Muziek / Algemeen / Algemene muziekgerelateerde ergernissen
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2008, 20:03 uur
Mijn grootste ergernis zijn klasgenoten die niet verder luisteren dan hun oor breed is en dan bij Jannes, Jan Smit en The Opposites blijven steken...
0
thejazzscène
geplaatst: 12 januari 2008, 20:55 uur
Sietse schreef:
Hoe zit dat in België met Stu Bru? Want dat was vroeger erg goed en ruimdenkend.
en bubba, goed verwoord
Hoe zit dat in België met Stu Bru? Want dat was vroeger erg goed en ruimdenkend.
en bubba, goed verwoord

Dat is het wat mij betreft niet echt meer. Die tijden zijn voorbij denkik. Daar durft al eens een goei nummertje op verschijnen maar daar blijft het bij.
0
geplaatst: 12 januari 2008, 21:00 uur
Louis2703 schreef:
Mijn grootste ergernis zijn klasgenoten die niet verder luisteren dan hun oor breed is en dan bij Jannes, Jan Smit en The Opposites blijven steken...
Tss... om dat goed te vinden moet je wel een echte doorzetter zijn hoor, vergis je niet! Mijn grootste ergernis zijn klasgenoten die niet verder luisteren dan hun oor breed is en dan bij Jannes, Jan Smit en The Opposites blijven steken...

0
geplaatst: 13 januari 2008, 20:37 uur
Nog eentje:
Mijn tracklist in iTunes:
Tussen Muse en Mogwai staat dit nummer:
In The Summer Time - Mongo Jerry
Ik schrok me het leplazarus toen dit nummer na Mogwai Fear Satan kwam daarnet...
Mijn tracklist in iTunes:
Tussen Muse en Mogwai staat dit nummer:
In The Summer Time - Mongo Jerry
Ik schrok me het leplazarus toen dit nummer na Mogwai Fear Satan kwam daarnet...
0
geplaatst: 15 januari 2008, 17:50 uur
Dat je een gloednieuwe cd in je cd-speler stopt, en dat het kreng dan over blijkt te slaan.
0
Bobiej
geplaatst: 15 januari 2008, 19:39 uur
Bestelde cd's die bij bezorging zo hard als discuswerpen op de Olympische Spelen door de brievenbus gemieterd worden dat je A) moet oppassen dat ze je benen niet kapot gooien en B) dat alle tandjes die de cd vasthouden gemolestreerd zijn......
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 15 januari 2008, 19:47 uur
Ik erger me het meest aan jonge mensen die niets willen leren kennen van "wat van voor hun tijd" is.
Dàt vind ik uiterst bekrompen, en ze ontzeggen zich echt heel veel goede muziek.

Gelukkig zie ik hier op de site net veel jongeren die niet van dat slag zijn en graag de muzikale rijkdommen van het recente of ver verleden willen ontdekken, waarvoor : HULDE!

Dàt vind ik uiterst bekrompen, en ze ontzeggen zich echt heel veel goede muziek.

Gelukkig zie ik hier op de site net veel jongeren die niet van dat slag zijn en graag de muzikale rijkdommen van het recente of ver verleden willen ontdekken, waarvoor : HULDE!

0
_2M
geplaatst: 15 januari 2008, 19:58 uur
- Mensen die hun muzikale meningen verkondigen als feiten.
- Mensen die ergens in het verleden zijn blijven steken en alles na die tijd per definitie slecht vinden.
- Postbodes die denken dat je vinyl door de brievenbus kunt proppen.
- Mensen die ergens in het verleden zijn blijven steken en alles na die tijd per definitie slecht vinden.
0
Sietse
geplaatst: 15 januari 2008, 21:38 uur
Mocht dat hier ooit gebeuren dan probeer ik de postbode ook bij mij in het postvakje te stoppen...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2008, 09:38 uur
EVANSHEWSON schreef:
Ik erger me het meest aan jonge mensen die niets willen leren kennen van "wat van voor hun tijd" is.
_2M schreef:
Nou, wat kunnen we hier nu nog aan toevoegen?

0
geplaatst: 17 januari 2008, 08:25 uur
Ik denk echter dat 2M meer gelijk heeft (als dat mogelijk is?). Ik ken eerlijk gezegd weinig jongeren die niets willen leren kennen van wat voor hun tijd is. Andersom is veel meer waar.
0
WernerGSF
geplaatst: 17 januari 2008, 22:26 uur
EVANSHEWSON schreef:

dank u

0
handsome_devil
geplaatst: 18 januari 2008, 17:49 uur
_2M schreef:
Vooral die eerste twee
Die derde heb ik nog niet meegemaakt gelukkig 
0
geplaatst: 19 januari 2008, 11:30 uur
WernerGSF schreef:
dank u
(quote)
dank u

Dank u ook, al ben ik zeker niet van het principe wat er nu is, is slecht.
Waar aan erger ik mij?
1 Ik erger mij aan die ronde dingen in het midden van een cd hoesje waar die "pootjes" één per één van afbreken in bepaalde gevallen
2 Ik erger mij aan mensen die commerciel nota bene altijd met slecht associëren, tevens andersom ook die alternatief alleen met goed associëren
3 Ik erger mij als een concert te laat begint waardoor ik mijn trein mis of een stuk van het concert
...
0
geplaatst: 19 januari 2008, 16:07 uur
Vandaag Jukebox, de nieuwe cd van Cat Power gekocht. De reguliere versie zit in de standaard digipack. De versie met bonus-CD (die ik heb) zit weer in zo'n rottig kartonnen hoesje, dit keer echter bekleed met een soort bedrukt aluminiumfolie waarvan ik nu al weet dat het er over een jaar niet meer uitziet... wie verzint zoiets toch?
Het ziet er mooi uit, maar het ziet er ook maar éven mooi uit...
Het ziet er mooi uit, maar het ziet er ook maar éven mooi uit...
0
geplaatst: 19 januari 2008, 16:48 uur
mstb schreef:
1 Ik erger mij aan die ronde dingen in het midden van een cd hoesje waar die "pootjes" één per één van afbreken in bepaalde gevallen
Inderdaad ja, erg irritant

0
geplaatst: 19 januari 2008, 17:07 uur
Soms koop je CD's die gesealed zijn strak cellofaan en dan maak je ze open en dan zijn al die dingen ook al afgebroken. Erg vervelend inderdaad, vooral omdat de CD's dan eigenlijk los in het doosje liggen en er makkelijk uitvallen.
0
geplaatst: 29 januari 2008, 19:11 uur
Videoclips met speelfilmambities met een ellenlang intro.
Één uitzondering: Windowlicker!
Één uitzondering: Windowlicker!
0
geplaatst: 1 februari 2008, 22:13 uur
Dat je zeker weet dat een bepaalde cd uit moet zijn. Maar als je in de platenzaak bent te horen krijgt: "We hebben hem nog niet in huis, want hij is nog niet uit". terwijl je net hebt gelezen dat ie wel uit is. En dat je dan met een gevoel naar huis ga: zijn zij nou gek of ik.
0
geplaatst: 2 februari 2008, 15:12 uur
Het ergste is dan nog als ze er aan toevoegen: nee we hebben hem niet maar we kunnen hem wel bestellen voor je hoor.
DAT KAN TEGENWOORDIG IEDEREEN OEN !! (denk ik dan)
DAT KAN TEGENWOORDIG IEDEREEN OEN !! (denk ik dan)
0
geplaatst: 2 februari 2008, 16:03 uur
Haha ja idd, ik kan ook naar amazon of weet ik waar en het gewoon bestellen. Meestal betaal je dan ook nog veel meer dan dat je ze zelf besteld 

0
geplaatst: 3 februari 2008, 22:11 uur
de stickers op de hoesjes die er niet afgaan, en met stickerverwijderaar wel, maar dan blijft er zo'n ranzige laag achter op het hoesje...
(wat ik er tot nu toe met geen mogelijkheid afkrijg...ja, met een schuursponsje maar die krassen zijn ook niet alles
)
(tips welkom
)
(wat ik er tot nu toe met geen mogelijkheid afkrijg...ja, met een schuursponsje maar die krassen zijn ook niet alles
)(tips welkom
)
0
geplaatst: 3 februari 2008, 22:17 uur
Lin schreef:
de stickers op de hoesjes die er niet afgaan, en met stickerverwijderaar wel, maar dan blijft er zo'n ranzige laag achter op het hoesje...
)
(tips welkom
)
)(tips welkom
)Het klinkt wellicht raar, maar probeer eens pindakaas. Er op smeren en even laten intrekken en zie daar een bijna schoon doosje. Even afspoelen onder de lauwe kraan en weg is de vlek. Dit geldt alleen voor plastic doosjes, maar dat zal je wel begrepen hebben.
* denotes required fields.