Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2013, 18:01 uur
Nee dat is hem niet, dat 'ooohh baby baby oeeeeehhh' word een stukje acapella gezongen (volgens mij) tussen of voor de muziek. Ik dacht zelf dat het een nummer van Beyonce (of zo'n soort zangeres) ofzo was.
0
geplaatst: 26 december 2013, 23:12 uur
Even eentje tussendoor die niet al te moeilijk kan zijn. De pianomuziek die vanaf ongeveer 27:30 begint, van wie is het?
0
geplaatst: 26 december 2013, 23:28 uur
Noere schreef:
Even eentje tussendoor die niet al te moeilijk kan zijn. De pianomuziek die vanaf ongeveer 27:30 begint, van wie is het?
Ik ken het, zeer waarschijnlijk van Spotify, en dan staat het op een van deze playlists:
Beste Neoklassiek '11 by Volkskrant Newsroom on Spotify - open.spotify.com
Modern Classical by Herbert Schröer on Spotify - open.spotify.com
Decorus by William Nightingale on Spotify - open.spotify.com
Componisten uit de neoklassieke New Age by kindamuzik on Spotify - open.spotify.com
Ik gok Yann Tiersen. Als je het mooi vindt vind je andere neoklassiek/modern klassiek vast ook wel mooi.
0
geplaatst: 27 december 2013, 02:20 uur
Haha nee dat is hem niet, nogmaals volgens mij was het nummer van Beyoncé of zo'n soort zangeres.
Het klinkt een beetje als wat hierin word gezongen op 0:53 en de zin op 1:17 maar daar zingt ze 'baby it's you' hoe ze dat zingt lijkt (kwa hóe ze het zingt) erop maar het klinkt niet zoals de tekst als ik het in m'n hoofd had, het was 'oh baby baby oehhhh' echt uitgehaald:
Het klinkt een beetje als wat hierin word gezongen op 0:53 en de zin op 1:17 maar daar zingt ze 'baby it's you' hoe ze dat zingt lijkt (kwa hóe ze het zingt) erop maar het klinkt niet zoals de tekst als ik het in m'n hoofd had, het was 'oh baby baby oehhhh' echt uitgehaald:
0
geplaatst: 30 december 2013, 00:32 uur
Nope.. is 'm niet.. ook wel lekker trouwens en hoor je nog wel eens vaker terug, maar die wat ik zoek is zowat uit de afspeellijsten verdwenen...
0
tuktak
geplaatst: 1 januari 2014, 15:18 uur
Kellysheroes1972 schreef:
Zoek me te pletter naar een dance- plaatje van begin jaren '90.. volledig instrumentaal... zal zoiets 1992- 1994 zijn geweest.. stond in de top 50, doch nooit een nummer-1 ofzo.. kan me flarden van de videoclip herinneren op tv.. komt geregeld een ouderwets getekende zon in voor met van die goudkleurige kronkelige vlammer errond.. eerder dus een zomerplaat, titel-genre 'sun' of 'Sunshine', 'summer'.. iemand een tip?
Zoek me te pletter naar een dance- plaatje van begin jaren '90.. volledig instrumentaal... zal zoiets 1992- 1994 zijn geweest.. stond in de top 50, doch nooit een nummer-1 ofzo.. kan me flarden van de videoclip herinneren op tv.. komt geregeld een ouderwets getekende zon in voor met van die goudkleurige kronkelige vlammer errond.. eerder dus een zomerplaat, titel-genre 'sun' of 'Sunshine', 'summer'.. iemand een tip?
0
geplaatst: 2 januari 2014, 23:13 uur
Wel, ik moet zeggen, ondanks het feit dat 't 'm nog steeds niet is.. de gezochte is 'n volledige instrumentale dance-plaat, ik wel door de reacties enkele mooie platen terugvind, die ik ook al heel lang uit het oog verloren was! Bedankt daarvoor!
0
geplaatst: 3 januari 2014, 12:16 uur
Noere schreef:
Dat is onmiskenbaar Ludovico Einaudi
met het nummer "Fly" :Wordt ook gebruikt in de soundtrack van de film Intouchables.
0
geplaatst: 7 januari 2014, 00:39 uur
Ik zoek een nummer maar weet niet wie de artiest of titel is.
Het clip gaat als volgt: het gaat over een dame en een jongen en een groepje doe een grijze stad vol met kleur doen in het einde worden ze gepakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Het clip gaat als volgt: het gaat over een dame en een jongen en een groepje doe een grijze stad vol met kleur doen in het einde worden ze gepakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
0
geplaatst: 10 januari 2014, 13:13 uur
In De Site > Algemeen > Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een nummer?:
Hee allemaal, ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer,
het is iets van hardcore loving. en iets van amor amor
het is GEEN hardcore maar een soort van dancehall reggeaton achtig.
Wie kan mij helpen?
Hee allemaal, ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer,
het is iets van hardcore loving. en iets van amor amor
het is GEEN hardcore maar een soort van dancehall reggeaton achtig.
Wie kan mij helpen?
0
geplaatst: 10 januari 2014, 15:44 uur
Google helpt ook voor geen meter, ik krijg alleen maar zoekresultaten voor 2Pac.. ik zoek iets totaal anders.
In de videoclip is in het 3D (nee niet bioscoop 3D) en bevat een wat ik geloof donkere man en een muis. Die muis gaat om 1 of andere reden naar de ruimte, daar ontmoet hij aliens geloof ik. De man is helemaal emotioneel.
Vage stuff, wou graag weten of jullie het nummertje nog weten, want vond het altijd heerlijk om te horen op de radio.
In de videoclip is in het 3D (nee niet bioscoop 3D) en bevat een wat ik geloof donkere man en een muis. Die muis gaat om 1 of andere reden naar de ruimte, daar ontmoet hij aliens geloof ik. De man is helemaal emotioneel.
Vage stuff, wou graag weten of jullie het nummertje nog weten, want vond het altijd heerlijk om te horen op de radio.
0
geplaatst: 10 januari 2014, 15:58 uur
Septua schreef:
Ligt hier volgens mij nog ergens op single.
0
geplaatst: 10 januari 2014, 19:31 uur
Dat is hem! Dankjewel man.
Mooi verwoord Slowgaze, haha, even traantje wegpinken.
0
geplaatst: 10 januari 2014, 23:56 uur
Ik zoek een nummer en het enige wat ik nog weet is de videoclip.. het is een oud nummer denk zeker 10 jaar geleden en het is een techno achtig nummer. De clip is met 2 vrouwen en 1 man in rode lakleren pakjes en ze staan tussen ijsblokken of iets in.. Het begint met welcome to (club) .. en die vrouwen zingen in dat nummer die man praat volgens mij alleen maar .. het klinkt denk ik echt heel stom maar dit is het enige wat ik me kan herinneren.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 01:17 uur
MDCtje schreef:
Ik zoek een nummer en het enige wat ik nog weet is de videoclip.. het is een oud nummer denk zeker 10 jaar geleden en het is een techno achtig nummer. De clip is met 2 vrouwen en 1 man in rode lakleren pakjes en ze staan tussen ijsblokken of iets in.. Het begint met welcome to (club) .. en die vrouwen zingen in dat nummer die man praat volgens mij alleen maar .. het klinkt denk ik echt heel stom maar dit is het enige wat ik me kan herinneren.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 16:30 uur
The Supermen Lovers en Brooklyn Bounce brengen toch wel even wat nostalgie naar boven
.
.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 16:59 uur
Club Bizarre, wat vond ik dat vroeger geniaal! Bedankt hiervoor 

0
geplaatst: 20 januari 2014, 13:27 uur
Ik kwam twee fragmenten tegen in YouTube clipjes, maar heb geen idee van welke artiesten ze afkomstig zijn. Het klinkt in ieder geval erg goed. Alvast ontzettend bedankt
YouTube - Part 1 Flight of the Phoenix: The Jefferson Starship Story vanaf 7:28
YouTube - Tie Died Grateful Dead Parking Lot Scene Documentary vanaf 54:34
YouTube - Part 1 Flight of the Phoenix: The Jefferson Starship Story vanaf 7:28
YouTube - Tie Died Grateful Dead Parking Lot Scene Documentary vanaf 54:34
0
geplaatst: 22 januari 2014, 12:57 uur
Rahaan's set in de boiler room. Laatste track, iets Frans, vrouwenstem, wie helpt.
YouTube - Rahaan Boiler Room DJ Set
YouTube - Rahaan Boiler Room DJ Set
0
geplaatst: 22 januari 2014, 20:06 uur
Ik heb het geprobeerd te googelen, maar het lijkt niet bekend. Het refrein is volgens mij:
claque claque et bye bye (dit weet ik niet zeker)
j'ai bien dormi merci
on se téléphone
on se fait une bouffe
helaas geeft dit geen zinvol resultaat, maar misschien heb je er toch wat aan.
claque claque et bye bye (dit weet ik niet zeker)
j'ai bien dormi merci
on se téléphone
on se fait une bouffe
helaas geeft dit geen zinvol resultaat, maar misschien heb je er toch wat aan.
0
geplaatst: 22 januari 2014, 22:54 uur
Erg lekkurrrr nummer van The Supermen Lovers zeg 
Ben zelf op zoek naar een nummer (volgens mij meer een rocknummer), waarbij in de videoclip een nogal pikant geklede dame zich, in een horecagelegenheid/diner of een bus, door een rij van mannen wurmt, of ze probeert te bedienen. Ben de clip hier eens tegengekomen in een rating KO. Maar kan het niet meer terugvinden. Ik dacht een jaren 90 nummer, of begin 00's.
Iets van Nine Inch Nails is het niet.

Ben zelf op zoek naar een nummer (volgens mij meer een rocknummer), waarbij in de videoclip een nogal pikant geklede dame zich, in een horecagelegenheid/diner of een bus, door een rij van mannen wurmt, of ze probeert te bedienen. Ben de clip hier eens tegengekomen in een rating KO. Maar kan het niet meer terugvinden. Ik dacht een jaren 90 nummer, of begin 00's.
Iets van Nine Inch Nails is het niet.
* denotes required fields.