Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2012, 23:32 uur
2 recentelijke kutnummers.
En ik moet nog elke dag al die schijtbagger van Radio 538 aanhoren. Het terroriseerd gewoon je humeur voor de rest van de dag. Ik zit gewoon tijdens mijn werk de toplijstjes van de irritantste, walgelijkste, kotsverwekkende, schijtmuziek ooit samen te stellen:
YouTube - Fun.: We Are Young ft. Janelle Monáe [OFFICIAL VIDEO]
YouTube - Tacabro- Takata-HD Official Video
(Vooral die laatste tot nu toe
GADVERDAMME!! Zo kan elke kleuter muziek maken door 90% Takata whewewewewe in een nummer te pleuren. Dit soort gemakzuchtige teringzooi maakt gewoon de hele muziekwereld kapot!! 
En ik moet nog elke dag al die schijtbagger van Radio 538 aanhoren. Het terroriseerd gewoon je humeur voor de rest van de dag. Ik zit gewoon tijdens mijn werk de toplijstjes van de irritantste, walgelijkste, kotsverwekkende, schijtmuziek ooit samen te stellen:
YouTube - Fun.: We Are Young ft. Janelle Monáe [OFFICIAL VIDEO]
YouTube - Tacabro- Takata-HD Official Video
(Vooral die laatste tot nu toe
GADVERDAMME!! Zo kan elke kleuter muziek maken door 90% Takata whewewewewe in een nummer te pleuren. Dit soort gemakzuchtige teringzooi maakt gewoon de hele muziekwereld kapot!! 
0
geplaatst: 5 juli 2012, 20:03 uur
Dat nummer van Alex Clare is wel erg lekker en verfrissend om naar te luisteren, popmuziek met dubstep invloeden. Het is weer eens wat anders dan al die 13 in een dozijnen nummers die je vaak zat op de commerciele stations hoort.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 13:23 uur
sinterklaas schreef:
Ik zit gewoon tijdens mijn werk de toplijstjes van de irritantste, walgelijkste, kotsverwekkende, schijtmuziek ooit samen te stellen:
Ik zit gewoon tijdens mijn werk de toplijstjes van de irritantste, walgelijkste, kotsverwekkende, schijtmuziek ooit samen te stellen:
Het is maar net waar je zin in hebt.
Ik zet tijdens de avonddienst gewoon m'n mp3-spelertje op.
0
geplaatst: 11 juli 2012, 20:32 uur
Overal waar ik kom op m'n werk (studentenwerk, that is) hoor ik "Euphoria" van Loreen! Irritanter kan haast niet. Steeds draaien ze op alle zenders datzelfde nummer. Ik word er ziek van. Het lijkt wel alsof elke zomer opnieuw het Grootste K**nummer Ooit verzonnen en gedraaid wordt.
0
geplaatst: 12 juli 2012, 01:43 uur
Ik zag dat vandaag (eigenlijk gisteren) Bon Jovi de zomerartiest was op radio 2: elk uur 2x Bon Jovi. Gelukkig heb ik dat ontweken. Die vent heeft wel een paar aardige nummers, maar elk halfuur 

0
Dikkop
geplaatst: 13 juli 2012, 19:08 uur
Die nieuwe van Muse...
En die oude.
Voor mij hoeven ze in elk geval geen muziek meer te maken
En die oude.
Voor mij hoeven ze in elk geval geen muziek meer te maken
0
geplaatst: 14 juli 2012, 21:17 uur
Ik vind de nieuwste van Chris Brown zo'n beetje het summum van fantasieloosheid.
Hij springt een jaar te laat op de Taio Cruz- en Jason DeRulo-bandwagon.
Hij springt een jaar te laat op de Taio Cruz- en Jason DeRulo-bandwagon.

0
geplaatst: 5 augustus 2012, 14:06 uur
Ik vind het toch wel godsgeklaagd dat het terreur van Nicki Minaj al 12 weken in de Top 40 staat. En nog steeds STIJGT! Wat is er toch mis met de jeugd? 

0
geplaatst: 5 augustus 2012, 14:14 uur
De Top 40? Daar ben ik zo'n 20 jaar geleden mee gestopt naar te luisteren. En het bevalt nog steeds. 

0
geplaatst: 5 augustus 2012, 14:18 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2012, 14:41 uur
Gerards Dream schreef:
De Top 40? Daar ben ik zo'n 20 jaar geleden mee gestopt naar te luisteren. En het bevalt nog steeds.
Sommige mensen hebben inderdaad de luxe om alleen naar hun favoriete muziek te kunnen luisteren.
Ik snap trouwens niet waarom dat steeds aangehaald moet worden.
No harm intended, uiteraard...
0
geplaatst: 7 augustus 2012, 08:16 uur
Ik zou ook willen dat ik er niet meer naar hoef te luisteren. Maar ja. Geen hutje op de hei. Nog niet. Gewoon de wil van de meerderheid op het kantoor waar ik werk. Ja daardoor ga je sommige dingen wel haten. I fully understand.
Maar ellek nadeel hep zijn voordeel; ik verlies niet spoorslags van iedereen in de Song Popcategorie Today's Hits.
Maar ellek nadeel hep zijn voordeel; ik verlies niet spoorslags van iedereen in de Song Popcategorie Today's Hits.
0
PriestMaiden
geplaatst: 4 september 2012, 00:00 uur
Alle nummers van Skrillex, Nero, Netsky en dergelijke dat ze tegenwoordig spelen op Studio Brussel. En van die Nederlandtalige rapmuziek zoals De Jeugd Van Tegenwoordig, Hof Van Commerce (wel dialect maar toch brol in mijn ogen), Opposites, Kraantje Pappie en Gers Pardoel krijg ik echt wel het schijt.
En natuurlijk Mia van Gorky, haalt al jaren het bloed van onder mijn nagels, wat kan de beste man zagen man jesus.
Natuurlijk luister ik bijna geen radio, alle radio's hier in Vlaanderen lijken op elkaar, Studio Brussel is nog ça va maar is de laatste jaren serieus achteruitgegaan qua 'alternatief' geluid.
En natuurlijk Mia van Gorky, haalt al jaren het bloed van onder mijn nagels, wat kan de beste man zagen man jesus.
Natuurlijk luister ik bijna geen radio, alle radio's hier in Vlaanderen lijken op elkaar, Studio Brussel is nog ça va maar is de laatste jaren serieus achteruitgegaan qua 'alternatief' geluid.
0
PriestMaiden
geplaatst: 4 september 2012, 00:02 uur
kaztor schreef:
Nicki Minaj staat wel redelijk ferm in mijn Flop 3 over 2012, ja
, naast Nelly Furtado en Jason Derulo.
Nicki Minaj staat wel redelijk ferm in mijn Flop 3 over 2012, ja
, naast Nelly Furtado en Jason Derulo. Ja die Nicki Minaj is een zware ramp inderdaad, gelukkig nog niet veel gehoord.
0
Improvision
geplaatst: 4 september 2012, 02:06 uur
Ik denk dat ik in heel mijn leven nog nooit een nummer zo verschrikkelijk heb gevonden, na een halve minuut moét het gewoon af gezet worden. Verschillende elementen dragen hiertoe bij:
- De melodie is ontleent aan het nummer Bella Ciao, een populair Italiaans partizanennummer, erg levendig en zelfs opzwepend. Ik kan me inbeelden dat iemand dacht dat het een goed idee was om deze melodie te gebruiken omdat het iets revolutionairs heeft, maar onze Belgische kleppers brengen het nummer alsof de strijd al verloren is, als een gewond dier dat smeekt om een genadeschot.
- De betweterige tekst, ik heb altijd een hekel aan nummers waarin het er te dik op ligt wat de bedoeling ervan is, tenzij het met overtuiging en hartstocht wordt gebracht (zie punt 1).
- De kinderen, ik kan me inbeelden dat iemand het een goed idee vond om kinderen te laten zingen omdat het 'klimaat vooral de toekomstige generaties aanbelangt', en dat er nog enkele mensen dit wel een 'tof' idee vonden.

0
geplaatst: 4 september 2012, 11:54 uur
Ik snap je frustratie, dit nummer is inderdaad niet minder dan absoluut afgrijselijk 

0
geplaatst: 4 september 2012, 13:03 uur
Improvision schreef:
(embed)
Ik denk dat ik in heel mijn leven nog nooit een nummer zo verschrikkelijk heb gevonden, na een halve minuut moét het gewoon af gezet worden. Verschillende elementen dragen hiertoe bij:
- De melodie is ontleent aan het nummer Bella Ciao, een populair Italiaans partizanennummer, erg levendig en zelfs opzwepend. Ik kan me inbeelden dat iemand dacht dat het een goed idee was om deze melodie te gebruiken omdat het iets revolutionairs heeft, maar onze Belgische kleppers brengen het nummer alsof de strijd al verloren is, als een gewond dier dat smeekt om een genadeschot.
- De betweterige tekst, ik heb altijd een hekel aan nummers waarin het er te dik op ligt wat de bedoeling ervan is, tenzij het met overtuiging en hartstocht wordt gebracht (zie punt 1).
- De kinderen, ik kan me inbeelden dat iemand het een goed idee vond om kinderen te laten zingen omdat het 'klimaat vooral de toekomstige generaties aanbelangt', en dat er nog enkele mensen dit wel een 'tof' idee vonden.
(embed)
Soms ben ik echt een rund..........ik klik er ook nog op.

0
geplaatst: 4 september 2012, 18:44 uur
Wat een pech had ik. Mijn muis ging ineens naar de play-knop van het filmpje zonder dat ik iets deed. Dit was inderdaad heel erg.
0
geplaatst: 4 september 2012, 22:56 uur
Tja, nogal jonge doelgroep. 
Al stoort het me wel dat haar stem zo overbewerkt is, terwijl ze best wat schijnt te kunnen (ook op zang-gebied). Anders krijg je geen rol in een musical als Wicked.

Al stoort het me wel dat haar stem zo overbewerkt is, terwijl ze best wat schijnt te kunnen (ook op zang-gebied). Anders krijg je geen rol in een musical als Wicked.

0
geplaatst: 5 september 2012, 15:54 uur
Hoorde het gister voor het eerst, man verschrikkelijk vond ik het 

0
geplaatst: 5 september 2012, 17:20 uur
Ja mijn broertjes schijnen dat goed te vinden, ik hele tijd zeggen dat het verschrikkelijk is maar ze luisteren niet 

* denotes required fields.