Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2012, 21:02 uur
DjFrankie schreef:
Wij hadden in E ' hoven een miezerig klein bekertje, en dat was het, ben je derde in Nederland ???
Van 450 teams
Wij hadden in E ' hoven een miezerig klein bekertje, en dat was het, ben je derde in Nederland ???
Van 450 teams
Onze wisselbeker was niet eens aanwezig.

We staan nu met een leeg bekertje bier op de foto.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 mei 2012, 22:40 uur
deric raven schreef:
(quote)

Maar die komt nog, onze prijzenpot (prijzen voor alle teams met kaarten voor allerlei concerten, geld en merchandise), is daarentegen absoluut niet te vergelijken met die grote kwissen ;-(
0
geplaatst: 21 mei 2012, 23:43 uur
Jullie prijzenpot is de moeite waard.
Iedereen heeft prijs; iets wat bij de grote kwissen echt niet het geval is.
Iedereen heeft prijs; iets wat bij de grote kwissen echt niet het geval is.
0
geplaatst: 22 mei 2012, 13:40 uur
Ik ben het wel eens met da_Smiek dat het bijzonder slecht gesteld is met de prijzen bij de Marathon. Ik denk dat ergens in Rotterdam een nieuwe rock 'n' rol highschool wordt gebouwd 

0
geplaatst: 22 mei 2012, 13:42 uur
Quiz in Venray was zeker leuk, komt vast omdat we gewonnen hebben. 
Hoop wel dat we volgende jaar weer naar onze vaste locatie kunnen.....

0
geplaatst: 22 mei 2012, 15:28 uur
outsider schreef:
Ik ben het wel eens met da_Smiek dat het bijzonder slecht gesteld is met de prijzen bij de Marathon. Ik denk dat ergens in Rotterdam een nieuwe rock 'n' rol highschool wordt gebouwd
Of de oude moet in leven worden gehouden. Ze hebben een paar keer een glossy uitgebracht, maar de laatste was ook de allerlaatste...
0
geplaatst: 22 mei 2012, 15:49 uur
outsider schreef:

Kans is klein.
Gemeente Venray - Venray verkoopt ‘t Podium
0
geplaatst: 22 mei 2012, 15:59 uur
DjFrankie schreef:
Van 450 teams
Van 450 teams
Volgens mij ben je dan nog lucky, ik dacht dat in Amsterdam alleen de winnaar prijs had.
(maar ben niet helemaal zeker, mede door sponsor Jack Daniels *hips* )
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 mei 2012, 16:29 uur
Komt een nieuw poppodium tegenover de sporthal, is nog de vraag of die volgend jaar al klaar is, iig is deze accomodatie tijdelijk.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 01:48 uur
Vrijdag weer eerste bijeenkomst voor Popquiz Beugen in oktober. Wie doet er weer mee, wij hebben er in ieder geval weer zin in! Reserveer 14 oktober voor 't Posthuis in Beugen!
0
geplaatst: 24 mei 2012, 09:57 uur
Sander-PQB schreef:
Vrijdag weer eerste bijeenkomst voor Popquiz Beugen in oktober. Wie doet er weer mee, wij hebben er in ieder geval weer zin in! Reserveer 14 oktober voor 't Posthuis in Beugen!
Ik hoop dat we er weer bij kunnen zijn. Datum staat in de agenda !Vrijdag weer eerste bijeenkomst voor Popquiz Beugen in oktober. Wie doet er weer mee, wij hebben er in ieder geval weer zin in! Reserveer 14 oktober voor 't Posthuis in Beugen!
0
geplaatst: 24 mei 2012, 10:58 uur
Denk niet dat ik dit jaar in Beugen van de partij zal zijn.
Hoewel zeer goed georganiseerd heb ik me de afgelopen editie zeer gestoord aan de kwetsende wijze waarop, tijdens een bepaalde ronde, een bepaald deel van de bevolking, en aanwezigen (!!) werden neergezet.
De wijze waarop getuigde niet alleen van slechte smaak, ook , en vooral, de manier waarop de organisatoren het blijkbaar heel komisch vonden, heb ik als stuitend ervaren.
Daarvoor ga ik niet ruim 2 uur in de auto zitten.
Hoewel zeer goed georganiseerd heb ik me de afgelopen editie zeer gestoord aan de kwetsende wijze waarop, tijdens een bepaalde ronde, een bepaald deel van de bevolking, en aanwezigen (!!) werden neergezet.
De wijze waarop getuigde niet alleen van slechte smaak, ook , en vooral, de manier waarop de organisatoren het blijkbaar heel komisch vonden, heb ik als stuitend ervaren.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 11:31 uur
Oldfart schreef:
Waar doel je op Jan?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 mei 2012, 20:40 uur
Ik denk op de plaatselijke harmonie die er speelde.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 20:56 uur
Ik gok de homo-ronde (die ik zelf ook erg flauw vond, al was het verder een hele leuke en gezellige quiz).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 mei 2012, 23:13 uur
Wij hebben ook problemen op de 14e radiohead speelt dan in A ' dam
0
geplaatst: 25 mei 2012, 08:56 uur
zou jammer zijn als jullie er niet bij zijn we kunnen wel een beetje tegenstand gebruiken 

0
geplaatst: 28 mei 2012, 08:28 uur
Hoop er zeker weer bij te zijn de 14e. Daar waar anderen het helaas kwetsend vonden, vond ik de quiz heel erg leuk, en absoluut de moeite waar om ruim een uur in de auto te gaan zitten.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 14:06 uur
Gisteren meegedaan met de popquiz in Tivoli, was weer erg leuk! Stom van ons dat we te laat waren en de eerste ronde hebben gemist.
Zondag 22 juli organiseer ik zelf weer een quizje in Leiden. Het worden ongeveer 15 rondes, veel muziek en videoclipjes, geen vragenrondes. Voor meer info zie: http://popquizestafette.blogspot.nl/
Zondag 22 juli organiseer ik zelf weer een quizje in Leiden. Het worden ongeveer 15 rondes, veel muziek en videoclipjes, geen vragenrondes. Voor meer info zie: http://popquizestafette.blogspot.nl/
0
geplaatst: 9 juli 2012, 19:36 uur
ja natuurlijk meegedaan met de 80s popquiz. 2de plaats (van de 4 teams!) oeps
veel visuele ronde's wel weer leerzaam
veel visuele ronde's wel weer leerzaam

0
geplaatst: 22 juli 2012, 20:41 uur
@Outsider Vandaag dan gelukkig wel de overwinning gepakt. Gefeliciteerd 

0
geplaatst: 26 juli 2012, 12:50 uur
Ja dit was wel een goede kwis. Nee ik bedoel niet de uitslag maar een kwis die goed in elkaar zat geen discussie punten geluid goed, beeld goed zat gewoon van begin tot eind goed in elkaar
. Heb de laatste tijd gemerkt dat dat niet vanzelfsprekend is, dus complimenten 
. Heb de laatste tijd gemerkt dat dat niet vanzelfsprekend is, dus complimenten 
0
geplaatst: 18 augustus 2012, 12:44 uur
Mensen,
inschrijvingen voor Beugen nu officieel geopend!!
www.popquizbeugen.nl
hopelijk tot 14 oktober!!
inschrijvingen voor Beugen nu officieel geopend!!
www.popquizbeugen.nl
hopelijk tot 14 oktober!!
0
geplaatst: 24 augustus 2012, 11:04 uur
Gisteren met da_smiek en Lukas meegedaan aan de popquiz in Tivoli en gewonnen met een puntje voorsprong op de Outsiders. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2012, 19:22 uur
herman schreef:
Gisteren met da_smiek en Lukas meegedaan aan de popquiz in Tivoli en gewonnen met een puntje voorsprong op de Outsiders.

Trouwens Da smiek vroeg om een popkwis online.
Onze vrienden v/d 4 Amigos hebben op hun site voldoende materiaal om te oefenen.
4 Amigos Popquiz - everyoneweb.com
* denotes required fields.