Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2011, 14:25 uur
Zoals de Toppers die Smells Like Teen Spirit doen? 
YouTube - Toppers 2011 Rock medley Dansers Dance Company/ Robin Hack

0
geplaatst: 31 mei 2011, 14:30 uur
Haha ja, best wel. Ik stond al klaar met een touw maar toen begonnen ze met Bon Jovi. Daar kunnen ze niet veel meer aan verpesten dus toen ben ik maar weer gaan zitten.
0
pim556 schreef:

Ik ga niet klikken! Ik ga niet klikken!

0
pim556 schreef:

wtf, ik heb hier geen geluid, maar is dat echt??

Want in dat geval zou kurt zich in zijn graf omdraaien.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 19:43 uur
pim556 schreef:

Ik heb het gezien hoor
geweldig!
0
geplaatst: 1 juni 2011, 19:58 uur
Klinkt niet als rock, en klinkt ook niet als de Toppers. Hangt ertussenin... Apart... 

0
geplaatst: 1 juni 2011, 20:46 uur
Ja, dat klinkt wel weer top.
Ach, dan spelen ze het nog een keer, dan ligt hij weer goed.
sorry, maar dat blijft een geweldige opmerking
pompompom schreef:
Ach, dan spelen ze het nog een keer, dan ligt hij weer goed.
sorry, maar dat blijft een geweldige opmerking
0
geplaatst: 2 juni 2011, 01:45 uur
Ik denk dat Kurt uit z'n graf is opgestaan en er razendsnel weer in dook.
Wat een vertoning. Dat ze dat nummer gaan zingen zonder er waarschijnlijk de bedoeling van te weten...
Te beginnen met 'libido', dat zat bij Kurt volgens mij anders dan bij de Floppers.
Wat een vertoning. Dat ze dat nummer gaan zingen zonder er waarschijnlijk de bedoeling van te weten...
Te beginnen met 'libido', dat zat bij Kurt volgens mij anders dan bij de Floppers.

0
geplaatst: 2 juni 2011, 02:29 uur
Ik heb het gekeken. 45 seconden later wordt doodleuk Bon Jovi ingezet.
Ik vind het wel van een gigantische zelfoverschatting getuigen dat ze dit zo zingen. Net zoals dat de TROS denkt dat heel Europa vast wel op de 3J's zit te wachten...
Leuk voor hen dat ze hun hoempapa-feestje ermee op kunnen sieren, maar tegenover de oorspronkelijke artiest is het wel behoorlijk respectloos. Het cynisme van het origineel is ze blijkbaar compleet ontgaan. Het is maar goed dat Kurt dit allemaal bespaard blijft...
Ik vind het wel van een gigantische zelfoverschatting getuigen dat ze dit zo zingen. Net zoals dat de TROS denkt dat heel Europa vast wel op de 3J's zit te wachten...
Leuk voor hen dat ze hun hoempapa-feestje ermee op kunnen sieren, maar tegenover de oorspronkelijke artiest is het wel behoorlijk respectloos. Het cynisme van het origineel is ze blijkbaar compleet ontgaan. Het is maar goed dat Kurt dit allemaal bespaard blijft...
0
geplaatst: 2 juni 2011, 03:00 uur
Misschien wel de reden dat Kurt niet langer deel wilde uitmaken van dit treurige circus wat mensheid placht te heten, kan me daarmee wel identificeren.. maar ik weet verder weinig van de mens Cobain tot 27 jaar (of wat was hij?).
0
geplaatst: 7 juni 2011, 16:43 uur
Er is 1 nummer wat ik nooit meer van mijn leven wil horen, en dat is het nummer ''Father and Friend'', van Alain Clark... ik word daar zo verschrikkelijk GEK van.. bah!
Oh deze schoot me net te binnen: dat nummer ''blablablabla the girl I love and i'm like Fuck you!'' wat een grafnummer is dat.. doet me denken aan die Sean Kingston waar ik me vroeger zo erg aan geërgerd heb.
Oh deze schoot me net te binnen: dat nummer ''blablablabla the girl I love and i'm like Fuck you!'' wat een grafnummer is dat.. doet me denken aan die Sean Kingston waar ik me vroeger zo erg aan geërgerd heb.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 17:03 uur
Gunmaritallica schreef:
Er is 1 nummer wat ik nooit meer van mijn leven wil horen, en dat is het nummer ''Father and Friend'', van Alain Clark... ik word daar zo verschrikkelijk GEK van.. bah!

Ik zit er ook al een tijdje een te zoeken, maar over deze ben ik het eens!
0
geplaatst: 7 juni 2011, 17:25 uur
Ik vond het eerst wel te doen, maar na de derde keer had ik het ook wel gehoord
.
.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 17:54 uur
Sowieso is die hele Alain Clark, z'n huisvrouwenmuziek en z'n blije o-zo-hippe imago om te kotsen 

0
geplaatst: 7 juni 2011, 18:00 uur
Phil Collins - I Can't Stop Loving You kan ik ook nauwelijks meer horen.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 12:08 uur
Gunmaritallica schreef:
Oke, de eerste kan ik inkomen. Maar hoe kan je in godsnaam die fantastische plaat van Cee Lo Green met de bagger van Sean Kingston gaan vergelijken? Ten eerste, Cee Lo kan zingen en Sean Kingston kan dat niet. Beetje vreemd.
Sowieso vind ik het raar dat je een pure soulplaat gaat vergelijken met gecomputeriseerde autotune crap.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:52 uur
Alexis Jordan - Happiness
Als ik dit nummer hoor dan kan ik echt kwaad worden, dit nummer is al heel lang nummer 1 en wordt daardoor helemaal kapot gedraaid op bijna elk radiostation.
Alle nummers die Radio 538 draait, zij hebben een hele irritante gewoonte om nummers versneld te draaien, waardoor de sfeer van het nummer naar de filistijnen wordt geholpen. Het komt daar zelfs nog schreeuweriger over dan op andere radiostations.
Als ik dit nummer hoor dan kan ik echt kwaad worden, dit nummer is al heel lang nummer 1 en wordt daardoor helemaal kapot gedraaid op bijna elk radiostation.
Alle nummers die Radio 538 draait, zij hebben een hele irritante gewoonte om nummers versneld te draaien, waardoor de sfeer van het nummer naar de filistijnen wordt geholpen. Het komt daar zelfs nog schreeuweriger over dan op andere radiostations.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 15:06 uur
Zoveel sfeer vind ik toch niet zitten in die nummers die daar gedraaid worden maargoed ik snap wel wat je bedoelt.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 15:58 uur
Ik zag laatst toevallig dat deze op 1 staat, maar ik heb dus geen idee welk nummer dit is.
Ik zal het wel kennen ben ik bang...
0
geplaatst: 9 juni 2011, 19:24 uur
Ik begin langzamerhand Dotan - This Town behoorlijk irritant aan het vinden samen met Happiness van Alexis Jordan
0
geplaatst: 9 juni 2011, 19:30 uur
Ralph 1983 schreef:
Ik hoor een hoop gedoe op dat on-organische nepmuziek-station, maar sfeer zit daar niet tussen.
Vanmorgen weer bij die walgelijke Edwin Evers: Joling hier, Volendam daar, weet die gast nou echt niks anders dan aan de tampeloerissen te trekken van de nationale mediageilneven?
Wat een treurigheid. Dan daarna die 538-loop met elke twee uur dezelfde liedjes met hier en daar een iets (lees: 1 tot 3 jaar) ouder liedje en soms veer je eventjes op, krijg je een leuk rocknummer, maar dat is dan weer in de pan gehakt tot 2 hele minuten, want goede rockmuziek wordt niet op een computer gemaakt, gitaarsolo's zijn hard, langdradig en moeilijk te volgen enzo voor de gemiddelde ADHD-puber en dat mag allemaal niet...

En Alexis Jordan heeft nu doodleuk een exacte kopie van Happiness gemaakt. Hiermee toont ze al vroeg haar artistieke diepgang aan, nl. die van een bierdopje...
Nee, die Top 40-topic waar ik voor schreef hier hoeft van mij niet meer. Na nu elke dag gebrainwashed te worden door 538 kan ik het gewoonweg niet opbrengen. Ik luister/schrijf dan liever naar/over leuke muziek.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 21:03 uur
kaztor schreef:
Ik hoor een hoop gedoe op dat on-organische nepmuziek-station, maar sfeer zit daar niet tussen.
Vanmorgen weer bij die walgelijke Edwin Evers: Joling hier, Volendam daar, weet die gast nou echt niks anders dan aan de tampeloerissen te trekken van de nationale mediageilneven?
Wat een treurigheid. Dan daarna die 538-loop met elke twee uur dezelfde liedjes met hier en daar een iets (lees: 1 tot 3 jaar) ouder liedje en soms veer je eventjes op, krijg je een leuk rocknummer, maar dat is dan weer in de pan gehakt tot 2 hele minuten, want goede rockmuziek wordt niet op een computer gemaakt, gitaarsolo's zijn hard, langdradig en moeilijk te volgen enzo voor de gemiddelde ADHD-puber en dat mag allemaal niet...
En Alexis Jordan heeft nu doodleuk een exacte kopie van Happiness gemaakt. Hiermee toont ze al vroeg haar artistieke diepgang aan, nl. die van een bierdopje...
Nee, die Top 40-topic waar ik voor schreef hier hoeft van mij niet meer. Na nu elke dag gebrainwashed te worden door 538 kan ik het gewoonweg niet opbrengen. Ik luister/schrijf dan liever naar/over leuke muziek.
(quote)

En gelijk heb je, Radio 538 is met stip het allerslechtste radiostation van Nederland. Het meest trieste is nog dat het het best beluisterde radiostation is....
0
geplaatst: 9 juni 2011, 21:11 uur
Maar Kaztor, ben je verplicht hierna te luisteren op je werk ? Want ik ga hier namelijk niet vrijwillig naar luisteren.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 14:25 uur
laxus11 schreef:
Ik begin langzamerhand Dotan - This Town behoorlijk irritant aan het vinden samen met Happiness van Alexis Jordan
Haha, inderdaad ik vroeg me ook al af of iemand dat nummer This Town gepost had hier als verschrikkelijk. Aan dit nummer kan ik me dus ook echt mateloos ergeren. Verschrikkelijk zoet, spanningsloos, veel te lief en eentonig als de pest. Gadverdamme
0
geplaatst: 10 juni 2011, 14:28 uur
Op mijn werk krijg ik de hele dag Radio Veronica voor mijn kiezen. Alléén echte hits, zoals de slogan luidt. Deze zender is nog redelijk te doen, ik zweer wel echt dat er elke dag precies dezelfde nummers gedraaid worden maar er zit wel fijne muziek tussen.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 14:48 uur
jasper1991 schreef:

(quote)

Hier nog een, werkelijk om te kotsen dat nummer.
kaztor schreef:
Tsja, zonder Deadmau5 stelt het natuurlijk al helemaal niks voor. Overigens als je denkt dat je de poel van artistieke broodroof niet verder in kunt zinken, hoor je deze. Tis goed dat ie zichzelf ff aankondigt, want voor de rest is er niks van hem aan.
De nieuwe van Beyoncé is ook weer verschrikkelijk, bah...
* denotes required fields.