MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
..en we hebben ook al een derde man. Geen MuMe
...en ook dat is al weer achterhaald; de derde man is ondertussen ook MuMe ; zijn we toch een volledig Mume-team

MuMeeting Venray, 29 mei: rinzwind * , Deric Raven, Pjh1967, Radiomad, DJFrankie en L_T_B_, Oldfart.

DjFrankie (moderator)
Ook de organisatie v/d kakkerlakken kwis doet mee in Venray (2 belgische teams dus).

Vermorzel die kakkerlakken team Mume!

The Outsiders zijn altijd Outsiders

Zo....over een kwartier op weg naar Venray

Tot straks.

Alle quizzers in Venray en in Leiden veel succes!

Zo, net terug van de popquiz in Venray. Team De Blije Vegertjes (mengeling van band t-shirts die werden gedragen door Oldfart (Wipers) en ondergetekende (The Joy Formidable)) en verder bestaande uit MuMers L_T_B en rinzwind heeft het niet onaardig gedaan. We zijn als 6e van de 16 geëindigd. Niet slecht voor een debutantenteam, lijkt mij. Team The Outsiders hebben zich zeer kranig geweerd en werden zeer verdienstelijk 3e. Proficiat jongens !! DjFrankie en z'n team bedankt voor deze leuke en soms pittige quiz en tot een volgende keer (wat mij betreft).

Het was weer een mooie quiz; had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Altijd een genot om mee te doen.
Mooie 3e plek behaald.
De Blije Vegertjes behoorden duidelijk ook tot de top.
Een mooie nieuwe aanwinst; hoop nog regelmatig tegen ze te mogen strijden.

Foto's van de Blije Vegertjes:

(afbeelding)
Oldfart (Jan), L_T_B (Paul), pjh1967 (Stephan) en rinzwind (Jan)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

DjFrankie (moderator)
En de hoezenkwis ronde was gewonnen door het Team van de Blije Vegertjes. Toch handig zo'n spel op MuMe.

Ook het laatste vegertje is weer veilig in het hoge noorden aangekomen; leuke foto's Inkie

En verder sluit ik me aan bij PJH: gefeliciteerd met de 3e plaats Deric, goed hoor ,
en bedankt Frank en consorten voor de goede organisatie : allebei.

DjFrankie (moderator)
Oldfart schreef:
Ook het laatste vegertje is weer veilig in het hoge noorden aangekomen; leuke foto's Inkie

En verder sluit ik me aan bij PJH: gefeliciteerd met de 3e plaats Deric, goed hoor ,
en bedankt Frank en consorten voor de goede organisatie : allebei.

Bedankt en tot in Beugen 9 Oktober!

Het team Chris de Burcht, met daarin onder andere de MuMe'ers divart en ondergetekende, heeft in de Leidse popquiz de nummer 1-positie van de vorige keer niet weten te herhalen, maar zat er niet ver naast! Met vier punten verschil zijn we tweede geworden, een mooie presentatie! Het was best een leuke, maar ook vrij pittige quiz.

Mijn felicitaties aan The Outsiders en De Blije Vegertjes voor hun mooie resultaten!

Zeker een knappe prestatie, Arrie en divart! , zeker met zo'n afgeslankt team .

Volgende keer doe ik graag weer mee .

Haha, nouja, Anna en Patrick waren er ook nog, plus natuurlijk mijn vader, en twee mensen die ik niet kende maar volgens mij waren uitgenodigd door Anna. Maar wel afgeslankt in de zin dat we twee van onze sterkste spelers misten: jij en Herman.

Ik vond het ook een pittige quiz in Leiden. Veel korte en obscure fragmenten en we misten ook een paar spelers in ons team. Toch nog net aan 1e geworden. Volgende quiz voor ons is de popquizmarathon in Rotterdam as woensdag.

Ja, inderdaad, het begon ook al meteen heel erg lastig. De moeilijkheidsgraad maakte de quiz wel wat minder, vond ik. Het grappige was dat de hip-hopronde deze keer het beste ging, normaal gaat die juist wat moeizamer. Nouja, bij ons ging de eerste ronde niet al te best, daardoor raakten we al meteen op achterstand, maar we hebben het nog spannend gemaakt!
Gefeliciteerd met jullie overwinning, da_smiek.

Thanks Arrie. Ik kan niet echt zeggen waar het bij ons goed of slecht ging. Ik vond het vaak ook te lastig, waardoor ik het of zeker wist, of totaal geen idee had. Ik vond die drankenronde ook erg moeilijk! Nouja, da's het leuke aan de Burcht: iedere keer gemaakt door een ander team. De ene keer pakt dat wat beter uit dan een andere.

De popquiz in Venray gewonnen samen met mijn collega's van de 4 Amigo's.
Het mooie was natuurlijk niet alleen de overwinning maar ook de Belgische collega's van
Martha Wrainwright ain't Wrong verslagen, en dat is al een overwinning ansich.
Tevens wil ik mijn complimenten geven aan de organsatoren van deze popquiz.
O.a. DJ Franky!

P.s. De duitse vertaling van "love will tear us apart" was wel heel moeilijk!

Thanx guys.

Tot volgend jaar!

Die vertaling zagen mijn teamgenoten ook niet.
Vond dat persoonlijk wel een inkoppertje.
ik had de meeste moeite met de rondes Snelheid en Excelsior (die laatste hebben we vreemd genoeg nog het beste gemaakt.).
Zaten ook net na elkaar.
Duidelijk mijn dip van de middag.
77% procent goed; wat een prima score is.

Petje af! Zeker voor de Excelsior ronde.
Het was voor ons beter gegaan als het een Telstar ronde zou zijn geweest...
uhm...

DjFrankie (moderator)
Raymond S schreef:
Petje af! Zeker voor de Excelsior ronde.
Het was voor ons beter gegaan als het een Telstar ronde zou zijn geweest...
uhm...

Breng ons niet op ideen (Dureco / Telstar)

Favourieten express doet het ook altijd goed,maar Telstar is leuker!
Waarbij de Zangeres Zonder Naam (zeker met het nummer: Hij was meer een neger) zeker voorbij moet komen.

Iemand hier nog meegedaan met de popquizmarathon?

DjFrankie (moderator)
http://www.peelenmaas.tv/

Hier een impressie van de popquiz afgelopen zondag op de regionale tv op 05.40

En wederom winnen the outsiders een quiz in Nijmegen.

DjFrankie (moderator)
leon peeters schreef:
En wederom winnen the outsiders een quiz in Nijmegen.

Proficiat Leon, weer in dat cafe de Kroon?
En wat hebben jullie gewonnen/

Hoi Frank,

Nee ditmaal in cafe JoJo.
prijzen waren schandalig: 2 oude boeken (second hand) stam van de holenberen of zoiets.

groet,

Leon

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.