MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
DjFrankie schreef:
De winnaars: Stoeprand!

(quote)

Is dat Dweijk daar rechts?

Jep, dat is Dwejkk_. Achter Dwejkk_ zit rock-rick, maar veel meer dan z'n haar is niet te zien. En links zit Lukas.

DjFrankie (moderator)
Lukas had ik ook herkent is wel naar de kapper geweest zo te zien.

Onze huis Crea Bea is ook weer actief geweest.

(afbeelding)

Weer geweldig, die vorige van Queen was ook zeker de moeite waard.

Wil iemand morgen met Remcodulac en mij meedoen aan de quiz in het compagnietheater in Amsterdam? De dames in ons team kunnen niet.

@Poek en Remcodulac....The Knights zijn maar met drie man vertegenwoordigd vanavond en zoeken ook nog versterking, maar ik weet niet of een team van 5 is toegestaan.

Officieel in ieder geval niet, maar we kunnen het vragen.

@Poek en Remcodulac...sorry maar the Knights zijn op de valreep toch met z'n vieren hoor ik net, Lukas kan toch aansluiten.

Samen met Dwejkk_ , Lukas en ranboy 3e geworden in het Compagnietheater ... de top 2 was een maatje te groot voor ons.

Als Senza Due Donne (de teamnaam gaf onze handicap aan) eindigden Poek (Paul Young) en ik (Zucchero) op weliswaar respectabele afstand van de top 3 toch nog keurig in het linkerrijte. Niet genoeg voor een flesje Compagniebier

Ik oktober of november (moet nog even kijken wanneer het beste uitkomt) ga ik de quiz doen. Het wordt een vernieuwde versie van de legendarische quiz der quizzen.

Poek schreef:
Ik oktober of november (moet nog even kijken wanneer het beste uitkomt) ga ik de quiz doen. Het wordt een vernieuwde versie van de legendarische quiz der quizzen.

Toch nog een DE Nationale Popquiz!

Wie gaan er morgen naar de Berryquiz?

De heerschappen direct boven en onder je post.

Oei!

(Even een inside joke voor Poek: vanaf 21 uur?)

Zijn er nog mensen voor in om een team samen te stellen voor de popquizmarathon zondag? Of teams die nog iemand zoeken? Ik opteer voor Tilburg of Den Haag.

Inmiddels zijn we met vier (Lukas, Dwejkk_, ondergetekende en iemand van buiten MuMe). Iemand die ons Haagse team wil vervolledigen?

Wie is er weer bij in Beugen?

19 teams deze keer. Volle bak dus. Wij hebben er weer erg veel zin in. Hopelijk jullie ook. Tip: breng veel creativiteit mee.....
Het ziet er dit jaar nog weer mooier en gelikter uit dan anders. Al zeg ik t zelf...

Voor de last minutes. Een 20e team kunnen we evt nog kwijt....

Sander-PQB schreef:
Het ziet er dit jaar nog weer mooier en gelikter uit dan anders. Al zeg ik t zelf...

Dan wordt t vast mooi, want de jaren daarvoor waren ook al top!

Uiteraard had ik jou wel verwacht

Veel sterke teams in Beugen dit jaar, zal ook voor ons een zware dobber worden.

leon peeters schreef:
Veel sterke teams in Beugen dit jaar, zal ook voor ons een zware dobber worden.

Wij hebben ook een sterk team.

deric raven schreef:
(quote)

Wij hebben ook een sterk team.

We hebben zeker een prima team maar zeker wel geduchte concurrentie van 4 amigos en de jongens van de wijzen uit het oosten welke met 2 teams aanwezig zullen zijn.

DjFrankie (moderator)
Ik wens jullie allen veel plezier en scs

DjFrankie schreef:

Dit jaar er niet bij begrijp ik?

DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:

lennon schreef:
Dit jaar er niet bij begrijp ik?

Herfstvakantie staat bij mij gelijk aan een lang weekend weg. 1 van ons doet met de Outsiders mee.

DjFrankie (moderator)
Zijn er nog users die vandaag ook meedoen aan de popquiz marathon?
Wij doen mee in Tilburg.

Wij in Den Haag. Ben benieuwd, alle kroegen zitten deze keer in ieder geval superdicht bij elkaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:11 uur

geplaatst: vandaag om 21:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.