Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2012, 21:42 uur
Wat mensen in dat Passenger zien snap ik ook niet. Ik heb altijd sterk de neiging om Grote Smurf! Grote Smurf! te roepen als dat nummer langs komt.
1
geplaatst: 29 december 2012, 22:21 uur
Mensen zien het er ook niet in, er zijn blijkbaar radiobazen die het er in zien. Als je nummers maar vaak genoeg draait, slikt het publiek het vanzelf. Ik vind het een draak van een nummer. Gemaakte emotie.
0
geplaatst: 30 december 2012, 17:30 uur
Ik vind het wel aardig. Maar ik ben geloof ook de enige die geen hekel heeft aan James Blunt.
0
geplaatst: 30 december 2012, 17:41 uur
Passenger vind ik wel een leuk liedje.
Oceaan van Racoon is toch wel een erg grote draak
Oceaan van Racoon is toch wel een erg grote draak

0
geplaatst: 2 januari 2013, 15:19 uur
Vreselijk nummer inderdaad, maar die clip trekt ook m'n aandacht.
Omdat 'ie me af doet vragen wat er bij de visagie en in de nabewerking zoal is gedaan om Britney Spears eruit te laten zien als een lekker wijf (cq. zoals in vroegere tijden).
Op hedendaagse paparazzi-foto's, toch de meest realistische foto-variant die je kunt krijgen, is er werkelijk geen greintje frisheid meer te bekennen; is het gewoon een standaard, vermoeid ogend moeke.
Omdat 'ie me af doet vragen wat er bij de visagie en in de nabewerking zoal is gedaan om Britney Spears eruit te laten zien als een lekker wijf (cq. zoals in vroegere tijden).

Op hedendaagse paparazzi-foto's, toch de meest realistische foto-variant die je kunt krijgen, is er werkelijk geen greintje frisheid meer te bekennen; is het gewoon een standaard, vermoeid ogend moeke.

0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:59 uur
Er werd vorig jaar bij 3FM een grappige parodie gemaakt op Scream and Shout.
0
bobbee
geplaatst: 3 januari 2013, 14:21 uur
Bohemian Rhapsodie. Altijd al verschrikkelijk gevonden en het wordt met het jaar erger.
0
geplaatst: 5 januari 2013, 21:08 uur
de omloopsnelheid bij sommige zenders is ook ontzettend traag. Op het werk MOETEN we naar Q luisteren (het was dat of sky/538) dus dan is de keus toch snel gemaakt.
Ik vraag me af hoelang die afschuwelijke cover van I follow rivers nog gedraaid blijft worden
Ik vraag me af hoelang die afschuwelijke cover van I follow rivers nog gedraaid blijft worden
0
geplaatst: 6 januari 2013, 01:30 uur
pureshores schreef:
de omloopsnelheid bij sommige zenders is ook ontzettend traag. Op het werk MOETEN we naar Q luisteren (het was dat of sky/538) dus dan is de keus toch snel gemaakt.
Er bestaan mensen die er nog geen genoeg van hebben?

0
geplaatst: 6 januari 2013, 01:35 uur
Gelukkig luister al eeuwen geen radio meer, dus ik zou het niet weten.. in de tijd dat ik nog wel eens luisterde waren het er altijd tientallen per maand in elk geval.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 18:14 uur
Net als orbit luister ik niet zo veel naar de radio maar als dat door Improvision geposte nummer wordt gedraaid van Will.i.am & Britney Spears (die beiden allang moesten gaan stempelen) dat nota bene op 1 staat in de Ultratop gaat ze dadelijk uit.
0
geplaatst: 26 januari 2013, 21:44 uur
ik weet niet zeker of ik het me verbeeld heb of gehallucineerd heb, maar ik hoorde net een afgrijselijke versie van Hier van Blof (ook al erg op zichzelf) tijdens een spotje van ING en ik weet bijna 97% zeker dat het die gast is van mijn SLECHSTE plaat van 2013 met ettelijke lichtjaren voorsprong Beauty en the brains, dat wordt dus een nummer 1 hit (kotsemoticon)
0
geplaatst: 26 januari 2013, 22:00 uur
Teunnis schreef:
(quote)

De glans is er al wat vanaf, maar eigenlijk vind ik het, zelf na het 50 keer gehoord te hebben, nog zo slecht niet.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 18:30 uur
Die stem van die nielson gaat echt rechtstreeks door naar mn ruggemerg wat een walgelijk enge stem is dat toch, ik zag die reclame ook met de blof cover, manman tranen sprongen in mn boxershort. blof is al walgelijk maar dit spande de kroon.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 18:39 uur
En nog even inhaken op oceaaaan van racoon dat is toch ook tenenkrommend die gasten zingen met een accent uit liverpool ofzo waar ik me al dood aan erger, gaan ze Nederlands zingen klinkt het alsof het uit zuid-afrika komt. Die gasten spreken dus niet één taal zoals het hoort. Misselijk makend hypebandje is het. Lekker forum dit trouwens al mn frustraties eruit
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:29 uur
door dat ING gebeuren ben ik wel bevestigd dat die Nielson toch een pittige graad erger is dan Oceaan, wat een sterke 2e blijft. Vandaag op Q was KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN de halve dag erop dus ik ben met een sterk verminderd immuunsysteem thuis belandt 
En ik blijf erbij dat die Nielson op het nivo straatmuzikant zit

En ik blijf erbij dat die Nielson op het nivo straatmuzikant zit
0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:13 uur
en Q blijft driftig doorgaan met Candy-dat nog steeds minimaal 3x per dag voorbij komt (en nee-ik kan het niet op een andere zender zetten op het werk) en die vreselijke Passenger
0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:54 uur
Tis inderdaad verschrikkelijk wat ze draaien de hele dag. Ook hier of Q of 538. Dan is Q het minst slecht
. Volgende week hebben ze 90's Top500, dan is de appel wat minder zuur de hele week.
. Volgende week hebben ze 90's Top500, dan is de appel wat minder zuur de hele week.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 14:27 uur
Racoon - another day vind ik ook nog steeds zo'n zielig jank nummer.
0
geplaatst: 7 mei 2013, 23:58 uur
het haalt niet het bloed onder mn nagels vandaan maar ik vind Blurred lines overdreven gehypt-zo bijzonder is het niet en die Neptunes revival mag van mij ook stoppen
1
Ponty Mython
geplaatst: 8 mei 2013, 01:29 uur
Ik begin Get Lucky van Daft Punk nu wel een beetje zat te worden. Je hoort 'm zeker 10x per dag voorbij komen, en dat is best veel voor een verkapte Bee Gees kopie.
0
geplaatst: 8 mei 2013, 19:40 uur
Ik luister geen radio meer, heb die vrijheid nog omdat ik op school zit en nergens werk bijvoorbeeld maar Get Lucky vind ik een geweldig nummer. Zeker beter dan de rommel van Afrojack of Guetta die de ene hit na de andere scoren.
Aan de andere kant gaat een nummer hoe goed het ook is wel vervelen als je het 10x of meer hoort per dag, alsof er niet genoeg andere muziek is om te draaien
Aan de andere kant gaat een nummer hoe goed het ook is wel vervelen als je het 10x of meer hoort per dag, alsof er niet genoeg andere muziek is om te draaien

0
geplaatst: 8 mei 2013, 20:39 uur
pureshores schreef:
het haalt niet het bloed onder mn nagels vandaan maar ik vind Blurred lines overdreven gehypt-zo bijzonder is het niet en die Neptunes revival mag van mij ook stoppen
Ik ben juist blij dat ze weer terug zijn. Maar ja, ik trek zulke muziek nou eenmaal goed.
Drie jaar terug verschenen er twee - naar mijn mening - geweldige singles uit de Neptunes-stal, en vervolgens heb ik me helemaal op zitten vreten omdat de grote zenders liever al die autotune-drek draaiden dan de twee waar ik het hier over heb (The Game ft. Pharrell and Justin Timberlake - Ain't no doubt about it / N.e.r.d. ft. Nelly Furtado – Hot-n-fun).

Waarna met name de eerste genadeloos flopte.
Al raak ik wat in verwarring van de YouTube-clips met dat nummer, want die hebben er iets andere muziek onder zitten dan de versie die ik zelf al drie jaar draai (zoals ik hem op een Franse radiozender genaamd 'Nova' had gevonden). Of dezelfde, maar iets versneld.
0
geplaatst: 9 mei 2013, 00:43 uur
ik vond de Neptunes alleen interessant toen ze met Kelis bezig waren en al die produkties rond 2001/2002 maar de sound ging mij snel vervelen.
Get lucky is ok maar is zeker geen Around the world of Revolution 909. Daft Punk is blijkbaar enorm geliefd bij rappers, maar alleen Touch it van Busta Rhymes vond ik een geslaagd gebruik.
Autotune zal nog wel even blijven ben ik bang-tenzij de 90's revival in dance flink doorpakt-zou wel gezond zijn als rnb weer een andere richting opgaat en dance de andere kant want het Guetta gebeuren heeft er wel een zootje van gemaakt
Get lucky is ok maar is zeker geen Around the world of Revolution 909. Daft Punk is blijkbaar enorm geliefd bij rappers, maar alleen Touch it van Busta Rhymes vond ik een geslaagd gebruik.
Autotune zal nog wel even blijven ben ik bang-tenzij de 90's revival in dance flink doorpakt-zou wel gezond zijn als rnb weer een andere richting opgaat en dance de andere kant want het Guetta gebeuren heeft er wel een zootje van gemaakt

* denotes required fields.