MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Volgens mij is thetinderstick een beetje een jokkebrok met z'n 'daar heb ik niks mee te maken'

Nouja zeg!
Ik heb het even bij de organisatie nagevraagd: wat blijkt; het bleek te gaan om een 'leftover' van de promozending van Stephen van vorig jaar. Dus indirect had ik er iets mee te maken

Ha, dat is leuk

Morgen dus:

Donderdag 26 maart jubileert de 'Langstlopende Maandelijkse Popquiz van nederland'.
Poppodium Victorie (voorheen Atlantis) in Alkmaar viert zijn 150e editie.

De rondes worden om en om gepresenteerd door Vinyloog Berry en Alex & Ronald, bekend als samenstellers/presentator van DE Nationale Popquiz.

KeesKwist schreef:
Morgen dus:

Donderdag 26 maart jubileert de 'Langstlopende Maandelijkse Popquiz van nederland'.
Poppodium Victorie (voorheen Atlantis) in Alkmaar viert zijn 150e editie.

De rondes worden om en om gepresenteerd door Vinyloog Berry en Alex & Ronald, bekend als samenstellers/presentator van DE Nationale Popquiz.

Laat Alex en Ronald liever wat energie steken in de Nationale Popquiz

Winnaar in Wageningen bij de Nationale Popquiz

Nationale? Die quiz bestaat helaas niet meer Je bedoelt zeker de beeldquiz van gisteren? Was het wat?

Op de papieren stond m.i. nog Nationale Popquiz, maar was idd de beeldenquiz. Zeer toegankelijke quiz, met leuke opdrachten. Waren laat klaar ivm gecrashte laptop.

Zou apart zijn als ze zichzelf zo noemen. Nationale popquiz is/was hele andere organisatie.

Vanmiddag was de popquiz in de burcht, volgende keer gemaakt door Herman en zijn team!

DjFrankie (moderator)
pjh1967 schreef:
Op de papieren stond m.i. nog Nationale Popquiz, maar was idd de beeldenquiz. Zeer toegankelijke quiz, met leuke opdrachten. Waren laat klaar ivm gecrashte laptop.

okay dan Stephan proficiat. Was je met Gretz?

DjFrankie schreef:

okay dan Stephan proficiat. Was je met Gretz?

Die zat bij Ned-Tur. Verkeerde keuze natuurlijk

da_smiek schreef:
Vanmiddag was de popquiz in de burcht, volgende keer gemaakt door Herman en zijn team!

Yes, zin in.

da_smiek schreef:
Zou apart zijn als ze zichzelf zo noemen. Nationale popquiz is/was hele andere organisatie.

Ik zie nu dat het de Rock 'n' Roll Highschool Popquiz was.

pjh1967 schreef:
(quote)

Die zat bij Ned-Tur. Verkeerde keuze natuurlijk

Daar ging wat mis met mijn antwoord van vannacht zie ik. Ja, had er veel meer van verwacht zaterdagavond maar uiteindelijk toch nog blij dat we 1x konden juichen.

Gisteren met Arrie en ranboy (team Joanna's Awesomes) de eerste prijs weten te bemachtigen in de Popquiz aan de Eem (Amersfoort). Een redelijk toegankelijke quiz die zeker bij regelmatig nog voldoende uitdagingen te bieden had. Een ronde bestond uit 10 onderdelen en die waren zeer uiteenlopend, dat was zeker een pré.

Zo, wie zijn er allemaal in training voor De PopQuizMarathon...?

Wederom wisselingen in team Gebr. Selassie..., voor het vierde jaar op rij in een andere samenstelling PopquizMarathon-en in Amsterdam...
Geen Arrie dit jaar...
Wie komt er ook naar A'dam?

DjFrankie (moderator)
KeesKwist schreef:
Zo, wie zijn er allemaal in training voor De PopQuizMarathon...?

Jazeker, maar naar Nijmegen komen jullie niet

DjFrankie schreef:
(quote)

Jazeker, maar naar Nijmegen komen jullie niet

U bent welkom in Amsterdam...

DjFrankie (moderator)
Ben helemaal new wave en postpunk paraat ?

KeesKwist schreef:
Wederom wisselingen in team Gebr. Selassie..., voor het vierde jaar op rij in een andere samenstelling PopquizMarathon-en in Amsterdam...
Geen Arrie dit jaar...
Wie komt er ook naar A'dam?

Sonic Death Monkey (met o.a. Poek en mijzelve) zal weer acte de présence geven. Waarschijnlijk geen concurrentie voor de Selassie Brothers, maar we gaan wel weer voor de top 10.

En hoezo "geen Arrie"?!

Omdat ik zelf heb besloten niet te gaan. Sinds ik op mezelf woon (oké, samen met m'n vriendin) moet ik wat meer op het geld letten, en treinkosten zijn helaas best wel duur... Daarom momenteel een stuk minder popquizzen voor mij.

Jammer, Arrie. Maar mede daardoor konden wij profiteren en een ongehoorde tweede plaats opeisen. Weliswaar op gepaste afstand van de ongenaakbare Selassie Brothers, maar toch...

A.s. maandag presenteren ondergetekende, herman , Lukas , Dwejkk_ en ranboy de maandelijkse Popquiz in de Posthoornkerk in Amsterdam.....U bent allen van harte welkom

DjFrankie (moderator)
remcodulac schreef:
Jammer, Arrie. Maar mede daardoor konden wij profiteren en een ongehoorde tweede plaats opeisen. Weliswaar op gepaste afstand van de ongenaakbare Selassie Brothers, maar toch...
Gefeliciteerd Remco, wij waren 3de in Nijmegen.

Gezien op fb:

Mis een beetje sportiviteit. Veel teams met telefoontjes en op het podium kwamen de nummers 1 en 2 gewoon met 7 spelers opdraven in Eindhoven. Op deze manier wordt het allemaal wat minder interessant.

Dat zou wel jammer zijn als dat echt zo is.

Ik heb maar 4 broers, dus daar kunnen we nooit tegenop

DjFrankie (moderator)
Mis een beetje sportiviteit. Veel teams met telefoontjes en op het podium kwamen de nummers 1 en 2 gewoon met 7 spelers opdraven in Eindhoven. Op deze manier wordt het allemaal wat minder interessant.

Waar lees je dat?

DjFrankie schreef:
(quote)

Waar lees je dat?

Onder de foto van t damesteam
https://www.facebook.com/popquizmarathon

Wij waren in Nijmegen helaas maar met de helft van ons gebruikelijke team. Een gelegenheidsteam dus van niet frequente quizzers dus daarom dik tevreden met een 14e plek.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:47 uur

geplaatst: vandaag om 01:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.