Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2016, 10:40 uur
Volgens mij lagen wij (Sonic Death Monkey) uiteindelijk toch nog zeven punten achter v/h Gigantic. En het gat naar nummer 3 (Bonnie St. Bernard) was toch ook nog aanzienlijk.
Maar het moet wel een moeilijke quiz met sterke opkomst zijn geweest als Wir sind Armand van Helden pas op de vierde plek eindigt.
Maar het moet wel een moeilijke quiz met sterke opkomst zijn geweest als Wir sind Armand van Helden pas op de vierde plek eindigt.

0
geplaatst: 20 april 2016, 11:32 uur
Ternauwernood 4e geeindigd inderdaad, half puntje voor de nummer 5, maar daardoor nog wel net in de prijzen.
Maar het was niet echt onze quiz en met die connectie ronde was het wel lastig om de draad weer op te pakken als je die ergens middenin verloren was (zoals ons dus in beide rondes overkwam)
Maar het was wel weer supergezellig met een hoop bekende gezichten en leuk om johan de witt in levende lijve te ontmoeten.
Maar het was niet echt onze quiz en met die connectie ronde was het wel lastig om de draad weer op te pakken als je die ergens middenin verloren was (zoals ons dus in beide rondes overkwam)

Maar het was wel weer supergezellig met een hoop bekende gezichten en leuk om johan de witt in levende lijve te ontmoeten.
0
geplaatst: 20 april 2016, 18:00 uur
Leuk om nu ook eens handen geschud te hebben met johan de witt en Poek.
Dimitri kende ik stiekem al van een ander forum, maar verder nog niet persoonlijk.
Het was zeker een gezellige quiz maar naar mening wel de moeilijkste Posthoornquiz die ik tot nu toe meemaakte.
Binnenkort Rob van Zandvoort (de organisator) maar eens van een paar fijne tips voorzien, want enkel BRMC, Van Morrisson, XYP, Beck, Killers, Birdy en Rihanna van na 2000 is wel een beetje schraal.
Dimitri kende ik stiekem al van een ander forum, maar verder nog niet persoonlijk.Het was zeker een gezellige quiz maar naar mening wel de moeilijkste Posthoornquiz die ik tot nu toe meemaakte.
Binnenkort Rob van Zandvoort (de organisator) maar eens van een paar fijne tips voorzien, want enkel BRMC, Van Morrisson, XYP, Beck, Killers, Birdy en Rihanna van na 2000 is wel een beetje schraal.
0
geplaatst: 20 april 2016, 18:11 uur
Ja, dat is helaas vaak zo bij zijn quizzen. En dat terwijl hij een dochter van een jaar of vijftien heeft! En een zoon van achttien of zo.
Het was anders vast spannender geweest. SOS niet kennen en toch de quiz met ruime voorsprong winnen, jeetje...
Het was anders vast spannender geweest. SOS niet kennen en toch de quiz met ruime voorsprong winnen, jeetje...
0
geplaatst: 20 april 2016, 18:42 uur
Misschien is het wel leuk om eens een ronde volledig door zijn dochter en/of zoon te laten maken. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 april 2016, 19:08 uur
In December gewoon allemaal naar Venray komen naar onze 25ste. Belooft een spektakel stuk te worden.
0
geplaatst: 20 april 2016, 21:44 uur
DjFrankie schreef:
In December gewoon allemaal naar Venray komen naar onze 25ste. Belooft een spektakel stuk te worden.
Mjah, dat is wel iets verder fietsen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 april 2016, 21:53 uur
Gewoon carpoolen, 1 1/2 uur ben je er, mooie Reunieen altijd prijs
0
geplaatst: 21 april 2016, 09:36 uur
Helaas, vanaf hier ook drie uur reizen. Dat is me net wat te gortig.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:01 uur
DjFrankie schreef:
Hoop er weer bij te zijn.

0
geplaatst: 21 april 2016, 11:21 uur
Voor mij ook te ver. Alles binnen de driehoek Utrecht/Den Haag/Amsterdam vind ik prima, daarbuiten wordt het me te ver en vooral te laat.
Tenzij het overdag is natuurlijk
Tenzij het overdag is natuurlijk

0
geplaatst: 21 april 2016, 19:29 uur
DjFrankie schreef:
Wanneer is het eigenlijk?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 april 2016, 19:37 uur
Is nog niet definitief maar 11 December is de planning
Deric Raven, The Tinderstick, Pjh76, Radiomad zijn altijd aanwezig. Vorig jaar ook Gretz
Deric Raven, The Tinderstick, Pjh76, Radiomad zijn altijd aanwezig. Vorig jaar ook Gretz
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 mei 2016, 08:12 uur
Nog mensen die aan de marathon meedoen vanavond? Ik ben in Eindhoven.
0
geplaatst: 4 mei 2016, 14:42 uur
Veel succes met de 'Geen 4 mei voor mij' popquiz, voor wie meedoet. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 mei 2016, 12:51 uur
Mooie 3de plek in Eindhoven (van 82 teams). Vooral Goth pop, Hollandse kost en de Garage ronde ging er in als Koek (Ja Eefje zat ook in de kwis (Hollandse Kost)/
0
geplaatst: 5 mei 2016, 12:54 uur
Ah, dan zat je met Maarten in een team. Of 't moet een gedeelde 3e plek zijn met zo goed als dezelfde rondes gespeeld 

0
geplaatst: 5 mei 2016, 13:31 uur
Van een ander forum en last.fm en andere online dingetjes, maar nog nooit de had geschud.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 mei 2016, 14:39 uur
StopMakingSenseo schreef:
Van een ander forum en last.fm en andere online dingetjes, maar nog nooit de had geschud.
was ook in Den Bosch in Januari

0
geplaatst: 5 mei 2016, 15:11 uur
Uitslagen staan nu op de site
http://popquizmarathon.blogspot.nl/
Zo te zien zijn de meest geduchte tegenstanders uit 020 en voorheen winnaars in Rotterdam gisteren uitgeweken naar Utrecht en 2e geworden.
http://popquizmarathon.blogspot.nl/
Zo te zien zijn de meest geduchte tegenstanders uit 020 en voorheen winnaars in Rotterdam gisteren uitgeweken naar Utrecht en 2e geworden.
0
geplaatst: 30 mei 2016, 17:26 uur
Deze keer gemaakt door o.a. herman en da_smiek van Leiden Calling en gepresenteerd door Justin van wie ik vergeten ben hoe hij hier heet. remcodulac en ik werden met ons team derde. Pittige quiz (o.a. omdat de titels meestal niet te horen waren), maar leuk gemaakt!
0
geplaatst: 30 mei 2016, 17:42 uur
Gefeliciteerd aan de top drie! Goed gespeeld
Geen titels laten horen maakt het wel spannend toch? Wat ik vooral jammer vind is als titels selectief worden gedraaid.
Geen titels laten horen maakt het wel spannend toch? Wat ik vooral jammer vind is als titels selectief worden gedraaid.
0
geplaatst: 30 mei 2016, 17:43 uur
Ik ben zelf een groot voorstander van het niet laten horen van de titels. Anders kan je gewoon opschrijven wat je hoort, en kan je je niet meer onderscheiden als je daadwerkelijk wéét wat de titel is of het verder kan zingen.
* denotes required fields.