MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Volgens mij denken jullie te moeilijk en bedoelt die kerel gewoon dat trancenummer waarin iemand de hele tijd herhaalt oh wiiieeee, oh wie, oh wiiieee, oh wie enz enz enz. Maar ik zou zo niet weten hoe dat heet, sorry.

In dit geval help! ik zoek een groep!

Ik zoek de naam van een Nederlandse band, 3 jonge gozers, twee zijn er broers en er werd in februari 2011 lovend over geschreven in Oor.

Ik las in dezelfde Oor (bij de huisarts) ook over de Crookes en ik was van beide bands van plan even na te kijken wat men er hier van vond. Maar die naam van de Nederlandse band....

Iemand?

sxesven
DeWolff?

(gefloten) Kinderliedje van televisie vroeger. Wat is de naam?

Ik dacht eigenlijk dat het Pingu was!

YouTube - pingu - intro

Fathead schreef:
Ik dacht eigenlijk dat het Pingu was!

YouTube - pingu - intro

Ja, het is pingu. Ik dacht ook nog aan hoedje van papier en tiktak

Help, ik zoek een televisieserie.

Kerst met Linus ... uitgeput op dvd zo blijkt.
Nergens te pindakazen ook.

Enkel in kopie op Marktplaats te koop.

Maar dat vind ik dan weer dubieus
(is de kwaliteit van die kopie betrouwbaar?).

Is er nog iemand die de dvd box op de kop kan tikken?
Of hem te koop aanbiedt?

Er is ook nog zomer met Linus op dvd.
Lijkt onze kinderen ook wel leuk.

Charlie Brown?

2MY
dazzler schreef:

Of hem te koop aanbiedt?

geen idee of het kerst of zomer of iets anders is, maar op bol.com zie ik nog iets van Linus tweedehands tekoop (ook 'nieuw tweedehands').

Kijk effe hier!

Ok mensen ik ben inmiddels al bijna 2 jaar op zoek naar de titel of artiest van een nummer als iemand me kan helpen ben ik dolgelukkig.

het nummer komt ongeveer uit 2004 tm 2006 het lijk qua stijl een beetje op het nummer broad daylight van gabriel rios alleen iets minder serieus. er zitten een aantal dubbelzinnige teksten in en een beetje doordenkers. hij heeft nooit op 1 gestaan in de top veertig maar is wel in de top 20 gekomen.

stukjes van de tekst die ik nog weet is(ongeveer dan): I find myself in bed drawing a picture of myself laying in bed...i go skydiving instead

when I walk ik de park ill be the one to bark

en stop looking at your feet......(IETS WAT RIJMT OP FEET)

ik weet dat het erg vaag is allemaal maar daarom ben ik er ook al zo lang naar op zoek

wie kan mij helpen............

DjFrankie (moderator)
dazzler schreef:

Of hem te koop aanbiedt?

of hier

k.grubs
Ik ontdekte net de prachtige Zombies-cover She's Not There van Nick Cave en Neko Chase op Youtube. Weet iemand van welk album dit komt, of is het voor een film of tv-serie gemaakt?
Op Youtube verschijnen ernaast nummers van de serie True Blood, maar het staat niet op die cd.

True Blood Soundtrack Volume 3

k.grubs
Dank je, ik ken de serie niet, maar de muziek erbij is goed.

ik weet niet of er op dat gebied hier ook experts zitten maar ik vroeg mij af wat de muziek was in het programma van rosenmuller gisteren: Op zoek naar de aantrekkingskracht van het populisme - ikonrtv.nl

het zit op 12:50 (op een of andere manier kon ik niet scrollen in de uitzending, maar het lukte wel als ik de video op lage kwaliteit zette)

ik vond het echt hemeltergend mooie muziek en ben heel erg benieuwd naar de componist.

Ik ben erg benieuwd wie die zangeres is bij het laatste Heineken reclame (inclusief het nummer).
Hoor hem nu al 2 weken voorbij komen maar heb geen idee.
Ze zingt o.a. Sing it Out Loud (zoiets) en klinkt een beetje Selah Sue achtig??

Ja Gerard, dat is hem. Bedankt voor je alertheid om het gewoon te googlen (Heineken).
Vind een heel aanstekelijk nummer.

Thx

Heerlijk jazzy en lazy, mooi bij een biertje.

ik ben op zoek naar deze nummer

YouTube - Video0021

|Joël|
Opzoek naar een Music Video:

- kwam tussen ik gok 1996 en 2001 ongeveer regelmatig op MTV
- gefilmd in een straat en er komt een meneer zonder onderlichaam voorbij op een skateboard
- staat me iets bij van dat de video bijzonder zou zijn omdat deze in 1 take is vastgelegd, weet dit alleen niet zeker

Hoop dat het iemand iets zegt. Hoe het nummer klinkt weet ik niet. Gaat even om de video.

Ik zag een mooi nummer op tv met 2 jonge vrouwen. Een kleine en een wat grotere. Het zouden zo zussen kunnen zijn. Ik keek op tv en het heten iets van first and kid , maar daar kon ik niets van vinden

First Aid Kit heten ze. (het zijn inderdaad zussen trouwens)

Ben me gek aan het zoeken naar een nummer dat een paar jaar geleden een hit was, en daarvoor ook gebruikt werd in een Nederlandse reclame.
Wat me ervan bijstaat is een fragment:
Problems, I got so much problems in my mind, problems...
And who the fuck are you?

Alvast bedankt, OldSkool

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.