Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
ErikB26
geplaatst: 7 juli 2015, 16:56 uur
Hallo!
Ik zoek al een tijdje ene nummer, maar ik kan het maar niet vinden. Het is een liedje met alleen maar trompet en klinkt best wel vrolijk. Het wordt vaak bij slowmotion videos afgespeeld. Ik weet niet of iemand hier wijs uit kan worden; maar het gaat een beetje zo:
Tatataaa, tatataaaa, tataaaa, tatattatatata. Er wordt niet in gezongen.
(btw het is niet Yakety Sax)
BVD!
Ik zoek al een tijdje ene nummer, maar ik kan het maar niet vinden. Het is een liedje met alleen maar trompet en klinkt best wel vrolijk. Het wordt vaak bij slowmotion videos afgespeeld. Ik weet niet of iemand hier wijs uit kan worden; maar het gaat een beetje zo:
BVD!
0
geplaatst: 7 juli 2015, 23:32 uur
ErikB26, je kon een tijdje geen slow-motion op tv zien zonder iets van Kyteman. Komt dat in de richting?
0
geplaatst: 8 juli 2015, 20:53 uur
Zoeker schreef:
Met Googlen op ''Wacht even ik kom zo'' ben ik ook niet ver gekomen.
Met Googlen op ''Wacht even ik kom zo'' ben ik ook niet ver gekomen.
U heeft Filternet?
ErikB26 schreef:
Hallo!
BVD!
Hallo!
BVD!
Cantaloupe van US3?
0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:49 uur
vigil schreef:
of gewoon het origineel van Herbie Hancock
of gewoon het origineel van Herbie Hancock
Natuurlijk. Maar deze versie was een hit toen ik de hitparade volgde en destijds was ik er helemaal wild van. En nog steeds eigenlijk, maar Hancock is verantwoordelijk voor die geweldige melodie...
0
geplaatst: 10 juli 2015, 15:39 uur
Weet iemand van wie dit nummer is en hoe het heet? Op ongeveer 1:40.
Rellen TT Assen
Rellen TT Assen
0
geplaatst: 10 juli 2015, 16:27 uur
Tijdje gezocht, niets gevonden. Wel bedankt trouwens, genoten van deze korte docu. Ik ben in Assen geboren en heb veel TT-festivals meegemaakt, leuk om te zien!
0
geplaatst: 10 juli 2015, 17:20 uur
Ja mooi he? Kom er zelf ook nog wel eens, woon in de gemeente Midden-Drenthe.
Niet dat ik dat nummer nou zo mooi vind trouwens, maar ik was wel benieuwd welke band er een nummer over Assen had gemaakt.
Niet dat ik dat nummer nou zo mooi vind trouwens, maar ik was wel benieuwd welke band er een nummer over Assen had gemaakt.
0
geplaatst: 19 juli 2015, 22:37 uur
Jiskefet - Kerst bij Theo - YouTube
Iemand enig idee van wie het nummer is dat op 26:00 begint? Krijg het nergens gevonden, en de lyrics hebben helaas ook niet voor een antwoord kunnen zorgen..
Iemand enig idee van wie het nummer is dat op 26:00 begint? Krijg het nergens gevonden, en de lyrics hebben helaas ook niet voor een antwoord kunnen zorgen..
0
geplaatst: 19 juli 2015, 22:55 uur
Noere schreef:
De stem van Paul Weller was duidelijk te herkennen. Het is The Style Council - Speak Like A Child - YouTube
0
geplaatst: 20 juli 2015, 14:57 uur
Ik kan niet op een track komen.
Was een soort eendagsvlieg denk ik. Bekend hitje,
Soort dance-electro track. Brits denk ik. Videoclip speelt zich ergens buiten af, iets met een draaimolen?
Ik dacht dat het propellerheads was maar dat is t niet.
2de helft van de track komen er hoge tonen in.
Was een soort eendagsvlieg denk ik. Bekend hitje,
Soort dance-electro track. Brits denk ik. Videoclip speelt zich ergens buiten af, iets met een draaimolen?
Ik dacht dat het propellerheads was maar dat is t niet.
2de helft van de track komen er hoge tonen in.
0
geplaatst: 20 juli 2015, 15:01 uur
never mind, al gevonden> Bentley Rhythym Ace - Bentley's Gonna Sort You Out - YouTube
0
geplaatst: 20 juli 2015, 18:50 uur
Ik heb eens een paar keer een lekker house-nummer gehoord op StuBru, enige tijd geleden. Sinds die tijd komt hij af en toe eens sporadisch in mijn hoofd. Ik heb 'm niet meer op de radio gehoord (zo vaak luister ik geen radio), en het is me nog steeds niet bekend hoe de plaat heet. Ik heb hem gedeeltelijk nagemaakt, tot zover ik daartoe in staat was, gebaseerd op wat mijn geheugen me nog kon ingeven.
Playing 94 by Jove's Child - picosong (link is een stream-link, maar download kan ook)
Het kan zijn dat de bassline niet klopt, die heb ik er zelf bij verzonnen. De hoge toon is in de echte track een mannenstem (een stem van een zwarte man, als dat helpt).
Playing 94 by Jove's Child - picosong (link is een stream-link, maar download kan ook)
Het kan zijn dat de bassline niet klopt, die heb ik er zelf bij verzonnen. De hoge toon is in de echte track een mannenstem (een stem van een zwarte man, als dat helpt).
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 21 juli 2015, 14:13 uur
JLjuju schreef:
Ik heb eens een paar keer een lekker house-nummer gehoord op StuBru, enige tijd geleden. Sinds die tijd komt hij af en toe eens sporadisch in mijn hoofd. Ik heb 'm niet meer op de radio gehoord (zo vaak luister ik geen radio), en het is me nog steeds niet bekend hoe de plaat heet. Ik heb hem gedeeltelijk nagemaakt, tot zover ik daartoe in staat was, gebaseerd op wat mijn geheugen me nog kon ingeven.
Deze hebben ze daar indertijd grijsgedraaid:Ik heb eens een paar keer een lekker house-nummer gehoord op StuBru, enige tijd geleden. Sinds die tijd komt hij af en toe eens sporadisch in mijn hoofd. Ik heb 'm niet meer op de radio gehoord (zo vaak luister ik geen radio), en het is me nog steeds niet bekend hoe de plaat heet. Ik heb hem gedeeltelijk nagemaakt, tot zover ik daartoe in staat was, gebaseerd op wat mijn geheugen me nog kon ingeven.
Chris Malinchak - So Good To Me (Official Video) - YouTube
0
geplaatst: 21 juli 2015, 17:03 uur
JLjuju schreef:
Make Me Feel Better van Alex Adair?
0
geplaatst: 21 juli 2015, 18:24 uur
0
geplaatst: 21 juli 2015, 19:33 uur
@ Arrie en CHIEP: Helaas, dat zijn ze beide niet. Het is enige tijd geleden dat ik die plaat heb gehoord. Mijn geheugen kan daardoor zelf er dingen bij zijn gaan verzinnen.
Iemand anders die het weet? Anders haal ik de bassline weg als die (potentieel) voor verwarring zorgt.
Ik durf ook met zekerheid te zeggen dat de vocals gesampled waren.
Het was een beetje in de stijl hiervan: Philip George - I wish that you were mine (Dub Mix - Original) - YouTube
Iemand anders die het weet? Anders haal ik de bassline weg als die (potentieel) voor verwarring zorgt.
Ik durf ook met zekerheid te zeggen dat de vocals gesampled waren.
Het was een beetje in de stijl hiervan: Philip George - I wish that you were mine (Dub Mix - Original) - YouTube
0
geplaatst: 21 juli 2015, 22:05 uur
Ik weet welk nummer je bedoelt, alleen ik zou niet weten wat de titel en de artiest is. Ik heb het wel eens op slamfm en 3fm gehoord maar op de playlist van slam kan ik het niet vinden.
0
geplaatst: 22 juli 2015, 11:08 uur
Haha precies mijn probleem dus. Ik hoop dat iemand het nog weet, of dat ik hem wonder boven wonder eens tegenkom als ik ooit de radio weer eens aanheb.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:29 uur
In Genres > Electronic > Wie kan mij helpen?:
Beste gebruikers op dit forum:
Ik ben op zoek naar een liedje uit de jaren 90..
Het is een druk nummer met het sampeltje ”he said it” erin
One day, oh one day in life is een zin
Dan weet ik het niet en dan komt de zin: all eyes watching you..
Zo,n mooi nummer, maar wie het zingt of hoe het heet?
Wie helpt me
Beste gebruikers op dit forum:
Ik ben op zoek naar een liedje uit de jaren 90..
Het is een druk nummer met het sampeltje ”he said it” erin
One day, oh one day in life is een zin
Dan weet ik het niet en dan komt de zin: all eyes watching you..
Zo,n mooi nummer, maar wie het zingt of hoe het heet?
Wie helpt me
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:53 uur
Deric, nee, die had ik al..
Het is wel in die tijd...
One hit wonder..
Zelfs de tekst invoeren in Google geeft geen resultaten..
Het is wel in die tijd...
One hit wonder..
Zelfs de tekst invoeren in Google geeft geen resultaten..
0
geplaatst: 4 augustus 2015, 19:19 uur
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik de clip nog wel voor me kan halen maar geen idee meer heb hoe het nummer of de artiest heet.
het is in ieder geval een dame met blond haar (stijl tot op de schouders geloof ik) het nummer is ergens in 2006 of 2007 (kan ook best iets later zijn geweest, mijn gevoel voor jaartallen is altijd erg slecht)
In de clip komt een zilverkleurige amerikaanse caravan voor en een dame die uiteindelijk door een of andere groene (alienachtige) troepje, groene ogen krijgt, uiteindelijk staat ze buiten te dansen met meerdere mensen die zombie-achtig eruit zien (niet a la thriller zo zombie nog net niet). Clip is dus een beetje alien achtig zonder dat je aliens ziet.
Voor zover ik weet is het niet van Sia, maar misschien kan ik het nummer gewoon niet vinden bij haar. Ze lijkt wel een beetje op Sia nl
Het is zo irritant dat ik het niet meer weet, want ik vond het echt een lekker nummer...
anyone?
het is in ieder geval een dame met blond haar (stijl tot op de schouders geloof ik) het nummer is ergens in 2006 of 2007 (kan ook best iets later zijn geweest, mijn gevoel voor jaartallen is altijd erg slecht)
In de clip komt een zilverkleurige amerikaanse caravan voor en een dame die uiteindelijk door een of andere groene (alienachtige) troepje, groene ogen krijgt, uiteindelijk staat ze buiten te dansen met meerdere mensen die zombie-achtig eruit zien (niet a la thriller zo zombie nog net niet). Clip is dus een beetje alien achtig zonder dat je aliens ziet.
Voor zover ik weet is het niet van Sia, maar misschien kan ik het nummer gewoon niet vinden bij haar. Ze lijkt wel een beetje op Sia nl
Het is zo irritant dat ik het niet meer weet, want ik vond het echt een lekker nummer...
anyone?
0
geplaatst: 9 augustus 2015, 03:11 uur
Iemand op Facebook zoekt een nummer. Ik weet het niet, maar dan post ik het toch gewoon hier?
https://www.facebook.com/download/1681013248795031/artiest_en_titel_onbekend.mp4
Voor het sportprogramma hebben wij al bijna 20 jaar dit stukje audio als eindtune. Overgenomen van een lp naar cassetteband en later uiteraard harddisk audio. Bestand is in mono en wil eigenlijk een keer een kwalitatief betere versie hebben. Maar: Ik heb géén idee wie de uitvoerende(n) zijn en wat de titel is. Heb al tal van soundhoud achtige dingen geprobeerd, maar zonder resultaat...Mezzoforte zat ik aan te denken, maar is het volgens mij niet. Wie weet raad?
https://www.facebook.com/download/1681013248795031/artiest_en_titel_onbekend.mp4
0
geplaatst: 9 augustus 2015, 03:20 uur
De link van Facebook werkt thans niet naar behoren. Heb je andere bron cq. link die wel werkzaam is.
0
geplaatst: 9 augustus 2015, 03:24 uur
Hm, op picosong zetten lukt ook niet omdat het een mp4 is. Misschien dat het morgen lukt 'm om te zetten.
* denotes required fields.