Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2015, 00:40 uur
Yep.

Die zullen we niet winnen (hoewel wel een keer gelukt), maar er komt genoeg leuks voorbij.
0
geplaatst: 30 december 2015, 10:14 uur
Als iemand nog een last-minute invaller nodig heeft voor de bossche quiz (met vooral kennis muziek 90s-nu en alternatief), dan houd ik me aanbevolen 

0
geplaatst: 2 januari 2016, 14:19 uur
remcodulac schreef:
Bij Q Factory in Amsterdam heeft Arrie de popquiz gewonnen met 207 punten. tomatosz, Lukas, rock-rick en mijn persoontje mochten delen in de glorie.
Gefeliciteerd jullie allen.Bij Q Factory in Amsterdam heeft Arrie de popquiz gewonnen met 207 punten. tomatosz, Lukas, rock-rick en mijn persoontje mochten delen in de glorie.
0
geplaatst: 2 januari 2016, 14:26 uur
DjFrankie schreef:
Als je ooit als reserve bij ons wil meedoen wij wonen in Venray en kwissen in die regio
Ik las net pas dat je op 27 december, een paar seconden eerder dan mij een bericht heb geplaatst, dat je met een groep in Sevenum gewonnen hebt. Gefeliciteerd.(quote)
Als je ooit als reserve bij ons wil meedoen wij wonen in Venray en kwissen in die regio
Een keer als reserve meedoen, lijkt mij wel leuk. Ikzelf woon in s'Hertogenbosch (Maar ben daar in de Brabanthallen helaas niet bij, omdat ik dan in Limburg al een afspraak heb).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 januari 2016, 20:21 uur
adri1982 schreef:
Een keer als reserve meedoen, lijkt mij wel leuk. Ikzelf woon in s'Hertogenbosch (Maar ben daar in de Brabanthallen helaas niet bij, omdat ik dan in Limburg al een afspraak heb).
Je hebt een PM

0
geplaatst: 7 januari 2016, 08:44 uur
Goedemorgen,
Het ziet er naar uit dat onze 4e man zondag verhinderd is voor de Aller Laatste Enige Echte Bossche Popquiz...
Zoekt er iemand nog een team? Indien zo, stuur even een PM.

Het ziet er naar uit dat onze 4e man zondag verhinderd is voor de Aller Laatste Enige Echte Bossche Popquiz...

0
geplaatst: 7 januari 2016, 09:28 uur
Aanvullende info: ons Noord-Hollandse team deed in 2013 eenmalig mee als Er Staat Een Paard In De gang Nam Style, bij de Popquizmarathon spelen we in Amsterdam als Gebr. Selassie en bij DE Nationale Popquiz in de teams Stop Making Senseo, de conXeurs en Kees Kwist.
We gaan met de trein, dus een bekende uit het Amsterdamse circuit zou helemaal leuk zijn...

We gaan met de trein, dus een bekende uit het Amsterdamse circuit zou helemaal leuk zijn...

0
geplaatst: 7 januari 2016, 11:55 uur
KeesKwist schreef:
Goedemorgen,
Goedemorgen,
Je hebt een PM

0
geplaatst: 7 januari 2016, 13:25 uur
0
geplaatst: 7 januari 2016, 13:40 uur
Nope. Heb je al reactie van Kees? Of moet ik het nog met je uitvechten 

0
geplaatst: 7 januari 2016, 21:37 uur
Ha, ik was dus net te laat
Jammer, aangezien ik al eerder een oproep had gedaan. Veel succes zondag heren!
Jammer, aangezien ik al eerder een oproep had gedaan. Veel succes zondag heren!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 januari 2016, 20:32 uur
KeesKwist schreef:
Aanvullende info: ons Noord-Hollandse team deed in 2013 eenmalig mee als Er Staat Een Paard In De gang Nam Style, bij de Popquizmarathon spelen we in Amsterdam als Gebr. Selassie en bij DE Nationale Popquiz in de teams Stop Making Senseo, de conXeurs en Kees Kwist.
Je kunt wel stellen dat zondag de nationale popkwis is. Alle crack teams uit Nederland en België zijn aanwezig
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 januari 2016, 23:02 uur
Gemiste kans om kennis te maken Remco ��
0
geplaatst: 8 januari 2016, 23:47 uur
En ik ben zondag nota bene nog wel in Brabant.
Maar die organisatoren vertikken het steeds om me uit te nodigen, dus het gaat steeds langs me heen.
En volgend jaar zal er ook geen uitnodiging zijn, lees ik net. Spijtig.
Succes en wellicht komen we elkaar elders wel weer eens tegen, Frank.
Maar die organisatoren vertikken het steeds om me uit te nodigen, dus het gaat steeds langs me heen.
En volgend jaar zal er ook geen uitnodiging zijn, lees ik net. Spijtig.
Succes en wellicht komen we elkaar elders wel weer eens tegen, Frank.
0
geplaatst: 9 januari 2016, 00:13 uur
Ik lees hier net dat er een hoop teams aan de crack zijn zondag, dat wordt een eitje. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 januari 2016, 00:50 uur
StopMakingSenseo schreef:
Ik lees hier net dat er een hoop teams aan de crack zijn zondag, dat wordt een eitje.
klik 
0
geplaatst: 9 januari 2016, 00:52 uur
herman schreef:
Yup, dat is vaker zo bij deze quizmakers. Weinig creatief en veel voor de hand liggende nummers. Ik vind quizzen waarbij de winnaars nagenoeg een perfecte score halen en je nergens het verschil kunt maken sowieso niet zo leuk.
Yup, dat is vaker zo bij deze quizmakers. Weinig creatief en veel voor de hand liggende nummers. Ik vind quizzen waarbij de winnaars nagenoeg een perfecte score halen en je nergens het verschil kunt maken sowieso niet zo leuk.
Aan ons de mooie taak om een uitdagendere popquiz te maken in februari in de Posthoornkerk

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 januari 2016, 20:24 uur
StopMakingSenseo schreef:
Bleek wel een gebakken eitje te zijn gefeliciteerd met deze grootse overwinning.
0
geplaatst: 10 januari 2016, 20:41 uur
0
geplaatst: 10 januari 2016, 20:49 uur
Ja, het team met de naam 0% Isis, bestaande uit Stopmakingsenseo, Keeskwist, Rick en ik heeft de allerlaatste enige echte Bossche Popquiz met 85 teams gewonnen!!! Vermoedelijk hadden ze zonder mijn inbreng ook nog gewonnen (26 punten meer dan nummer 2), maar toch ben ik heel trots
.
.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 januari 2016, 20:54 uur
ranboy schreef:
Ja, het team met de naam 0% Isis, bestaande uit Stopmakingsenseo, Keeskwist, Rick en ik heeft de allerlaatste enige echte Bossche Popquiz met 85 teams gewonnen!!! Vermoedelijk hadden ze zonder mijn inbreng ook nog gewonnen (26 punten meer dan nummer 2), maar toch ben ik heel trots
.
. Met stip gestegen ranboy gefeliciteerd
Wijn waren gezakt van 3 naar 7 in de laatste ronde. Maar 7 op 85 er zijn ergere dingen

0
geplaatst: 10 januari 2016, 21:03 uur
Dan moet ik het toch maar meer bij mezelf zoeken denk ik.....
Van harte hoor alle MuMeters hier met jullie mooie plaatsen.
Was weer een topmiddag quizzen.
0
geplaatst: 10 januari 2016, 21:33 uur
Ja, wij hadden ook maar 1 doedelzaknummer goed... in de laatste ronde nog van 11 naar 8 gestegen.
Gefeliciteerd winnaars! Hoogste percentage van de afgelopen 10 jaar met 85/86% goed.
Gefeliciteerd winnaars! Hoogste percentage van de afgelopen 10 jaar met 85/86% goed.
* denotes required fields.