekende tegen een Spaanse Atléti-dame:
♀️ 'Do you know Sierd de Vos, the famous Dutch commentator?'
6
geplaatst: 1 mei 2020, 10:37 uur
Was een mooie tweetalige CSL-sessie gisteren. Speciaal voor jullie:
https://i.imgur.com/1j1FKbu.jpg
Shirt is trouwens van Kairon; IRSE!, fantastische progrock/shoegazeband uit Finland.
https://i.imgur.com/1j1FKbu.jpg
Shirt is trouwens van Kairon; IRSE!, fantastische progrock/shoegazeband uit Finland.
2
geplaatst: 4 mei 2020, 16:14 uur
Maandagavond, CSL-MusicMeter avond! Vanavond de tip van niemand minder dan johnny marr
BADBADNOTGOOD & Ghostface Killah - Sour Soul (2015)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/470000/470331.jpg
Het album zal vanavond gedraaid worden via het bekende kanaal:
MusicMeterCSL | BeatSense
20:45 gaan de deuren open, 21:00 beginnen we met draaien van deze JM CERTIFIED CLASSIC
Be there or be square.
BADBADNOTGOOD & Ghostface Killah - Sour Soul (2015)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/470000/470331.jpg
Het album zal vanavond gedraaid worden via het bekende kanaal:
MusicMeterCSL | BeatSense
20:45 gaan de deuren open, 21:00 beginnen we met draaien van deze JM CERTIFIED CLASSIC
Be there or be square.
0
geplaatst: 9 mei 2020, 19:34 uur
Is er vanavond weer een Beatsense-sessie?
Zo ja, dan ben ik waarschijnlijk rond een uur of 22:00.
1
geplaatst: 9 mei 2020, 19:35 uur
Don Cappuccino schreef:
Laatste paar dagen is er wel elke avond een CSL-sessie, zo lijkt het

0
geplaatst: 9 mei 2020, 19:36 uur
Ja, maar dat komt ook door de bekendmaking van de top 100 van Arrie. Nu gewoon een reguliere CSL. 

1
geplaatst: 9 mei 2020, 19:38 uur
Don Cappuccino schreef:
Ja, maar dat komt ook door de bekendmaking van de top 100 van Arrie. Nu gewoon een reguliere CSL.
Nee, deze week was het elke avond prijs, gewoon random inloggen en er is altijd wel iemand te vinden. Sowieso die Spaanse chick weer.

1
geplaatst: 9 mei 2020, 19:41 uur
Dan log ik vanavond rond een uur of 22:00 wel in en dan zie ik wel of er iemand in de room is. 
Ongelofelijk toevallig dat zij een drumvideo van mij heeft gezien. Internationale fanbase enzo.

Ongelofelijk toevallig dat zij een drumvideo van mij heeft gezien. Internationale fanbase enzo.
2
geplaatst: 9 mei 2020, 22:19 uur
Momenteel dikke freejazz-classic Spirtual Unity aan het CSL'en met the Don 
Albert Ayler Trio - Spiritual Unity (1964) - MusicMeter.nl

Albert Ayler Trio - Spiritual Unity (1964) - MusicMeter.nl
4
geplaatst: 10 mei 2020, 09:49 uur
2
geplaatst: 10 mei 2020, 16:25 uur
Het was me de luisterervaring wel
Volgende keer eens spiritual jazz van Pharoah Sanders of Sun Ra luisteren?
Volgende keer eens spiritual jazz van Pharoah Sanders of Sun Ra luisteren?
0
geplaatst: 10 mei 2020, 19:23 uur
Van Pharoah Sanders ken ik alleen Karma (fantastische plaat!), Sun Ra ken ik alleen van naam, is nog onbekend terrein voor mij.
0
geplaatst: 10 mei 2020, 19:26 uur
Als jullie er vanavond om 10 uur maar zijn voor mijn top 100-sessie. Al kan ik geen jazz beloven.
0
geplaatst: 11 mei 2020, 19:01 uur
Even hier, want anders gaat het off-topic bij de Tip van de Week:
Ik vind eigenlijk dat we in de MuMe-room niet veertig minuten durende freejazzstukken moeten draaien (hoe gaaf ik het ook vind). Tracks met een maximum van tien minuten is goed, zorgt voor afwisseling en waarschijnlijk veel verschillende stijlen in één avond.
Johnny Marr schreef:
Na afloop maar eens het tweede deel van Ascension tot ons nemen?
Na afloop maar eens het tweede deel van Ascension tot ons nemen?
Ik vind eigenlijk dat we in de MuMe-room niet veertig minuten durende freejazzstukken moeten draaien (hoe gaaf ik het ook vind). Tracks met een maximum van tien minuten is goed, zorgt voor afwisseling en waarschijnlijk veel verschillende stijlen in één avond.
1
geplaatst: 11 mei 2020, 19:33 uur
Als het van te voren afgesproken is, moet het kunnen vind ik. Net zoals dat we vanavond Acabou Chorare in zijn geheel gaan luisteren.
Om zo maar 40 minuten in de playlist te gooien is uiteraard wel asociaal, en daar moeten we mee oppassen. Ik vind 10 minuten ook al aan de lange kant.
Om zo maar 40 minuten in de playlist te gooien is uiteraard wel asociaal, en daar moeten we mee oppassen. Ik vind 10 minuten ook al aan de lange kant.
1
geplaatst: 12 mei 2020, 12:00 uur
Kijk aan, Soundrop revisited.
Spotify laat vrienden samen tegelijk naar muziek luisteren | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Spotify laat vrienden samen tegelijk naar muziek luisteren | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 14 mei 2020, 11:11 uur
Morgen speelt de Finse experimentele blackmetalband Oranssi Pazuzu om 21:00 zijn nieuwste plaat in zijn volledigheid live op zijn YouTube-kanaal.
Is het niet een goed idee om daarna (zal dan waarschijnlijk rond 22:00 zijn, want de plaat duurt 50 minuten) op Beatsense in de metalsferen door te gaan? Een luisteravond waarin alleen metal gedraaid wordt, maar daarin kun je ook al enorm variëren. Maximum duur van een toegevoegde track blijft tien minuten.
Is het niet een goed idee om daarna (zal dan waarschijnlijk rond 22:00 zijn, want de plaat duurt 50 minuten) op Beatsense in de metalsferen door te gaan? Een luisteravond waarin alleen metal gedraaid wordt, maar daarin kun je ook al enorm variëren. Maximum duur van een toegevoegde track blijft tien minuten.
0
geplaatst: 14 mei 2020, 12:30 uur
herman schreef:
Wel zonde dat iedereen dan een spotify premium account nodig heeft.
0
geplaatst: 14 mei 2020, 12:31 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik ben helemaal voor! Arrie ook wel, denk ik.
0
geplaatst: 14 mei 2020, 14:40 uur
Oeeehhh, naar de kroeg genaamd 'Lekker Los' ja? Of la discothéqua? Mag ik mee?
* denotes required fields.