MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
Heeft 1 van jullie wel is aan de popquiz in Maaseik meegedaan ? Wat voor een quiz is het.

DjFrankie (moderator)
Hazlewood schreef:
Heeft 1 van jullie wel is aan de popquiz in Maaseik meegedaan ? Wat voor een quiz is het.

Even wat mensen gevraagd die daar zijn geweest, heel veel studio Brussel muziek. Moeilijkheidsgraad is daardoor hoger dan de Nederlandse kwissen.

DjFrankie (moderator)
Mooie 2de plaats in Beugen vandaag met 80 % goed, winnaars 4 Amigos zelfs 87 %

hah, wij stonden ook even tweede in Beugen, toch genoegen moeten nemen met de 4e plek. Wel een mooie quiz daar in Beugen!

Wij hebben ook 4e gestaan, maar zakten naar de 6e plek.

DjFrankie (moderator)
rkdev was 7de volgens mij

Beugen was weer geweldig. De totale presentatie van die quiz is echt super, wat een feest. Wij zijn uiteindelijk 8e geworden. Na de 1e tussenstand stonden we 7e en na de tweede 9e. Dus redelijk contant gespeeld, ook toen de rondes voor ons wat lastiger werden. Maar het was weer een topmiddag, organisatie nogmaals bedankt.

DjFrankie schreef:
(quote)

Even wat mensen gevraagd die daar zijn geweest, heel veel studio Brussel muziek. Moeilijkheidsgraad is daardoor hoger dan de Nederlandse kwissen.

Thanx, klinkt goed. Hoop niet teveel Belgischtalig werk. We gaan er met een half Utrechts, half Belgisch team aan mee doen.

DjFrankie, bent u zondag a.s. present bij de Sounds Popquiz bij Grenswerk te Venlo?

DjFrankie (moderator)
Holden schreef:
DjFrankie, bent u zondag a.s. present bij de Sounds Popquiz bij Grenswerk te Venlo?

Jazeker. Wij moeten de titel verdedigen

Okay. Wij doen mee met een gelegenheidsformatie. Veel plezier en succes zondag.

DjFrankie (moderator)
Holden schreef:

Dank U wij zijn de Evenaar

Een naam. Moeten we nog verzinnen. U ziet het, wederom prima voorbereiding.

DjFrankie (moderator)
Kom maar ff buurten

Doe ik. Tot zondag.

DjFrankie (moderator)
Holden schreef:
Doe ik. Tot zondag.

Tot zondag

DjFrankie (moderator)
Holden schreef:

Wie waren jullie nou?

DjFrankie (moderator)
3de plek in Venlo. Nu kunnen we volgend jaar weer vooruit kijken.

7e in Venlo. Beter dan vorig jaar .
Veel ouwe onehitwonders. Verder leuke quiz.

Gisteren de popquiz in Leiden georganiseerd. Hij was voor veel teams wellicht te lastig, maar er deden ook wat topteams mee: Outsiders, team Kettingzaag (met Philip Zonneveld). De winnaar is uiteindelijk het team van Herman geworden.

Voor de geinteresseerden staat hier de uitslag:

http://estafette.quizagenda.nl/Scores%20multimediale%20popquiz%201%20november%202015.pdf

Mocht iemand trouwens de quiz willen naspelen, ik deel hem graag. Stuur me maar een pm.

En het lijkt me ook heel leuk om quizzen van anderen te spelen

da_smiek schreef:
Mocht iemand trouwens de quiz willen naspelen, ik deel hem graag. Stuur me maar een pm.

En het lijkt me ook heel leuk om quizzen van anderen te spelen

PM gestuurd!

Zelf heb ik helaas verstek moeten laten gaan, DjFrankie. Mijn team, de VenloBlerickseFreundschaft eindigde roemloos in de grijze middenmoot. En met mijn inbreng was dat vast niet veel beter geweest. Van harte met jullie podiumplek.

DjFrankie (moderator)
Holden schreef:
Zelf heb ik helaas verstek moeten laten gaan, DjFrankie. Mijn team, de VenloBlerickseFreundschaft eindigde roemloos in de grijze middenmoot. En met mijn inbreng was dat vast niet veel beter geweest. Van harte met jullie podiumplek.

Nick Drake zat in de kwis

Wij waren voor de eerste keer al blij met plaats 22, nu we weten hoe het werkt op naar een plaats in de top 10

DjFrankie (moderator)
Poepie34 schreef:
Wij waren voor de eerste keer al blij met plaats 22, nu we weten hoe het werkt op naar een plaats in de top 10

In Thorn aan een pittige kwis meegedaan. 2e geworden

Netjes gedaan Edwin.

da_smiek schreef:
Gisteren de popquiz in Leiden georganiseerd. Hij was voor veel teams wellicht te lastig, maar er deden ook wat topteams mee: Outsiders, team Kettingzaag (met Philip Zonneveld). De winnaar is uiteindelijk het team van Herman geworden.

Voor de geinteresseerden staat hier de uitslag:

http://estafette.quizagenda.nl/Scores%20multimediale%20popquiz%201%20november%202015.pdf

Was een hele leuke quiz! Leuke creatieve rondes, die met Madonna en Double Trouble waren mijn favoriet, omdat je dan nog wel eens antwoorden kunt beredeneren terwijl je ze niet weet.

En de Outsiders hadden een sterk team, maar zijn toch verslaanbaar. Mede dankzij divart trouwens. Kan de quiz van harte aanbevelen, mochten mensen hem na willen spelen.

Hallo iedereen,

Volgende week zondag; 13 december is er om 14:00 uur een popkwis in Venray; Popkwis Venray 2015 ? Heyevent.com.
Ons team is nog niet compleet, we zoeken nog 2 muziekliefhebbers die mee willen spelen.
DjFrankie zit trouwens in de organisatie.
Wie heeft er tijd en zin om mee te spelen.

Groeten van Deric.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:33 uur

geplaatst: vandaag om 20:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.