Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2015, 09:19 uur
El Ninjo schreef:
A.s. maandag presenteren ondergetekende, herman , Lukas , Dwejkk_ en ranboy de maandelijkse Popquiz in de Posthoornkerk in Amsterdam.....U bent allen van harte welkom
A.s. maandag presenteren ondergetekende, herman , Lukas , Dwejkk_ en ranboy de maandelijkse Popquiz in de Posthoornkerk in Amsterdam.....U bent allen van harte welkom
Helaas zal ik er niet bij kunnen zijn. Jammer, want ik als er één popquiz is waar ik goed scoor, dan is het die van jullie.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 17:37 uur
Volgende week vrijdag (10 juli, van 19.45 tot 22.15 uur ongeveer) organiseer ik ter gelegenheid van het NK Schaken een popquiz met schaken als thema! Gratis deelname en een mooie locatie, het Manor Hotel in Amsterdam Oost. Ik hoop ook wat MM-forumleden te zien.
SchaakPopQuiz | NK Schaken 2015 in The Manor Hotel Amsterdam - nkschaken.nl
SchaakPopQuiz | NK Schaken 2015 in The Manor Hotel Amsterdam - nkschaken.nl
0
geplaatst: 15 juli 2015, 09:15 uur
Gisteren samen met herman , Lukas , Gretz en ranboy de 2e plaats (er deden 20 teams mee) behaald bij de eerste popquiz in de Sugarfactory in Amsterdam. Ik ben er nog niet uit hoe ik de quiz moet "waarderen"....dat kwam denk ik voornamelijk door ronde 1 die vrij eenzijdig , niet leuk en veel te moeilijk was (ik hoorde echt iedereen over die ronde klagen dat die niet leuk was), daardoor begon de quiz een beetje met een valse start die lang bleef 'hangen', ondanks dat het daarna wel beter werd (alhoewel ik nog steeds vind dat er over het geheel genomen qua muziekfragmenten sowieso wel wat meer variatie in decennia/genres ingemogen had).
0
geplaatst: 15 juli 2015, 13:42 uur
James Bay, Niels Geusebroek, Michael Prins en nog een X aantal singer-songwriters waarvan ik even niet meer op de naam kom. Leek wel op een lijstje met de persoonlijke smaak van de quizmaster. 
En dit punkhitje:

En dit punkhitje:
0
geplaatst: 15 juli 2015, 14:14 uur
En wie heeft er gewonnen? Want het team met Erwin, Peter, Robert en Renske werd ook slechts derde, zag ik.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 juli 2015, 19:36 uur
Ik zou ook wel eens een kwis met meer MuMe Users willen spelen, wij zitten hier te diep in het zuiden.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 22:49 uur
DjFrankie schreef:
Ik zou ook wel eens een kwis met meer MuMe Users willen spelen, wij zitten hier te diep in het zuiden.
Tijd voor een popquiz ergens in het midden daarvan. Arnhem/Nijmegen bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 17 juli 2015, 14:50 uur
Gretz schreef:
Tijd voor een popquiz ergens in het midden daarvan. Arnhem/Nijmegen bijvoorbeeld.
Ga ik regelen Gretz! Kun je komende donderdag?
Doe mee aan de Popquiz van Dimitri Reinderman! — Schaakbond - onk.schaakbond.nl
0
geplaatst: 17 juli 2015, 15:53 uur
Poek schreef:
(quote)
Is dit ook een Popquiz met schaken als thema?
Weet nog niet wat ik donderdag doe. Zou kunnen dat ik nog een extra dag naar de Gentse Feesten / Boomtown ga danwel het Valkhoffestival.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 september 2015, 20:08 uur
24 ste Popquiz Venray
Jawel in December zondag de 13e is er weer een editie.
Voor details zie https://www.facebook.com/events/823096651113590/891216204301634/
Opgave bij mij
Gr Frank
Jawel in December zondag de 13e is er weer een editie.
Voor details zie https://www.facebook.com/events/823096651113590/891216204301634/
Opgave bij mij
Gr Frank
0
geplaatst: 16 september 2015, 16:34 uur
Zondag 1 november organiseren wij onze jaarlijkse popquiz in Leiden. Voorheen op diverse locaties, dit jaar een grote popquiz op 1 locatie. Bijna alle rondes zijn voorzien van beeldmateriaal.
Voor meer info en inschrijven, zie: https://www.facebook.com/events/395384884000598/
Voor meer info en inschrijven, zie: https://www.facebook.com/events/395384884000598/
0
geplaatst: 18 september 2015, 11:05 uur
Onze popquiz in de Bosuil in Weert is inmiddels uitverkocht!
PopQuiz - debosuil.nl
PopQuiz - debosuil.nl
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 september 2015, 12:51 uur
thetinderstick schreef:
PopQuiz - debosuil.nl
PopQuiz - debosuil.nl
I'll be there !!!
0
geplaatst: 23 september 2015, 15:20 uur
da_smiek schreef:
Zondag 1 november organiseren wij onze jaarlijkse popquiz in Leiden. Voorheen op diverse locaties, dit jaar een grote popquiz op 1 locatie. Bijna alle rondes zijn voorzien van beeldmateriaal.
En met wat meer alternatieve muziek dan normaal. Heb er zin in

0
geplaatst: 23 september 2015, 18:47 uur
[quote]DjFrankie schreef:
I'll be there !!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 oktober 2015, 12:55 uur
Gisteren weer een leuke popkwis in Weert.
Net 2de op een klein aantal punten. 35 teams waren aan de aftrap dat is veel.
Organisatie bedankt.
Finn Andrews van The Veils deed 6 covers op video, niet de makkelijkste ronde maar wel ontzettend gaaf dat hij zoiets wilde doen.
Organisatie bedankt.
Finn Andrews van The Veils deed 6 covers op video, niet de makkelijkste ronde maar wel ontzettend gaaf dat hij zoiets wilde doen.
0
geplaatst: 5 oktober 2015, 00:01 uur
DjFrankie schreef:
Organisatie bedankt.
.
Organisatie bedankt.
.
Tnx DjFrankie! Fijn dat jullie het ook een leuke kwis vonden. Misschien een paar (te?) lastige fragmenten. Houden we in gedachten voor volgend jaar. En 30 teams zoals vorig jaar vond ik net wat relaxeter. Ja wij waren superblij dat Finn mee wilde doen. De covers heeft hij zelf uitgekozen. Zelf wisten we 3 van de 6 antwoorden. Chris Knox had volgens mij niemand goed.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2015, 12:40 uur
Nee zeker geen te lastige fragmenten hij lijkt qua opzet ook op die van ons.
* denotes required fields.