Muziek / Algemeen / Algemene muziekgerelateerde ergernissen
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2015, 15:49 uur
Jij vergeet je klok gelijk te zetten en daarom ga je pas om 3 voor 1 kijken en dan is alles al weer weg

0
Cured
geplaatst: 17 december 2015, 16:08 uur
Ik erger me aan muziek waar ik echt niks aan vind ; dat doe ik dan ook uit 

0
geplaatst: 17 december 2015, 16:21 uur
Mjuman schreef:
Baarlijke nonsens: 3voor12 is juist een baken van licht voor de serieuze muziekliefhebber. Je moest eens weten hoeveel mensen hier een album hebben leren kennen via de vermaarde luisterpaal.
Albums - 3voor12 - 3voor12.vpro.nl
(quote)
Baarlijke nonsens: 3voor12 is juist een baken van licht voor de serieuze muziekliefhebber. Je moest eens weten hoeveel mensen hier een album hebben leren kennen via de vermaarde luisterpaal.
Albums - 3voor12 - 3voor12.vpro.nl
Heel veel mensen hebben ook Claudia op nummer 4 gestemd in de Top2000. Nu is 3voor12 het minst erg, maar voor mij allerminst een baken van licht. Eerder een vervelend Giel Beelen verlengstuk.
0
geplaatst: 17 december 2015, 16:25 uur
eightynine schreef:
Heel veel mensen hebben ook Claudia op nummer 4 gestemd in de Top2000. Nu is 3voor12 het minst erg, maar voor mij allerminst een baken van licht. Eerder een vervelend Giel Beelen verlengstuk.
(quote)
Ach met een staalplaat voor je hoofd kan je ook gelukkig worden en denken dat 3 voor 12 een verlengstuk is van Gielen Bielen, maar dan zit je er zover naast dat je steenkoud bent
en als Deafheaven - Sunbather (2013) een aantal weken in de luisterpaal hangt, kan je 3 voor 12 niet van metaalmoeheid betichten. Ik denk dat hun muziekkeuze gevarieerder is dan jouw smaak 
0
geplaatst: 17 december 2015, 16:29 uur
Mjuman schreef:
Ach met een staalplaat voor je hoofd kan je ook gelukkig worden
en als Deafheaven - Sunbather (2013) een aantal weken in de luisterpaal hangt, kan je 3 voor 12 niet van metaalmoeheid betichten. Ik denk dat hun muziekkeuze gevarieerder is dan jouw smaak
(quote)
Ach met een staalplaat voor je hoofd kan je ook gelukkig worden
Dat is prima, maar sinds wanneer is dat erg?
0
geplaatst: 17 december 2015, 16:31 uur
Ja hoor eens vent, jij bent zelf hier komen posten bij Muziekgerelateerde ergernissen en nu moet ik jou vertellen wat er erg aan is? Het is jouw gedachtenkeutel - niet de mijne

0
geplaatst: 17 december 2015, 17:19 uur
Ik erger me aan al die ergernissen hier: mensen het is bijna kerst! 

0
geplaatst: 17 december 2015, 17:45 uur
Handig dat die ergernissen dan nog best ontopic zijn. Iedereen krijgt betast vinyl onder de kerstboom!
0
Onweerwolf
geplaatst: 17 december 2015, 18:02 uur
Mjuman schreef:
Ach met een staalplaat voor je hoofd kan je ook gelukkig worden en denken dat 3 voor 12 een verlengstuk is van Gielen Bielen, maar dan zit je er zover naast dat je steenkoud bent
(quote)
Nieuwe ergenis; het gaat over metal en plots wordt Deafheaven genoemd. Want dat is blijkbaar het enige wat men kent. Zoals dat in de jaren '00 Slipknot was.
Alleen dikke Amerikaanse MacDonalds en Coca Cola kids luisteren naar dergelijke rommel.

0
geplaatst: 17 december 2015, 18:08 uur
I plead guilty, your honor! Metal, als muziekgenre, is NMD en ik heb er ook totaal geen verstand van. Inmiddels zijn alle muscial brain bits bezet, dus ik zal ook wel nooit verstand van krijgen. Ging alleen af op hoe het album hier wordt aangeduid. Big Mac en coke zijn evenwel ook NMD 

0
geplaatst: 17 december 2015, 18:08 uur
I plead guilty, your honor! Metal, als muziekgenre, is NMD en ik heb er ook totaal geen verstand van. Inmiddels zijn alle musical brain bits bezet, dus ik zal ook wel nooit verstand van krijgen. Ging alleen af op hoe het genre hier wordt vernoemd. Big Mac en coke zijn evenwel ook NMD
Zijn we het over een aantal zaken dan nog wel eens.
0
geplaatst: 17 december 2015, 18:45 uur
Onweerwolf schreef:
Nieuwe ergenis; het gaat over metal en plots wordt Deafheaven genoemd. Want dat is blijkbaar het enige wat men kent. Zoals dat in de jaren '00 Slipknot was.
Alleen dikke Amerikaanse MacDonalds en Coca Cola kids luisteren naar dergelijke rommel.
(quote)

Deafheaven neemt zo mooi de fakkel over van, euhm yeah, Liturgy, transcendence, because, yeah.
0
geplaatst: 17 december 2015, 19:01 uur
Wat vooral klote is dat journalisten de luie Deafheaven-vergelijking al maken als er een beetje dromerige riffjes in de blackmetal zitten. 

0
geplaatst: 18 december 2015, 19:01 uur
Afgelopen week kwam de reclame van MOJO van de concerten van Dream Theater in carre op mijn wall terecht. Ik raad iedereen de commentbox te lezen:
Mensen zijn boos omdat:
- Ze toelaten dat grote partijen kaarten worden opgekocht, en doorverkocht voor een hoop geld
- Dure tickets (voor vergane glorie)
- Servicekosten (apart voor elk ticket dat je koopt)
- Extra betaling voor servicekosten
- Extra kosten voor e-ticket.
Dat is even waar ik op kom. Wat zijn jullie ervaringen?
Mensen zijn boos omdat:
- Ze toelaten dat grote partijen kaarten worden opgekocht, en doorverkocht voor een hoop geld
- Dure tickets (voor vergane glorie)
- Servicekosten (apart voor elk ticket dat je koopt)
- Extra betaling voor servicekosten
0
buizen
geplaatst: 5 januari 2016, 15:13 uur
Kill_illuminati schreef:
Afgelopen week kwam de reclame van MOJO van de concerten van Dream Theater in carre op mijn wall terecht. Ik raad iedereen de commentbox te lezen:
Mensen zijn boos omdat:
.........
Mensen zijn boos omdat:
.........
Zie ook: Muziek >> MusicMeter Live! >> Concerttickets (o.a. de handel en wandel in vraag en aanbod)
0
buizen
geplaatst: 5 januari 2016, 15:17 uur
De weerselementen. Koning Winter.
Zou op pad, o.a. om bij de Primera tickets voor Wishbone Ash te halen want die heb ik nog steeds niet en het is al binnenkort, maar het is gewoon geen doen de buurt uit te komen. Spiegel- en spiegelglad!
Je zult gisteravond (laat) maar met auto of OV vanuit Enschede of Utrecht naar een concert in Leeuwarden of Groningen hadden gewild, was je dan gegaan?
Altijd wel mooi hoe de natuur het maatschappelijk leven kan ontwrichten (ik heb het niet over rampen met doden) maar voor een muziekliefhebber komt het soms heel slecht uit.
Zou op pad, o.a. om bij de Primera tickets voor Wishbone Ash te halen want die heb ik nog steeds niet en het is al binnenkort, maar het is gewoon geen doen de buurt uit te komen. Spiegel- en spiegelglad!
Je zult gisteravond (laat) maar met auto of OV vanuit Enschede of Utrecht naar een concert in Leeuwarden of Groningen hadden gewild, was je dan gegaan?
Altijd wel mooi hoe de natuur het maatschappelijk leven kan ontwrichten (ik heb het niet over rampen met doden) maar voor een muziekliefhebber komt het soms heel slecht uit.
0
Fedde
geplaatst: 5 januari 2016, 15:53 uur
Weergerelateerde ergernissen dus. Hier in NW-Holland geen centje last. Met 8 graden op de thermometer en bewolkte lucht kon ik vanmorgen mijn 5 kilometer lopen in trainingsjekkie. En dan nog zweten ook. het is ongelijk verdeeld hier in Nederland, maar wat mij betreft blijft de kou aan gene zijde van de Afsluitdijk. Dat is dan weer beter voor het muziekleven hier. De podia moeten goed bereikbaar en ijsvrij blijven. 

0
buizen
geplaatst: 5 januari 2016, 16:04 uur
Fedde schreef:
Weergerelateerde ergernissen dus.
.. Dat is dan weer beter voor het muziekleven hier. De podia moeten goed bereikbaar en ijsvrij blijven.
Weergerelateerde ergernissen dus.
.. Dat is dan weer beter voor het muziekleven hier. De podia moeten goed bereikbaar en ijsvrij blijven.
Nee, weer/muziekgerelateerde ergernissen. Veel 17jarigen zullen het niet erg vinden dat de school gesloten is maar wel dat ze niet met het OV naar een concert of een anderszins feestje met muziek kunnen.
0
Fedde
geplaatst: 5 januari 2016, 16:15 uur
Ik leef wel met ze mee. Intussen denk ik aan de winter van 78/79. Toen was ons dorp een dag of twee afgesloten van de buitenwereld. Ik was 16 en was de hele dag bezig een pad te graven vanaf de voordeur. Nee, geen concerten gemist, geloof ik. Ik had de radio.
0
Fedde
geplaatst: 6 januari 2016, 10:40 uur
Nog steeds ellende in Het Noorden. Sterkte daar, vooral voor de truckers die de weg op moeten. Verstandige bands zeggen hun optreden af. Hier nog steeds een plus op de thermometer. Net mijn dagelijkse 5 kilometer gelopen. Aan mijn kant van het Alkmaardermeer dooi, aan de noordkant vriest het. Koning Winter heeft kennelijk moeite de plas over te zwemmen. De ijsbaan van Krommeniedijk zal ook dit jaar wel weer ongebruikt blijven, lijkt het. Ik hou van ijs, maar dan wel in de sloot en niet op de weg. Nogmaals: sterkte !
0
buizen
geplaatst: 6 januari 2016, 11:44 uur
Fedde schreef:
Nog steeds ellende in Het Noorden. Sterkte daar, vooral voor de truckers die de weg op moeten. Verstandige bands zeggen hun optreden af.
Nogmaals: sterkte !
Nog steeds ellende in Het Noorden. Sterkte daar, vooral voor de truckers die de weg op moeten. Verstandige bands zeggen hun optreden af.
Nogmaals: sterkte !
Bedankt voor je medeleven aan de burgers in de dramazone, Fedde.
Kreeg hedenochtend nog een app met daarin een foto van Nederland en een palet aan kleuren die de mate van weeralarm aangeven.
Een bepaald gebied (ong. heel Drenthe) is maar liefst paars gekleurd en bij de kleur staat als toelichting "levensgevaarlijk weertype".
Buizen bleef gister en blijft vandaag lekker thuis, mensen gebeld en die hebben alle begrip.
Het leven wordt hier altijd al gedicteerd door de Gang Der Seizoenen maar Koning Winter houdt ons nu behoorlijk in de greep.
Er rest ons hier niets anders dan: niet klagen maar dragen, en bidden om kracht.
0
Fedde
geplaatst: 6 januari 2016, 11:59 uur
Zo is het. Leave it to the gods. Tussen het zoutstrooien door misschien tijd voor een stukje bezinning
0
Robertus
geplaatst: 6 januari 2016, 12:31 uur
Morgen (donderdag) wordt de kou verdreven. Van uw weerman. Ikzelf houd wel van rustig, stabiel winterweer. Zeker niet van sneeuw en andere enge neerslag. Geef mij maar een zonnetje bij -4 graden; koud, maar verder geen stress..
Overigens, zonder al te veel prijs te geven over mijn woonplaats zit ik permanent in de 8 graden zone...Ik ben een winterromanticus met vleermuisneigingen dus voor mij eigenlijk wel een beetje jammer.
Overigens, zonder al te veel prijs te geven over mijn woonplaats zit ik permanent in de 8 graden zone...Ik ben een winterromanticus met vleermuisneigingen dus voor mij eigenlijk wel een beetje jammer.
0
geplaatst: 6 januari 2016, 12:38 uur
Robertus schreef:
zonder al te veel prijs te geven over mijn woonplaats zit ik permanent in de 8 graden zone
zonder al te veel prijs te geven over mijn woonplaats zit ik permanent in de 8 graden zone
Gokje, Breda

0
buizen
geplaatst: 6 januari 2016, 12:43 uur
Zou i.v.m. het eten eigenlijk heel erg zin hebben in wat vissticks erbij (soms heb je dat) maar het is hier werkelijk spiegelglad. Ga m'n leven echt niet in de waagschaal leggen voor een visstick dat zou een evt. erg triest einde zijn.
Mooi in je grot blijven, vleermuis Robertus: er is vast nog wel een mooi Bowie-album om te draaien.

Mooi in je grot blijven, vleermuis Robertus: er is vast nog wel een mooi Bowie-album om te draaien.

0
Robertus
geplaatst: 6 januari 2016, 12:48 uur
Leuk (sub)topic dit om woonplaatsen/regio's van users te raden. buizen, jij woont in Zeeland denk ik..... 
Nog één nachtje slapen, dan kan je weer net zoveel vissticks halen als je wil....komt goed!

Nog één nachtje slapen, dan kan je weer net zoveel vissticks halen als je wil....komt goed!
0
geplaatst: 6 januari 2016, 12:50 uur
* denotes required fields.