Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2015, 13:51 uur
Heeft 1 van jullie wel is aan de popquiz in Maaseik meegedaan ? Wat voor een quiz is het.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2015, 08:03 uur
Hazlewood schreef:
Heeft 1 van jullie wel is aan de popquiz in Maaseik meegedaan ? Wat voor een quiz is het.
Even wat mensen gevraagd die daar zijn geweest, heel veel studio Brussel muziek. Moeilijkheidsgraad is daardoor hoger dan de Nederlandse kwissen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2015, 21:14 uur
Mooie 2de plaats in Beugen vandaag met 80 % goed, winnaars 4 Amigos zelfs 87 % 

0
geplaatst: 18 oktober 2015, 21:49 uur
hah, wij stonden ook even tweede in Beugen, toch genoegen moeten nemen met de 4e plek. Wel een mooie quiz daar in Beugen!
0
geplaatst: 19 oktober 2015, 19:37 uur
Beugen was weer geweldig. De totale presentatie van die quiz is echt super, wat een feest. Wij zijn uiteindelijk 8e geworden. Na de 1e tussenstand stonden we 7e en na de tweede 9e. Dus redelijk contant gespeeld, ook toen de rondes voor ons wat lastiger werden. Maar het was weer een topmiddag, organisatie nogmaals bedankt.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 15:33 uur
DjFrankie schreef:
Even wat mensen gevraagd die daar zijn geweest, heel veel studio Brussel muziek. Moeilijkheidsgraad is daardoor hoger dan de Nederlandse kwissen.
(quote)
Thanx, klinkt goed. Hoop niet teveel Belgischtalig werk. We gaan er met een half Utrechts, half Belgisch team aan mee doen.
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 21:30 uur
DjFrankie, bent u zondag a.s. present bij de Sounds Popquiz bij Grenswerk te Venlo?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2015, 21:38 uur
Jazeker. Wij moeten de titel verdedigen
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 21:56 uur
Okay. Wij doen mee met een gelegenheidsformatie. Veel plezier en succes zondag.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2015, 22:01 uur
Holden schreef:
Dank U wij zijn de Evenaar
0
geplaatst: 30 oktober 2015, 22:08 uur
Een naam. Moeten we nog verzinnen. U ziet het, wederom prima voorbereiding.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 november 2015, 20:05 uur
Holden schreef:
Wie waren jullie nou?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 november 2015, 20:46 uur
3de plek in Venlo. Nu kunnen we volgend jaar weer vooruit kijken.
0
geplaatst: 1 november 2015, 22:45 uur
7e in Venlo. Beter dan vorig jaar
.
Veel ouwe onehitwonders. Verder leuke quiz.
.Veel ouwe onehitwonders. Verder leuke quiz.
0
geplaatst: 2 november 2015, 11:58 uur
Gisteren de popquiz in Leiden georganiseerd. Hij was voor veel teams wellicht te lastig, maar er deden ook wat topteams mee: Outsiders, team Kettingzaag (met Philip Zonneveld). De winnaar is uiteindelijk het team van Herman geworden.
Voor de geinteresseerden staat hier de uitslag:
http://estafette.quizagenda.nl/Scores%20multimediale%20popquiz%201%20november%202015.pdf
http://estafette.quizagenda.nl/Scores%20multimediale%20popquiz%201%20november%202015.pdf
0
geplaatst: 2 november 2015, 17:37 uur
Mocht iemand trouwens de quiz willen naspelen, ik deel hem graag. Stuur me maar een pm.
En het lijkt me ook heel leuk om quizzen van anderen te spelen

0
geplaatst: 2 november 2015, 17:39 uur
da_smiek schreef:
Mocht iemand trouwens de quiz willen naspelen, ik deel hem graag. Stuur me maar een pm.
PM gestuurd!
0
geplaatst: 3 november 2015, 15:33 uur
Zelf heb ik helaas verstek moeten laten gaan, DjFrankie. Mijn team, de VenloBlerickseFreundschaft eindigde roemloos in de grijze middenmoot. En met mijn inbreng was dat vast niet veel beter geweest. Van harte met jullie podiumplek.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 november 2015, 20:58 uur
Holden schreef:
Zelf heb ik helaas verstek moeten laten gaan, DjFrankie. Mijn team, de VenloBlerickseFreundschaft eindigde roemloos in de grijze middenmoot. En met mijn inbreng was dat vast niet veel beter geweest. Van harte met jullie podiumplek.
Nick Drake zat in de kwis
0
geplaatst: 4 november 2015, 14:52 uur
Wij waren voor de eerste keer al blij met plaats 22, nu we weten hoe het werkt op naar een plaats in de top 10
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 november 2015, 13:29 uur
Poepie34 schreef:
Wij waren voor de eerste keer al blij met plaats 22, nu we weten hoe het werkt op naar een plaats in de top 10

0
geplaatst: 9 november 2015, 14:30 uur
da_smiek schreef:
Gisteren de popquiz in Leiden georganiseerd. Hij was voor veel teams wellicht te lastig, maar er deden ook wat topteams mee: Outsiders, team Kettingzaag (met Philip Zonneveld). De winnaar is uiteindelijk het team van Herman geworden.
Was een hele leuke quiz! Leuke creatieve rondes, die met Madonna en Double Trouble waren mijn favoriet, omdat je dan nog wel eens antwoorden kunt beredeneren terwijl je ze niet weet.

En de Outsiders hadden een sterk team, maar zijn toch verslaanbaar.
Mede dankzij divart trouwens. Kan de quiz van harte aanbevelen, mochten mensen hem na willen spelen.
0
geplaatst: 3 december 2015, 18:58 uur
Hallo iedereen,
Volgende week zondag; 13 december is er om 14:00 uur een popkwis in Venray; Popkwis Venray 2015 ? Heyevent.com.
Ons team is nog niet compleet, we zoeken nog 2 muziekliefhebbers die mee willen spelen.
DjFrankie zit trouwens in de organisatie.
Wie heeft er tijd en zin om mee te spelen.
Groeten van Deric.
Volgende week zondag; 13 december is er om 14:00 uur een popkwis in Venray; Popkwis Venray 2015 ? Heyevent.com.
Ons team is nog niet compleet, we zoeken nog 2 muziekliefhebbers die mee willen spelen.
DjFrankie zit trouwens in de organisatie.
Wie heeft er tijd en zin om mee te spelen.
Groeten van Deric.
* denotes required fields.