MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
Wat ik bedoelde is dat ALS er die maand een quiz is, dan is 'ie op de 2e zondag

Ik kom er nu een tijdje 1 à 2 keer per jaar. Voorheen zat het er altijd vol en die mailinglist is ook behoorlijk groot.
Maar toen ik er afgelopen september weer kwam, was het er al redelijk uitgestorven. We kwamen toevallig met een redelijk grote groep (soort reunie, was eigenlijk gepland in het Vondelpark, maar het weer zat niet echt mee) en we waren goed voor 75% van het deelnemersveld. De heren die de quiz presenteerden hadden eigenlijk de quiz van april 2010 gemaakt, maar toen was er dus helemaal niemand, dus toen zijn ze maar weggegaan om zelf aan een andere quiz mee te doen Dus toen gingen ze in september maar in de herkansing. Ze mochten blij zijn dat we toevallig daar kwamen aanwaaien.

Eigenaar van De Schutter greep die dag ook zijn kans en begon desperaat mensen te vragen of ze alstublieft een keer de quiz wilden maken. Want anders zou het wel afgelopen zijn met de Schutterquiz.

Toch wel jammer... zeker in Amsterdam zou het een peuleschil moeten zijn een succesvolle quiz te organiseren.

In cafe Lef op de zeedijk is er 1 keer in de maand altijd een leuke popquiz van Berry de Vinyloog , draait als van singletjes. Doet de quiz ook altijd in cafe swaf in hoorn , aanrader.....

PRIMEUR:

The Outsiders winnen hun eerste grote quiz in Nijmegen.

Gefeliciteerd!

Gevolg is wel dat jullie nu een nieuwe naam moeten kiezen

Bedankt Rob

DjFrankie (moderator)
ranboy schreef:
Gefeliciteerd!

Gevolg is wel dat jullie nu een nieuwe naam moeten kiezen

Mooi Leon !! Proficiat.
Met wie waren jullie? En was dat in de voormalige Gonzo -bar?

Gr Frank

Ik ben ook wel benieuwd.

Het was in Cafe de Kroon.
Ons team bestond uit Rob, broer en een vriend van een collega van mij, en ik zei de gek.

Gefeliciteerd Leon!

bedanktt Arie

DjFrankie (moderator)
We hebben nog plek voor enkele teams op zondag 29 mei in Venray.

zie Popkwis Venray & Boxmeer

Wel een aardig eindje uit de buurt.
Maar lijkt me wel erg leuk een keer mee te maken, of liever nog leuker mee te doen...gewoon eens proberen.

Ik ben vrij op die dag, maar in m'n eentje maak ik geen schijn van kans natuurlijk
Nog drie liefhebbers?

Vervoer: Ik kan vanuit Drenthe richting het zuiden mensen oppikken.

Zin in een MuMe team anyone?

DjFrankie (moderator)
Oldfart schreef:
Wel een aardig eindje uit de buurt.
Maar lijkt me wel erg leuk een keer mee te maken, of liever nog leuker mee te doen...gewoon eens proberen.

Ik ben vrij op die dag, maar in m'n eentje maak ik geen schijn van kans natuurlijk
Nog drie liefhebbers?

Vervoer: Ik kan vanuit Drenthe richting het zuiden mensen oppikken.

Zin in een MuMe team anyone?

Leuk idee Jan,

Dus mensen in Drenthe, Overijssel, Gelderland een Mume team is altijd leuk, Deric Raven is sowieso ook van de partij.

The Original New Improved Musicmeters zoekt spelers; de transfermarkt is nu geopend
eerste wedstrijd 29 mei in, jawel , hallo, Venray

Nou het loopt storm, nog maar drie teamleden te gaan

Het is dat ik de 29e verhindert ben, anders had ik TONIM willen versterken.
Wellicht een ander x

Houd ik je aan Lion

Vers van de transfermarkt: Vastgelegd voor volgend seizoen Thelion

Oldfart schreef:
The Original New Improved Musicmeters zoekt spelers; de transfermarkt is nu geopend
eerste wedstrijd 29 mei in, jawel , hallo, Venray

Nieuwe concurentie.

Nieuwe concurentie.
...laten we het hopen

Nou Deric, dat van die concurrentie wil nog niet zo vlotten

Herhaalde oproep: deelnemers gezocht voor Pop Quiz in Venray, om samen met mij een Music Meter team te vormen.

DjFrankie (moderator)
Ja wordt gezellig daar in Venray wie durft !! ?

Misschien moet ik me maar als reserve opgeven of zo.......

Hi Oldfart, wij kunnen wel een vaste 4e man in ons team gebruiken. Voor de komende quiz in Venray zijn we echter reeds compleet. Laat maar even weten of je interesse hebt om bij ons aan te sluiten voor toekomstige quizzen.

ps: onze teamnaam is The Outsiders waar ook Deric Raven deel van uitmaakt.

Het Music Meter team is al verdubbeld: pjh1967 doet mee

Who's next?

Ik zou graag meedoen, maar buiten dat Venray wat aan de verre kant is, heb ik die dag al een andere popquiz.

DjFrankie (moderator)
Wordt al een kleine MuMeeting zo, Deric Raven, Oldfart, Pjh1967, Radiomad en ondergetekende.

Oldfart schreef:
Het Music Meter team is al verdubbeld: pjh1967 doet mee

Who's next?

..en we hebben ook al een derde man. Geen MuMe, maar desalniettemin een waardevolle aanvulling denk ik.

Nog 1 te gaan, wie durft !!!!!

Jammer voor jullie allemaal, maar L_T_B_ is het vierde teamlid geworden.
Met deze ijzersterke aanwinst stijgen de kansen aanzienlijk natuurlijk.

Dus Deric
Nieuwe concurentie
pas maar op

MuMeeting Venray, 29 mei: Deric Raven, Pjh1967, Radiomad, DJFrankie en L_T_B_, en ik.

Ik zal me mentaal voorbereiden.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.