Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 september 2017, 00:06 uur
Arrie schreef:
Ah, ik vind dit al flink omhoog gepitcht eigenlijk. Je hoort in de intro echt zo'n piepstemmetje iets 'oh la la'-achtigs zingen, vandaar dat ik eraan moest denken.
Ah, ik vind dit al flink omhoog gepitcht eigenlijk. Je hoort in de intro echt zo'n piepstemmetje iets 'oh la la'-achtigs zingen, vandaar dat ik eraan moest denken.
Vermoedelijk bedoelt Jasper ook dat de stem in het nummer van Shakira veel hoger is dan in het nummer wat hij zoekt.
0
geplaatst: 6 september 2017, 02:28 uur
pureshores schreef:
Jean-Jacques Smoothie-2 people??
Jean-Jacques Smoothie-2 people??
Nee is 'm niet. lang niet gehoord deze
En fin, die Martin Solveig is het ook niet. Het ding was dat ze tennisballen op hun neus droegen, ik denk zo' beetje in de periode 1998 - 2003. Thanks voor je suggesties!
0
geplaatst: 9 september 2017, 13:16 uur
LaCaméraStylo schreef:
Ik zoek een clip die vroeger (rondom 2000) vaak op MTV (of MTV2) was te zien. Het enige wat ik nog weet is dat twee mannen aan het tennissen zijn met tennisballen op hun neus!?
Ik zoek een clip die vroeger (rondom 2000) vaak op MTV (of MTV2) was te zien. Het enige wat ik nog weet is dat twee mannen aan het tennissen zijn met tennisballen op hun neus!?
0
geplaatst: 9 september 2017, 13:23 uur
LaCaméraStylo schreef:
. Het ding was dat ze tennisballen op hun neus droegen,
. Het ding was dat ze tennisballen op hun neus droegen,
Tja, dat zou dus bijna iedereen kunnen zijn

1
geplaatst: 9 september 2017, 21:30 uur
0
geplaatst: 9 september 2017, 23:37 uur
0
geplaatst: 13 september 2017, 19:03 uur
Vraag niet hoe ik bij het filmpje kom, maar ik ben ik glad vergeten hoe het nummer in het begin heet
wie helpt? klik
wie helpt? klik
0
geplaatst: 13 september 2017, 21:27 uur
Noere schreef:
(embed)
(embed)
haha, super genant dit, ik heb dit nummer al vrij vaak geluisterd. Ik wist het gewoon niet meer

0
geplaatst: 16 september 2017, 23:38 uur
Ik ben al maanden op zoek naar een nummer, maar het lijkt onvindbaar. 3 jaar geleden heeft iemand het hier ook al geplaatst: house I see it in your eyes it comes as no surprise - 9lives.be .
Wat ik weet is dat er vermoedelijke "I can see it in your eyes, it comes as no surprise" in de tekst zit, een harde beat heeft en gezongen wordt door een vrouw. Het is een house nummer, wat meer richting deep house. Alvast heel erg bedankt!
Wat ik weet is dat er vermoedelijke "I can see it in your eyes, it comes as no surprise" in de tekst zit, een harde beat heeft en gezongen wordt door een vrouw. Het is een house nummer, wat meer richting deep house. Alvast heel erg bedankt!
0
geplaatst: 17 september 2017, 11:17 uur
Lasgo - Something?
Eerste deel van de tekst klopt in elk geval.
Eerste deel van de tekst klopt in elk geval.
I can see it in your eyes
There is something
Something you wanna tell me
I see it in your eyes
There is something
That you hide from me
Is there a reason why ?
There is something
I see it in your eyes
There is something
That you hide for me
There is something
I see it in your eyes
There is something
That you hide from me
Is there a reason why ?
There is something
I see it in your eyes
There is something
That you hide for me
0
geplaatst: 17 september 2017, 12:35 uur
Nee, dat is het helaas niet, het is een stuk "moderner" geluid. Ik vermoed dat het van rond 2012/2013 is, gebaseerd op dat bericht wat ik erbij postte.
0
geplaatst: 17 september 2017, 23:37 uur
Ik ben nu in Spanje en ik hoor geregeld een nummer waarvan in niet kan traceren wie de artiest is en wat de titel is... het nummer is volledig vocaal en er wordt niet in gezongen, wel wordt er om de zoveel tellen drie keer geklapt in het nummer; dit gebeurt (vrijwel) altijd net tussen de vocalen door. Het is een vrolijk klinkend nummer en ik heb geen idee of het nu een hit is of dat het destijds al een hit is geweest; zoeken in de top50 van spotify levert niets op. Woe weet meer? Dank!
0
geplaatst: 18 september 2017, 00:53 uur
M95-1995 schreef:
...het nummer is volledig vocaal en er wordt niet in gezongen...
Huh?...het nummer is volledig vocaal en er wordt niet in gezongen...
0
geplaatst: 18 september 2017, 10:09 uur
Excuses, ik bedoel dat er wel muziek is maar er wordt niet in het nummer gezongen. Wel wordt er regelmatig 3x geklapt.
0
geplaatst: 18 september 2017, 10:22 uur
M95-1995 schreef:
Excuses, ik bedoel dat er wel muziek is maar er wordt niet in het nummer gezongen. Wel wordt er regelmatig 3x geklapt.
Maar je hebt het ook over vocalen. Wat bedoel je daar dan mee?
En is het Engelstalig?
0
geplaatst: 18 september 2017, 10:40 uur
Even voor de duidelijkheid: er wordt niet gezongen in het nummer, er is enkel muziek en telkens 3x geklap te horen.
0
geplaatst: 18 september 2017, 11:01 uur
Ah oké. Iets dansbaars waarschijnlijk? Klinkt het exotisch? Of klinkt het meer als EDM (elektronische dance)?
0
geplaatst: 18 september 2017, 11:42 uur
Het is een soort dansmuziek, klinkt tegelijkertijd zomers en met dat geklap telkens 3x moet ik denken aan zo'n typische Spaanse danseres, maar dat is puur mijn gedachte natuurlijk...:)
0
geplaatst: 22 september 2017, 17:08 uur
Titel en artiest gezocht / titulo uno artista queria / Title and artist unknown! - YouTube
Hier een link van de opname van het nummer dat ik bedoel.
Hier een link van de opname van het nummer dat ik bedoel.
0
geplaatst: 22 september 2017, 18:27 uur
Ah dat helpt, nu weet ik dat het ik waarschijnlijk niet ken en ook dat het niet iets is dat recentelijk iets in Nederland heeft gedaan. Sowieso blijft echt het gros van de Spaanse hits totaal onbekend in Nederland. Ik heb even de Spotify Top 50 doorgenomen maar daar staat ie ook niet in. Het klinkt trouwens wel vrij traditioneel en niet echt als een moderne hit.
0
geplaatst: 22 september 2017, 18:43 uur
Ik heb alle spotify-lijsten van Spanje, Portugal, Italië en Griekenland al doorgenomen en inderdaad, deze dat er niet tussen. Vandaar mijn vraag of iemand wel weet hoe dit heet. Ik blijf gewoon doorzoeken hoor. 

0
geplaatst: 26 september 2017, 10:35 uur
Bij Genres > Electronic > gezocht techno plaat 1992:
Ben al enige tijd op zoek naar de titel en kom er niet achter.
Heb zo'n beetje heel discogs afgezocht zonder succes.
Mogelijk kan iemand mij helpen
Onderstaande link verwijst naar een parkzicht tape waar hij opstaat.
Parkzicht Tape 29 -1992 - YouTube
track start op ongeveer 36:25
Alvast bedankt voor een reactie
Ben al enige tijd op zoek naar de titel en kom er niet achter.
Heb zo'n beetje heel discogs afgezocht zonder succes.
Mogelijk kan iemand mij helpen
Onderstaande link verwijst naar een parkzicht tape waar hij opstaat.
Parkzicht Tape 29 -1992 - YouTube
track start op ongeveer 36:25
Alvast bedankt voor een reactie
0
geplaatst: 25 oktober 2017, 22:39 uur
Bij Muziek > Algemeen > Vergeten:
Hallo
Ik zoek het nummer dat instrumentaal beetje techno is.
In de clip zie je 3 dames in slowmotion omhoog springen.
Het is een clip van een paar maanden geleden.
Weet iemand het!
Groetjes
Wim
Hallo
Ik zoek het nummer dat instrumentaal beetje techno is.
In de clip zie je 3 dames in slowmotion omhoog springen.
Het is een clip van een paar maanden geleden.
Weet iemand het!
Groetjes
Wim
0
geplaatst: 31 oktober 2017, 08:23 uur
op zoek naar een lied weet niet wat de titel is ook niet de zanger lijk op de oude beatles
i know that i some want respeckt special when i hom of wrong? maar ik weet niet of ook de woorden wel juist zijn bedankt
i know that i some want respeckt special when i hom of wrong? maar ik weet niet of ook de woorden wel juist zijn bedankt
0
geplaatst: 31 oktober 2017, 20:27 uur
Poek, ga er maar vanuit dat het goed is. Ik kon er zelf niet opkomen.
* denotes required fields.