MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
smeagol schreef:
In Muziek > Algemeen > Help! Ik zoek een zanger:

Hoi,
Ik ben op zoek naar de naam van een zwarte Nederlandse of Belgische zanger die een beetje bekend was in de jaren 80-90. Hij zong in het Engels en had korte dreadlocks.
Hij had een zeer gevoelig nummer en ben daar nu naar op zoek.

Alvast bedankt!!!

Weet niet of je de artiest al gevonden hebt,de thread werd nogal warrig, maar zou het niet Jean 'Bosco' Safari kunnen zijn met ...

@Flammazine:
Fantastisch!!!!!! Ik kon me zijn naam of het nummer niet meer herinneren, enkel het gevoel en hoe hij eruitzag!
Heel heel erg bedankt!
S

sxesven schreef:
Klinkt als deze.

Ja dat moet hem zijn, kan niet missen

Dat idee had ik ook al. 100% zekerheid, kan dat?

sxesven schreef:
Klinkt als deze.

Inderdaad, dat is hem. Erg bedankt! Mijn vriend, die een coverband heeft waarmee hij ambiance brengt op penzenkermissen (met behulp van liedjes als deze), gaat je dankbaar zijn.

tnf
Ik heb hier wat mysterieus materiaal, opgenomen van een zender zonder de titel in het display.

Kan iemand hier (deels) de titels van achterhalen?

Unknown track (style = exotic) - YouTube

Unknown track (style = country/blues like) - YouTube

Unknown track (style = funky) - YouTube

Wil ik ook wel weten tnf, heerlijke groovy sounds zeg!

tnf
Deze nummers komen van het Franse FIP, daar komt zoiets de hele dag door.

Sinds zeer kort kan je van wat meer uren de playlist opvragen op de site, maar tot voor kort niet van wat er tussen 19.00 en 7.00 uur kwam. En tja, dan blijf je weleens in het duister tasten, als je juist dán iets fijns hoort.

We leven in moeilijke tijden . Ik kijk met veel interesse mee of er tipgevers zijn.

tnf schreef:
Ik heb hier wat mysterieus materiaal, opgenomen van een zender zonder de titel in het display.

Kan iemand hier (deels) de titels van achterhalen?

Unknown track (style = exotic) - YouTube

Unknown track (style = country/blues like) - YouTube

Unknown track (style = funky) - YouTube

Op dat laatste nummer denk ik "flo" of `eddie` van The mothers of Invention te herkennen. Mark Volman of Howard Kaylan dus. Ik denk Mark Volman. Misschien the Turtles???

tnf
Dankjewel!

Welk nummer is er op de achtergrond te horen t/m 1'28''?

Idols Audities Deel 1 - YouTube

zalwelnikszijn!
Supermen Lovers - Starlight

Dank!

Ik ben opzoek naar een nummer dat veel gedraaid is op het ziggo xite tvkanaal. Het is een videoclip over en Man die een discotheek in gaat en dan reageert op een sms daarna doorloopt en drinken besteld en het meisje naast hem iets in zijn drankje doet en zijn portomonnee steelt. Hierna gaat hij naar buiten en komt een meisje tegen dat over hem heen spuugt. Tussen al deze incidenten begint de video telkens overnieuw en verandert hij dus zijn manier van doen omdat hij dan de dingen weet die hij eerder niet wist. Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd zoniet dan hoor ik het wel! Ik zit al 3 dagen te wachten tot ik hem weer zie dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt voor jullie hulp

Dat is Down on My Luck van Vic Mensa.

Drie dagen wachten en hier heb je het antwoord na 1 minuut. Volgens mij moet je hier wat vaker komen

Arrie schreef:
Dat is Down on My Luck van Vic Mensa.

? top! Echt super bedankt, en inderdaad super snelle reactie!

Ik hoorde pas geleden een nummer op de radio die ik erg goed vond, het enige wat ik ervan kan zeggen dat er vaak, that's just the way it is , werd gezongen, of eigenlijk was het meer praten. Er zat een leuke beat in, ik heb het gegoogled, maar dan kom ik uit bij Elvis Presley en Phil Collins en daar lijkt het absoluut niet op. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen, want het blijft maar in m'n hoofd zitten.

Onweerwolf
Quiero schreef:
Ik hoorde pas geleden een nummer op de radio die ik erg goed vond, het enige wat ik ervan kan zeggen dat er vaak, that's just the way it is , werd gezongen, of eigenlijk was het meer praten. Er zat een leuke beat in, ik heb het gegoogled, maar dan kom ik uit bij Elvis Presley en Phil Collins en daar lijkt het absoluut niet op. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen, want het blijft maar in m'n hoofd zitten.

Dat zal deze wel zijn!

Leuke clip ook.

Ik dacht meteen aan deze:

Onweerwolf
Heh, die voldoet inderdaad ook net zo goed aan de omschrijving.

Onweerwolf...thanx, die is het, super!!!

Freddze , die lijkt idd ook op mijn omschrijving, was ik ook al wel tegengekomen op google.

Onweerwolf
Quiero schreef:
Onweerwolf...thanx, die is het, super!!!

ur welcome!

In Genres > Hip-Hop > (HELP) Wie kan mij vertellen welke beat dit liedje heeft ?:

Kan iemand mij aub vertellen welke beat dit liedje heeft ?
Bij voorbaat dank.

Mvg Vincent

Jong Era - Tijd I Official Video @Jong_Era - YouTube

In het begin is Rhyhm of the Night van Corona gebruikt, bedoel je dat? Er zit nog een sample in met vrouwenzang, later in het nummer, maar die kan ik even niet plaatsen, maar zou ie het niet zelf geproduceerd hebben?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:42 uur

geplaatst: vandaag om 08:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.