Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2020, 11:24 uur
Is de Kink-quiz nog ergens terug te luisteren? Grant Nicholas had ik trouwens wel geweten, evenals Cherry Ghost, maar lijkt me zeker geen algemene kennis. Doen er vanavond nog mensen mee met de St Paul popquiz?
0
geplaatst: 2 april 2020, 12:25 uur
1
geplaatst: 2 april 2020, 15:24 uur
da_smiek schreef:
Doen er vanavond nog mensen mee met de St Paul popquiz?
Als ik het red dan zitten wij met een Zoom team(pje) klaar.Doen er vanavond nog mensen mee met de St Paul popquiz?
1
geplaatst: 2 april 2020, 15:36 uur
0
geplaatst: 2 april 2020, 15:53 uur
Even vergeten dat ik vanavond al de Disney quiz speel van Upbeatles
. Ben wel benieuwd naar de popquiz. Veel plezier allemaal.
. Ben wel benieuwd naar de popquiz. Veel plezier allemaal.
0
geplaatst: 2 april 2020, 18:09 uur
da_smiek schreef:
Doen er vanavond nog mensen mee met de St Paul popquiz?
Klinkt leuk, dankjewel voor de tip!Doen er vanavond nog mensen mee met de St Paul popquiz?
Helaas wel tegelijkertijd met een optreden van Wannes Cappelle (Het Zesde Metaal) in Café Quarantaine, live te volgen via de Facebook-pagina van Studio Brussel. Maar die is ook later nog terug te kijken als het goed is.
0
geplaatst: 2 april 2020, 21:56 uur
Was tof idd!
Muzikale hoogtepunten oh Slow Burn, I Will Follow You Into the Dark en Physical
Hoeveelste zijn jullie geëindigd Edgar18?
Muzikale hoogtepunten oh Slow Burn, I Will Follow You Into the Dark en Physical

Hoeveelste zijn jullie geëindigd Edgar18?
0
geplaatst: 2 april 2020, 22:13 uur
Geen idee! De top tien hebben we niet gehaald, en een mailtje met de overige uitslagen heb ik nog niet.
Was een leuke quiz ja, jammer dat de stream (te) vaak vastliep. Zal wel aan mijn laptop liggen.
Was een leuke quiz ja, jammer dat de stream (te) vaak vastliep. Zal wel aan mijn laptop liggen.
0
geplaatst: 2 april 2020, 22:15 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Had er ook last van.

0
geplaatst: 2 april 2020, 22:20 uur
Speelde je alleen of met anderen? Ik had een Skype openstaan (incl. video), dat zal ook wel niet geholpen hebben.
0
geplaatst: 2 april 2020, 22:23 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Speelde je alleen of met anderen? Ik had een Skype openstaan (incl. video), dat zal ook wel niet geholpen hebben. Het overleg deden we via een IRC-chat, dat zal toch niet al te zwaar zijn. Misschien waren m'n huisgenoten ook flink wat van het internet aan het wegtrekken ofzo.
0
geplaatst: 2 april 2020, 22:31 uur
Een chat zal geen probleem zijn nee. Zijn jullie bij de bovenste tien geëindigd?
0
geplaatst: 2 april 2020, 22:35 uur
Nope. Ik zit ook nog te wachten op het mailtje. Wij zijn PLASTIC BITCH HOUSE btw.
0
geplaatst: 2 april 2020, 22:41 uur
Ah, die naam zegt me wel iets ja 
Zodra ik de uitslag heb zal ik hem posten.

Zodra ik de uitslag heb zal ik hem posten.
1
geplaatst: 2 april 2020, 23:15 uur
Ik heb in mijn eentje gespeeld als Blijdorp Calling.
Leuke quiz en techniek liep hier wel goed. Alleen het tempo was wel flink hoog, zeker in de plaatjesronde in mijn eentje wel flink aanpoten (hele tijd switchen tussen antwoordformulier, plaatjes en kladblok), als ik tussendoor ook nog had moeten overleggen was de score er denk ik niet beter op geworden.
Wel jammer Paul bij de podia Leiden niet noemde, anders had ik Gebr. de Nobel uiteraard wel geweten. En ik hoop dat bij Grieg In The Hall of the Mountain King nog wordt goedgerekend, was me niet helemaal duidelijk hoe specifiek het antwoord daar moest zijn.
Maar goed, dat zijn details, al met al was het een mooie en gevarieerde quiz.
edit: ik zie nu dat ik een paar foutjes in mijn antwoordformulier heb, bv. 'The Pogues en de complete Harry Potter titel en niet alleen de reeks... Ben benieuwd of ze dat nog corrigeren.
Leuke quiz en techniek liep hier wel goed. Alleen het tempo was wel flink hoog, zeker in de plaatjesronde in mijn eentje wel flink aanpoten (hele tijd switchen tussen antwoordformulier, plaatjes en kladblok), als ik tussendoor ook nog had moeten overleggen was de score er denk ik niet beter op geworden.
Wel jammer Paul bij de podia Leiden niet noemde, anders had ik Gebr. de Nobel uiteraard wel geweten. En ik hoop dat bij Grieg In The Hall of the Mountain King nog wordt goedgerekend, was me niet helemaal duidelijk hoe specifiek het antwoord daar moest zijn.
Maar goed, dat zijn details, al met al was het een mooie en gevarieerde quiz.
edit: ik zie nu dat ik een paar foutjes in mijn antwoordformulier heb, bv. 'The Pogues en de complete Harry Potter titel en niet alleen de reeks... Ben benieuwd of ze dat nog corrigeren.
0
geplaatst: 3 april 2020, 11:19 uur
Hier ook meegedaan met team Flibbiddydibbiddydob. Gedeeld 14e met 104 punten. Leuke afwisselende quiz, had ook wel moeite met snelheid. Luisteren, kijken, invullen en de vrienden-app bijhouden.
1
geplaatst: 3 april 2020, 11:36 uur
De stand staat online. Wij zijn gedeeld 20e geworden met 99 punten. We kwamen zelf op 104 punten uit, dus hier en daar zal de schrijfwijze wel mis zijn gegaan.
Arrie en z'n maatjes net buiten de top tien geëindigd (plek 11).
Arrie en z'n maatjes net buiten de top tien geëindigd (plek 11).
0
geplaatst: 3 april 2020, 12:02 uur
Ah ik zie het nu inderdaad. En de Tivoli quiz ligt me altijd wel, deze van Paul was wel redelijk vergelijkbaar.
https://www.tivolivredenburg.nl/wp-content/uploads/2020/04/200402-Popquiz-uitslag.pdf
https://www.tivolivredenburg.nl/wp-content/uploads/2020/04/200402-Popquiz-uitslag.pdf
0
geplaatst: 3 april 2020, 17:25 uur
herman schreef:
Ah ik zie het nu inderdaad. En de Tivoli quiz ligt me altijd wel, deze van Paul was wel redelijk vergelijkbaar.
Teamnamen lezen, leuk tijdverdrijf!Ah ik zie het nu inderdaad. En de Tivoli quiz ligt me altijd wel, deze van Paul was wel redelijk vergelijkbaar.
ROB GEUS STOFZUIGT ZIJN KUNSTGRASVELD

TEAM LINKS, 2DE PAAL, BIJ DE BAR

PAUL HAARHUIS

TEAM IMPALA

Billy Ray Virus

En nog even een diepe buiging voor deze:
Voulez Moon Shaped Pool Avec Moi

Ik wou dat ik zo creatief was.
0
geplaatst: 3 april 2020, 20:29 uur
stoepkrijt schreef:
ROB GEUS STOFZUIGT ZIJN KUNSTGRASVELD
PAUL HAARHUIS
TEAM IMPALA
Billy Ray Virus

Voulez Moon Shaped Pool Avec Moi _o_
(quote)
Teamnamen lezen, leuk tijdverdrijf!ROB GEUS STOFZUIGT ZIJN KUNSTGRASVELD

PAUL HAARHUIS

TEAM IMPALA

Billy Ray Virus

Voulez Moon Shaped Pool Avec Moi _o_
Ik kwam deze ook nog tegen:
2MANY3JS
MAX MARTIN GARRIX
QUENTIN QUARANTINO
Vooral die eerste vind ik wel leuk.
0
geplaatst: 4 april 2020, 00:40 uur
herman schreef:
Ik heb de files nog wel, dus als je hem nog wilt doen kan ik hem ook wel wetransferren. Als Silent_shout dat goed vindt.
Ik heb de files nog wel, dus als je hem nog wilt doen kan ik hem ook wel wetransferren. Als Silent_shout dat goed vindt.
Ja, zeker!
Merci aan iedereen van hier die meegedaan heeft trouwens, had wel gedacht dat Samson en Gert bekender waren in Nederland

* denotes required fields.