Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 april 2011, 15:52 uur
Wat ik bedoelde is dat ALS er die maand een quiz is, dan is 'ie op de 2e zondag 
Ik kom er nu een tijdje 1 à 2 keer per jaar. Voorheen zat het er altijd vol en die mailinglist is ook behoorlijk groot.
Maar toen ik er afgelopen september weer kwam, was het er al redelijk uitgestorven. We kwamen toevallig met een redelijk grote groep (soort reunie, was eigenlijk gepland in het Vondelpark, maar het weer zat niet echt mee) en we waren goed voor 75% van het deelnemersveld. De heren die de quiz presenteerden hadden eigenlijk de quiz van april 2010 gemaakt, maar toen was er dus helemaal niemand, dus toen zijn ze maar weggegaan om zelf aan een andere quiz mee te doen
Dus toen gingen ze in september maar in de herkansing. Ze mochten blij zijn dat we toevallig daar kwamen aanwaaien.
Eigenaar van De Schutter greep die dag ook zijn kans en begon desperaat mensen te vragen of ze alstublieft een keer de quiz wilden maken. Want anders zou het wel afgelopen zijn met de Schutterquiz.

Ik kom er nu een tijdje 1 à 2 keer per jaar. Voorheen zat het er altijd vol en die mailinglist is ook behoorlijk groot.
Maar toen ik er afgelopen september weer kwam, was het er al redelijk uitgestorven. We kwamen toevallig met een redelijk grote groep (soort reunie, was eigenlijk gepland in het Vondelpark, maar het weer zat niet echt mee) en we waren goed voor 75% van het deelnemersveld. De heren die de quiz presenteerden hadden eigenlijk de quiz van april 2010 gemaakt, maar toen was er dus helemaal niemand, dus toen zijn ze maar weggegaan om zelf aan een andere quiz mee te doen
Dus toen gingen ze in september maar in de herkansing. Ze mochten blij zijn dat we toevallig daar kwamen aanwaaien.Eigenaar van De Schutter greep die dag ook zijn kans en begon desperaat mensen te vragen of ze alstublieft een keer de quiz wilden maken. Want anders zou het wel afgelopen zijn met de Schutterquiz.
0
geplaatst: 14 april 2011, 23:46 uur
Toch wel jammer... zeker in Amsterdam zou het een peuleschil moeten zijn een succesvolle quiz te organiseren.
0
geplaatst: 15 april 2011, 00:41 uur
In cafe Lef op de zeedijk is er 1 keer in de maand altijd een leuke popquiz van Berry de Vinyloog , draait als van singletjes. Doet de quiz ook altijd in cafe swaf in hoorn , aanrader.....
0
geplaatst: 18 april 2011, 10:37 uur
PRIMEUR:
The Outsiders winnen hun eerste grote quiz in Nijmegen.
The Outsiders winnen hun eerste grote quiz in Nijmegen.
0
geplaatst: 18 april 2011, 12:02 uur
Gefeliciteerd! 
Gevolg is wel dat jullie nu een nieuwe naam moeten kiezen

Gevolg is wel dat jullie nu een nieuwe naam moeten kiezen

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 april 2011, 18:05 uur
Mooi Leon !! Proficiat.
Met wie waren jullie? En was dat in de voormalige Gonzo -bar?
Gr Frank
0
geplaatst: 19 april 2011, 08:38 uur
Het was in Cafe de Kroon.
Ons team bestond uit Rob, broer en een vriend van een collega van mij, en ik zei de gek.
Ons team bestond uit Rob, broer en een vriend van een collega van mij, en ik zei de gek.
0
geplaatst: 3 mei 2011, 18:30 uur
Wel een aardig eindje uit de buurt.
Maar lijkt me wel erg leuk een keer mee te maken, of liever nog leuker mee te doen...gewoon eens proberen.
Ik ben vrij op die dag, maar in m'n eentje maak ik geen schijn van kans natuurlijk
Nog drie liefhebbers?
Vervoer: Ik kan vanuit Drenthe richting het zuiden mensen oppikken.
Zin in een MuMe team anyone?
Maar lijkt me wel erg leuk een keer mee te maken, of liever nog leuker mee te doen...gewoon eens proberen.
Ik ben vrij op die dag, maar in m'n eentje maak ik geen schijn van kans natuurlijk

Nog drie liefhebbers?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 mei 2011, 21:03 uur
Oldfart schreef:
Nog drie liefhebbers?

Nog drie liefhebbers?
Leuk idee Jan,
Dus mensen in Drenthe, Overijssel, Gelderland een Mume team is altijd leuk, Deric Raven is sowieso ook van de partij.
0
geplaatst: 3 mei 2011, 21:12 uur
The Original New Improved Musicmeters zoekt spelers; de transfermarkt is nu geopend 
eerste wedstrijd 29 mei in, jawel , hallo, Venray

0
geplaatst: 4 mei 2011, 13:15 uur
Het is dat ik de 29e verhindert ben, anders had ik TONIM willen versterken.
Wellicht een ander x
Wellicht een ander x
0
geplaatst: 4 mei 2011, 17:16 uur
Houd ik je aan Lion 
Vers van de transfermarkt: Vastgelegd voor volgend seizoen Thelion

Vers van de transfermarkt: Vastgelegd voor volgend seizoen Thelion
0
geplaatst: 4 mei 2011, 17:31 uur
Oldfart schreef:
The Original New Improved Musicmeters zoekt spelers; de transfermarkt is nu geopend

Nieuwe concurentie.

0
geplaatst: 10 mei 2011, 01:47 uur
Nou Deric, dat van die concurrentie wil nog niet zo vlotten 
Herhaalde oproep: deelnemers gezocht voor Pop Quiz in Venray, om samen met mij een Music Meter team te vormen.

Herhaalde oproep: deelnemers gezocht voor Pop Quiz in Venray, om samen met mij een Music Meter team te vormen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 mei 2011, 21:38 uur
Ja wordt gezellig daar in Venray wie durft !! ?
0
geplaatst: 17 mei 2011, 09:30 uur
Hi Oldfart, wij kunnen wel een vaste 4e man in ons team gebruiken. Voor de komende quiz in Venray zijn we echter reeds compleet. Laat maar even weten of je interesse hebt om bij ons aan te sluiten voor toekomstige quizzen.
ps: onze teamnaam is The Outsiders waar ook Deric Raven deel van uitmaakt.
ps: onze teamnaam is The Outsiders waar ook Deric Raven deel van uitmaakt.
0
geplaatst: 17 mei 2011, 19:11 uur
Het Music Meter team is al verdubbeld: pjh1967 doet mee 
Who's next?

Who's next?
0
geplaatst: 17 mei 2011, 20:03 uur
Ik zou graag meedoen, maar buiten dat Venray wat aan de verre kant is, heb ik die dag al een andere popquiz.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 mei 2011, 07:44 uur
Wordt al een kleine MuMeeting zo, Deric Raven, Oldfart, Pjh1967, Radiomad en ondergetekende.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 09:31 uur
..en we hebben ook al een derde man. Geen MuMe, maar desalniettemin een waardevolle aanvulling denk ik.
Nog 1 te gaan, wie durft !!!!!
0
geplaatst: 20 mei 2011, 09:20 uur
Jammer voor jullie allemaal, maar L_T_B_ is het vierde teamlid geworden.
Met deze ijzersterke aanwinst stijgen de kansen aanzienlijk natuurlijk.
Dus Deric
MuMeeting Venray, 29 mei: Deric Raven, Pjh1967, Radiomad, DJFrankie en L_T_B_, en ik.
Met deze ijzersterke aanwinst stijgen de kansen aanzienlijk natuurlijk.
Dus Deric
Nieuwe concurentie
pas maar op 
MuMeeting Venray, 29 mei: Deric Raven, Pjh1967, Radiomad, DJFrankie en L_T_B_, en ik.
* denotes required fields.