Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 januari 2011, 20:05 uur
Saurus schreef:
Inmiddels zijn 11 teams aangemeld voor de Popquiz in Bocholtz.
er is nog ruimte.
Zaterdag 9 april in cafe d'r Aowe Kino.
check www.aowekino.nl
ps Bocholtz = Nederland haha.
Inmiddels zijn 11 teams aangemeld voor de Popquiz in Bocholtz.
er is nog ruimte.
Zaterdag 9 april in cafe d'r Aowe Kino.
check www.aowekino.nl
ps Bocholtz = Nederland haha.
Hee die roze poedel ken ik !!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 februari 2011, 10:54 uur
Onze quiz datum is ook bekent,
zondag 29 mei de 19e venrayse popkwis.
Aanvang : 14.00
Link: http://www.popkwis.com
zondag 29 mei de 19e venrayse popkwis.
0
geplaatst: 7 februari 2011, 16:09 uur
Hij staat er in! Vanaf nu kunnen jullie ook zelf quizzen aanmelden via de site:
http://quizagenda.nl/
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 februari 2011, 16:29 uur
da_smiek schreef:
Helemaal geweldig, gisteren trouwens 4de geworden bij de parkstad popkwis in Heerlen.
Was een leuke gevarieerde kwis.
0
geplaatst: 7 februari 2011, 16:39 uur
Gefeliciteerd! Wij zijn gisteren met een team van twee 8e geworden bij de Crea popquiz in Amsterdam. Jammer dat de organisatie niet helemaal op de hoogte was van de origines van sommige nummers. Sorry jongens, Summer is Magic is toch echt van Playahitty en niet van Corona 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 februari 2011, 19:27 uur
da_smiek schreef:
Gefeliciteerd! Wij zijn gisteren met een team van twee 8e geworden bij de Crea popquiz in Amsterdam. Jammer dat de organisatie niet helemaal op de hoogte was van de origines van sommige nummers. Sorry jongens, Summer is Magic is toch echt van Playahitty en niet van Corona
Dat is idd erg slecht ja, doen jullie ook regelmatig mee.
De winnaars gisteren kwamen uit Belgie organiseren trouwens de kakkerlakken kwis in Amstelveen in april.
Die waren echt niet te kloppen, maar doen ook 43 kwissen per jaar.!
0
geplaatst: 8 februari 2011, 13:15 uur
Dit was onze eerste Crea popkwis, maar misschien doen we volgende maand nog eens mee aangezien hij steeds door een ander team gemaakt wordt. Aja, en ik hoorde dat de Kakkerlakken kwis door Belgen gemaakt is, ben benieuwd. Ik heb me al ingeschreven. Gaan jullie ook?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 februari 2011, 16:53 uur
da_smiek schreef:
Dit was onze eerste Crea popkwis, maar misschien doen we volgende maand nog eens mee aangezien hij steeds door een ander team gemaakt wordt. Aja, en ik hoorde dat de Kakkerlakken kwis door Belgen gemaakt is, ben benieuwd. Ik heb me al ingeschreven. Gaan jullie ook?
Nee ik niet ben dan jarig en er zijn grenzen
.We zijn vooral in Brabant en Limburg actief.
Ranboy heeft wel zin in de kakkerlakken kwis.
Wij organiseren pop en pubkwissen trouwens.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 maart 2011, 20:55 uur
Ter info voor geinteresseerden.
Muziekkwisploeg ‘de Kakkerlakken’ organiseert
zijn 12e M U Z I E K - K W I S
Wanneer : Zondag 3 april 2011 om 13 uur
Waar : P 60 – Podium voor Pop Cultuur en Media
Stadsplein 100 a Amstelveen
Inschrijven 16 Euro per ploeg (max. 4 personen/ploeg)
te storten op Postbankrekening xxxxxxxx van
P. Grootveld met vermelding van “muziekkwis kakkerlakken” + naam van ploeg + naam van 1 lid van de ploeg
Inlichtingen bij Peter Grootveld - tel. 00.32.495.82.82.12
of via e-mail : [email protected]
Iedereen prijs !
Muziekkwisploeg ‘de Kakkerlakken’ organiseert
zijn 12e M U Z I E K - K W I S
Inschrijven 16 Euro per ploeg (max. 4 personen/ploeg)
te storten op Postbankrekening xxxxxxxx van
P. Grootveld met vermelding van “muziekkwis kakkerlakken” + naam van ploeg + naam van 1 lid van de ploeg
Inlichtingen bij Peter Grootveld - tel. 00.32.495.82.82.12
of via e-mail : [email protected]
Iedereen prijs !
0
geplaatst: 3 maart 2011, 23:21 uur
Muziekkwisploeg ‘de Kakkerlakken’ organiseert zijn
12e M U Z I E K - K W I S
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We zijn er weer bij!
12e M U Z I E K - K W I S
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We zijn er weer bij!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 maart 2011, 23:28 uur
Ik deze keer niet vier dan mijn verjaardag, ga wel naar
Mechelen
Mechelen
0
geplaatst: 13 maart 2011, 20:59 uur
Ondanks afwezigheid van enkele vaste spelers (maar met versterking van Lukas) heeft het team van Chris de Burcht voor de 2e keer op rij de Leidse Popquiz gewonnen
.
.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 22:24 uur
Gefeliciteerd!
Nog goed afgelopen zonder jullie mascotte.
Stom van me dat ik me in de week had vergist, had er graag weer bij geweest.
Nog goed afgelopen zonder jullie mascotte.
Stom van me dat ik me in de week had vergist, had er graag weer bij geweest.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 22:44 uur
Het schijnt dat de hiphop-ronde (een lange mix van 10 nummers waarbij je steeds titel en artiest en ook het nummer dat gesampled moest raden) goed in ons voordeel uitviel. Ik was in ieder geval blij dat ik Nas' It ain't hard to tell wist te raden (dankzij MuMe eigenlijk) en ook nog op de sample kwam (die was wat lastig te horen).
0
geplaatst: 13 maart 2011, 23:52 uur
divart schreef:
(maar met versterking van Lukas)
(maar met versterking van Lukas)
Nou ja... ik zat ook aan het tafeltje, laten we het daar op houden
. Maar ik laat me niet ontmoedigen hoor! Later als ik groot ben...
0
geplaatst: 16 maart 2011, 14:02 uur
Betekent dat dat jullie hem volgende keer ook gaan organiseren?
0
geplaatst: 16 maart 2011, 14:14 uur
Nee, wij hadden de popquiz van 2x terug al georganiseerd, dan krijgen we weer wat tijd om bij te komen
.
.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 16:43 uur
Cool, volgens mij hebben wij dan jullie popquiz gewonnen! Dit keer was ik op vakantie, anders had ik die hiphopronde er natuurlijk zo ingekopt 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 maart 2011, 18:24 uur
Reminder:
Zondag 29 mei de 19e venrayse popkwis.
Kruisstraat 2b
5800 AK Venray
Zondag 29 mei de 19e venrayse popkwis.
Kruisstraat 2b
5800 AK Venray
0
geplaatst: 17 maart 2011, 18:26 uur
da_smiek schreef:
Headquarters
Headquarters
Dat kan wel kloppen inderdaad. (kan het zo nazoeken, einduitslag heb ik hier nog wel
) Leuk! 
0
geplaatst: 25 maart 2011, 09:36 uur
@ Arrie. Was dat de quiz met de foute jaren 90 ronde?
@ Herman. En nu hebben jullie onze filmquiz gewonnen, dus we staan gelijk qua elkaars quizzen winnen
@ Herman. En nu hebben jullie onze filmquiz gewonnen, dus we staan gelijk qua elkaars quizzen winnen

0
geplaatst: 25 maart 2011, 21:25 uur
Ja, dat was wel een enorme verrassing voor mij, want zelf weet ik helemaal niet zoveel van films. Maar mijn teammaats des te meer gelukkig. Was een erg leuke quiz vond ik. 
En onze quiz was inderdaad met die jaren '90 ronde, want die had ik toevallig gemaakt. Een en al jeugdsentiment.
Ik kan me nu ook wel weer herinneren dat jullie hem wonnen (volgens mij kwam de presentator van gisteren toen de prijs ophalen).

En onze quiz was inderdaad met die jaren '90 ronde, want die had ik toevallig gemaakt. Een en al jeugdsentiment.
Ik kan me nu ook wel weer herinneren dat jullie hem wonnen (volgens mij kwam de presentator van gisteren toen de prijs ophalen).
0
geplaatst: 28 maart 2011, 15:23 uur
De volgende Leidse popquiz is eind mei, dus ben erg benieuwd
Heb ook zin in volgende week zondag Kakkerlakken quiz!
Gisteren spontaan meegedaan aan een quiz in Aalsmeer en derde geworden.
Oordeel: vreemde quiz. Bijna geen rondes met artiest en titel, maar veel puzzeltjes, rebussen, fragmenten van 2 seconden, albums die je op volgorde moest zetten etc. Je moest ook de rondes van je teamgenoten nakijken, waardoor een ander team bij het horen dat wij eerste stonden onze antwoorden streng ging nakijken in de zin van: "Hey you the rocksteady crew" werd fout gerekend omdat het woordje "the" er niet tussen moest. Ander nadeel: er werd in de kroeg gerookt.
Dus leuk als je een keertje echt niets te doen hebt op de zondagavond en je bent een kettingroker, anders zou ik het overslaan
Heb ook zin in volgende week zondag Kakkerlakken quiz!Gisteren spontaan meegedaan aan een quiz in Aalsmeer en derde geworden.
Oordeel: vreemde quiz. Bijna geen rondes met artiest en titel, maar veel puzzeltjes, rebussen, fragmenten van 2 seconden, albums die je op volgorde moest zetten etc. Je moest ook de rondes van je teamgenoten nakijken, waardoor een ander team bij het horen dat wij eerste stonden onze antwoorden streng ging nakijken in de zin van: "Hey you the rocksteady crew" werd fout gerekend omdat het woordje "the" er niet tussen moest. Ander nadeel: er werd in de kroeg gerookt.
Dus leuk als je een keertje echt niets te doen hebt op de zondagavond en je bent een kettingroker, anders zou ik het overslaan

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 maart 2011, 23:30 uur
Gisteren 3de in Mechelen achter de kakkerlakken (Martha Wainright ain't Wrong) en de Four Amigos die eerste en tweede waren.
Succes in Amstelveen !!
Succes in Amstelveen !!
* denotes required fields.