MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
JLjuju schreef:
zSHARE - Fword Rap.mp3

Wie weet het?

Ikke!

IAM - Chez le Mac (maar dan zonder tekst)

Ja dankje wel Sheplays dat is 'm!
En L_T_B, bedankt! dat is 'm ook

Erg bedankt beide.

phantasia schreef:
In Genres > Rock > Hulp (videoclip met bijborend nummer):

Een aantal jaar terug was er een animatievideoclip op MTV die regelmatig voorbij is gekomen.
Het nummer vond ik zelf erg sterk, maar heb geen idee hoe het nummer heet en wie de band is.

Animatieclip was als volgt:
Ieder getekend poppetje in de clip had een "smiley" als gezicht.
Het ging om een dorpje waar het eerst heel vredelievend was, maar halverwege kwam er oorlog, 2 vrienden raakten uit elkaar, 1 zat bij de "vijand" De smiley ging van lachend naar huilend. 2e gedeelte zag je vooral schietend geweld/bloed
Excuus voor mijn summiere uitleg, kan mij de clip niet helemaal herrinneren.

Gaat er misschien bij iemand een lampje branden?
Via Google op verschillende kernwoorden gezocht, niets kunnen vinden.

Alvast bedankt voor de hulp

--------------

Gevonden: Exhausted - False Lies.....

Hallo iedereen

Ik zoek het nummer waarvan dat zeer hard gelijkt op hard times van the scabs. Ik zou zelfs durven denken dat er ook hard times in voor komt. Ik kan het echter nergens vinden. Weet er iemand van jullie welk nummer ik zoek?

Alvast bedankt

Hoi!
Ik hoorde net tijdens GTST (jaja huisgenoten :s) Crazy in love van Beyoncé door een mannenstem, akoestisch, met piano, beetje soul idee.
Iemand een idee???

Chi-lites?

HoI !

Ik zoek een cd, alleen weet ik niet precies hoe deze heet. Het is een oude rave cd van ergens begin jaren 90. Ik weet wel dat 1 nummer die erop staat do re mi fa sol heet. Ik heb vanalles geprobeerd maar kan de cd niet vinden. Heeft iemand enig idee hoe deze cd heet? Ik zou diegene erg dankbaar zijn !!

Ik bedoelde inderdaad Anthony & the Johnsons!
Bedankt!

hey ik zoek een liedje wat in mijn hoofd zit , van volgens mij een trance nummer van een jaar of 10 gelede. ik heb het even nagespeeld hier te beluisteren.
welk_liedje.mp3 - 0.52MB

Ik vermoed dat je de op de Café del Mar versie van Close Cover van Wim Mertens doelt.

15de nummer van deze plaat dus.

freddze schreef:
Ik vermoed dat je de op de Café del Mar versie van Close Cover van Wim Mertens doelt.

15de nummer van deze plaat dus.

ahja vermoedde al dat het een cover was want mn moeder kende het ook :-P Ik dank u zeer voor de snelle reactie

Graag gedaan!

Ik kan nog meer zeggen... Energy 52 van Café del Mar is gebaseerd op deze compositie van Soft Verdict (Wim Mertens):

sq
Zo die pak ik nog maar even mee! Ik wist dit nog niet. Altijd al speciaal gevonden, dat trancenummer.

Kos
Prachtig. . Ook nooit geweten.

Geweldig pianostuk is dat. Dit heb ik op een van m'n verzamel-cd's staan.

CHIEP (crew)
De "groep" heet wel Energy 52, "Café Del Mar" is de titel van het nummer .

Hallo ik zit hier met een probleem er is een nieuw liedje uit gekomen van Nino en damaru ik vond damaru bij tuintje in me hart wel leuk enzo maar ik vind Nino niet zo een vriendin van me stuurde me het liedje en zei leuk of niet? het probleem is dat de melodie van het refrein van dit liedje ; YouTube - Nino Ft Damaru & Singa - Zo Dichtbij van een ander liedje is alleen ik kom er gewoon niet meer op! Zou iemand mij alsjeblieft willen helpen.?
Mvg Arthur

Ik ben op zoek naar een nummer die bij Jos Brink in het progamma
Wedden Dat werd gedraaid als er een spannende weddenschap werd afgesloten.
Het lijkt erg op Vangelis (kan het ook goed zijn hoor)
Wie helpt mij??

Groetjes Monique

armenie33 schreef:
Hallo ik zit hier met een probleem er is een nieuw liedje uit gekomen van Nino en damaru ik vond damaru bij tuintje in me hart wel leuk enzo maar ik vind Nino niet zo een vriendin van me stuurde me het liedje en zei leuk of niet? het probleem is dat de melodie van het refrein van dit liedje ; YouTube - Nino Ft Damaru & Singa - Zo Dichtbij van een ander liedje is alleen ik kom er gewoon niet meer op! Zou iemand mij alsjeblieft willen helpen.?
Mvg Arthur

Er stond me bij dat er een nummer was van Sean Paul dat zo ging. Even opgezocht, ik denk dat het deze is:

Ik vind het refrein van Two Princes van de Spin Doctors ook wel een beetje in de buurt komen.

monique schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer die bij Jos Brink in het progamma
Wedden Dat werd gedraaid als er een spannende weddenschap werd afgesloten.
Het lijkt erg op Vangelis (kan het ook goed zijn hoor)
Wie helpt mij??

Groetjes Monique

Ik ken veel Vangelis-muziek, dus dit leek me wel een leuke uitdaging. Even een oud 'Wedden dat'-videootje bekeken op YouTube. Ik weet het niet helemaal zeker maar ik denk dat het deze is:

Staat op de soundtrack van de documentairefilm Antarctica. Nog steeds overal te koop voor een zacht prijsje (€ 7,99 ofzo).

gaucho schreef:
(quote)

Er stond me bij dat er een nummer was van Sean Paul dat zo ging. Even opgezocht, ik denk dat het deze is:
(embed)

Ik vind het refrein van Two Princes van de Spin Doctors ook wel een beetje in de buurt komen.

JA!!! echt reuzebedankt! Nuttin No Go So ken ik al jaren en het lag gewoon op de puntje van mijn tong trouwens Two Princes Klopt ook preccies die had ik een keer gehoord op de radio (best 90s hits?) nu weet ik het weer! ECHT BEDANKT;)

In De Site > Algemeen > Versie Jingle Bells Gezocht:

Recentelijk heb ik een fatsoenlijke versie van het bekende nummer Jingle Bells geprobeerd te downloaden. Dat is niet gelukt.

De versie van Frank Sinatra zingt alleen het eerste couplet, en ook de versies van Nat "King" Cole en John Denver zijn niet perfect. Hoewel ik de versie van Glenn Miller wel aangenaam vindt, maar dat is niet de versie die ik zoek.

Ik ben op zoek naar het VOLLEDIGE lied, het liefst opgenomen tussen 1940 en 1960 (een versie van voor 1940 is ook welkom). Helaas zijn de meeste versies ingekort.

Kan iemand mij helpen zoeken?

sq
gaucho schreef:
(quote)

(embed)

Ik heb het melodietje een tijdje door mijn hoofd laten spoken .. het leek ergens op, maar het was te ver weg voor me. Nu ik dat hier zo weer zie staan: bij mij was het ook Two Princes. . Alhoewel dat ook wel een redelijk universele melodie is.

sq schreef:
(quote)

Ik heb het melodietje een tijdje door mijn hoofd laten spoken .. het leek ergens op, maar het was te ver weg voor me. Nu ik dat hier zo weer zie staan: bij mij was het ook Two Princes. . Alhoewel dat ook wel een redelijk universele melodie is.

Ik zat ook de hele tijd van: wat is het toch...
Maar Two Princes inderdaad. Bedankt! Ik kan er ook niet tegen als ik niet op zoiets kom.

Elvis Hitchcock schreef:
Ik ben op zoek naar het VOLLEDIGE lied, het liefst opgenomen tussen 1940 en 1960 (een versie van voor 1940 is ook welkom). Helaas zijn de meeste versies ingekort.

Rosemary Clooney - Jingle Bells

Hallo,

Ik zoek de trackname van de track die begint rond de 49 minuten.

Guy Gerber - Save the Canni...

Hoe heet het nummer van deze trailer:

Ik heb geen idee Rob, zou ik wel graag willen weten.
Als we toch in het klassieke thema zitten:

Graag zou ik de naam van deze geweldige track willen weten.

Gallow
zoals iemand bij de comments zegt:
Steven Schwalbe and Tobias Wagner - Specially Composed for the advert.
Source: admusicdb com

Gast
geplaatst: vandaag om 17:01 uur

geplaatst: vandaag om 17:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.