Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 december 2013, 12:18 uur
Komen goeie teams, ook het beste team van het zuiden 4 Amigos zijn aanwezig.
Zal moeilijk worden om de derde plek van de afgelopen 3 jaar te continueren
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 december 2013, 12:20 uur
Verder is de 22ste popkwis in Venray ook een feit op zondag 30 maart aanvang 14.00.
Nu met een vrouwelijke samensteller erbij, wat het geheel nog meer swung gaat geven, en zoals altijd steven we weer naar een prijs voor iedereen. Dat wordt vaak vergeten.
Nu met een vrouwelijke samensteller erbij, wat het geheel nog meer swung gaat geven, en zoals altijd steven we weer naar een prijs voor iedereen. Dat wordt vaak vergeten.
0
geplaatst: 30 december 2013, 13:14 uur
DjFrankie schreef:
Verder is de 22ste popkwis in Venray ook een feit op zondag 30 maart aanvang 14.00.
Gewoon niet te veel teams toelaten, dan lukt dat streven wel...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 december 2013, 13:21 uur
wij hebben elk jaar voor 18-20 teams prijzen, gewoon een kwestie van juiste sponsering zoeken.
Ik denk niet dat dit bekend gemaakt worden Edwin, in ieder geval proficiat.
thetinderstick schreef:
Zijn de landelijke uitslagen van de nationale popquiz van 27 december al bekend?
Ons team Kwist 't Niet is in Weert eerste geworden. Was een leuke quiz!
Zijn de landelijke uitslagen van de nationale popquiz van 27 december al bekend?
Ons team Kwist 't Niet is in Weert eerste geworden. Was een leuke quiz!
0
geplaatst: 30 december 2013, 18:36 uur
DjFrankie schreef:
wij hebben elk jaar voor 18-20 teams prijzen, gewoon een kwestie van juiste sponsering zoeken.
(quote)
Bedankt Frankie,
Vanavond ook naar de Lux in Nijmegen?
De Nijmeegse popquiz 2013 - lux-nijmegen.nl
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 december 2013, 19:45 uur
DjFrankie schreef:
(quote)
thetinderstick schreef:
Bedankt Frankie,
Bedankt Frankie,
Nee vorig jaar daar geweest, de 1ste en laatste keer, met 9 euro per persoon veel te duur , en veel te chaotisch.
0
geplaatst: 30 december 2013, 22:14 uur
[quote]thetinderstick schreef:
[quote]DjFrankie schreef:
Hoezo sponsering, je hebt toch 20 teams die inschrijfgeld betalen? Lijkt mij dus vrij duidelijk dat er ook een prijzenpot is.
[quote]DjFrankie schreef:
Hoezo sponsering, je hebt toch 20 teams die inschrijfgeld betalen? Lijkt mij dus vrij duidelijk dat er ook een prijzenpot is.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 januari 2014, 12:15 uur
leon peeters schreef:
Je weet zelf wel dat dit inschrijfgeld naar de eerste 1-3/5 plaatsten gaat, gaat om de andere teams natuurlijk die daarna eindigen. Daarnaast zijn er zat kwissen waarbij het geld in andere zakken terecht komt dan in die van de winnaars.
0
geplaatst: 5 januari 2014, 20:12 uur
Jaaa, de Enige Echte Bossche Popquiz was weer geweldig. En met een 10e plaats keerden zij tevreden huiswaarts.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 januari 2014, 20:21 uur
Marco dB schreef:
Jaaa, de Enige Echte Bossche Popquiz was weer geweldig. En met een 10e plaats keerden zij tevreden huiswaarts.
Dit jaar "slechts "8ste de gitaarvraag kostte erg veel punten, maar alle credits voor het team van Harman met zijn 3de plaats.
0
geplaatst: 5 januari 2014, 20:22 uur
Ik las dat Hazlewood toch nog een beetje onze titel verdedigd heeft, proficiat jongen!
0
geplaatst: 5 januari 2014, 21:06 uur
Congrats!
Laatste 2 rondes gingen erg goed bij ons, jammer dat we na de eerste ronde meteen al 15 punten achter liepen op de uiteindelijke winnaars. Daar laten we het elk jaar liggen blijkbaar.
De gitaarvraag hadden we helemaal goed op de titel van het Hendrix-nummer na. De happy hardcore-ronde vond ik pittig en ook de punkronde.
Was al met al weer een leuke quiz. Al ben ik wel benieuwd of er nog iemand de juiste remix van het Kanye West-nummer wist.
Laatste 2 rondes gingen erg goed bij ons, jammer dat we na de eerste ronde meteen al 15 punten achter liepen op de uiteindelijke winnaars. Daar laten we het elk jaar liggen blijkbaar.
De gitaarvraag hadden we helemaal goed op de titel van het Hendrix-nummer na. De happy hardcore-ronde vond ik pittig en ook de punkronde.
Was al met al weer een leuke quiz. Al ben ik wel benieuwd of er nog iemand de juiste remix van het Kanye West-nummer wist.
0
geplaatst: 6 januari 2014, 11:29 uur
leon peeters schreef:
Nou Leon, in Venray zitten we meestal maar aan 12-13 teams hoor.
Pakweg 200,- aan inschrijfgeld is aan een Top 3 al zo goed als op als je er 80,- / 60,- / 40, - van maakt. Dan hou je nog een karige 20,- over.
Maar inderdaad, er zijn quizzen waar ruim 30 teams aan meedoen maar waar ook echt alleen de Top 3 prijzen krijgt. Dat is een ander verhaal.
0
geplaatst: 6 januari 2014, 20:02 uur
herman schreef:
Congrats!
Congrats!
Thanx! Die hele Trap ronde hadden we foutloos. Laatste ronde veel teksten niet herkend ... Maar de voorsprong was voldoende. Erg fijne quiz. We zaten ook aardig voor in de zaal, wat toch een stuk prettiger was dan vorig jaar. De volop lullende "Spek & Booners" trok ik vrij slecht
0
geplaatst: 7 januari 2014, 09:10 uur
StopMakingSenseo schreef:
Ik las dat Hazlewood toch nog een beetje onze titel verdedigd heeft, proficiat jongen!
Ook geproficiateert!!
0
geplaatst: 12 januari 2014, 08:04 uur
Gaan er nog quizzers vanmiddag naar de Melkweg kwis?? Is voor de verandering niet uitverkocht.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 19:38 uur
Yep. Ik was er met Leiden Calling en weer derde geworden. 
Leuke quiz!

Leuke quiz!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 januari 2014, 20:56 uur
Wij derde in Ell, spannende ontknoping waarbij 4 amigos met 1 punt van The
Outsiders wonnen
Outsiders wonnen

0
geplaatst: 12 januari 2014, 21:52 uur
Hazlewood schreef:
Gaan er nog quizzers vanmiddag naar de Melkweg kwis?? Is voor de verandering niet uitverkocht.
Niet geweest...
0
geplaatst: 12 januari 2014, 22:06 uur
DjFrankie schreef:
Outsiders wonnen
Outsiders wonnen
Spannende kwis inderdaad.... wij 4e

0
geplaatst: 21 januari 2014, 11:48 uur
Weet iemand wanneer de quiz in het Compagnietheater weer is?
Of een andere in Amsterdam binnenkort?
Of een andere in Amsterdam binnenkort?
0
geplaatst: 23 januari 2014, 18:50 uur
Zondag is de jubilieumquiz in Frieda, voor de gelegenheid 's middags en 's avonds. Dinsdag de 4e de vinylquiz van Berry. De volgende compagniequiz weet ik niet.
Zie ook http://quizagenda.nl/
Zie ook http://quizagenda.nl/

0
geplaatst: 24 januari 2014, 11:08 uur
Ah, 24 februari is de volgende quiz in het Compagnietheater.
0
geplaatst: 1 februari 2014, 17:54 uur
Vandaag de eerste hand gelegd aan de quiz die wij (Stop Making Senseo) doen in poppodium Victorie te Alkmaar op 27 februari. Nu quizzen we al niet vaak meer samen, een quiz maken is al helemaal lang geleden. Erg leuk om weer eens te doen. 
Dus als U in het (nabije) Noord-Hollandse woont, die avond vrij heeft en het U wat lijkt: kom gerust langs bij deze langstlopende maandelijkse popquiz van Nederland!
Het lijkt een vol programma te worden, dus we beginnen op tijd (20:30) zodat de treinreizigers ook veilig naar huis kunnen ('t is even ruim 10 minuutjes lopen vanaf station Alkmaar).
Victorie is te vinden aan de Breedstraat 33.

Dus als U in het (nabije) Noord-Hollandse woont, die avond vrij heeft en het U wat lijkt: kom gerust langs bij deze langstlopende maandelijkse popquiz van Nederland!
Het lijkt een vol programma te worden, dus we beginnen op tijd (20:30) zodat de treinreizigers ook veilig naar huis kunnen ('t is even ruim 10 minuutjes lopen vanaf station Alkmaar).
Victorie is te vinden aan de Breedstraat 33.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 februari 2014, 19:28 uur
http://www.inharen.nl/wp-content/uploads/2014/02/pop-quiz-haren-glimmen.jpg
INSCHRIJVING GEOPEND
Zondag 30 Maart
23 ste Popkwis Venray
Aanvang: 14.00
Kosten 15,-- per team van max 4 personen
En voor iedereen hebben we een prijs
Schrijf je nu in bij [email protected]
INSCHRIJVING GEOPEND
Zondag 30 Maart
23 ste Popkwis Venray
Aanvang: 14.00
Kosten 15,-- per team van max 4 personen
En voor iedereen hebben we een prijs
Schrijf je nu in bij [email protected]
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 februari 2014, 20:42 uur
1ste in Heerlen samen met de 4 Amigos's .
Sta je ineens met z'n 8 'en op het podium
Vorige week waren we ook al eerste in Sittard, gaat lekker hier in het zuiden.
Sta je ineens met z'n 8 'en op het podium

Vorige week waren we ook al eerste in Sittard, gaat lekker hier in het zuiden.
0
geplaatst: 16 februari 2014, 22:52 uur
Gefeliciteerd Frankie, wij zijn deze keer niet verder gekomen dan een 10e plaats. Teveel '80s meuk denk ik 

0
geplaatst: 25 februari 2014, 10:57 uur
Samen met ranboy, Lukas en Dwejkk_ gisteren 5e geworden in de quiz vh Compagnietheater in Amsterdam, paar puntjes laten liggen maar hoger dan een 4e plaats had er toch niet ingezeten. Maar het was wel weer erg gezellig.
0
geplaatst: 27 februari 2014, 14:31 uur
Zin in de quiz van vanavond
Er komt ook een kleine MuMe-afvaardiging heb ik vernomen, altijd gezellig!
Als nu alleen die duizelingen waar ik al de hele dag last van heb maar wegtrekken, anders wordt het een zware avond.
Er komt ook een kleine MuMe-afvaardiging heb ik vernomen, altijd gezellig!Als nu alleen die duizelingen waar ik al de hele dag last van heb maar wegtrekken, anders wordt het een zware avond.

* denotes required fields.