Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 11:47 uur
De Th' Faith Healers-emo's, met als 't goed is Cygnus, Herman, Lukas en mijzelf, zijn ook present!
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 19:00 uur
Ik doe in Amstelveen mee met twee oude getrouwen (niet op MuMe) en één jonge getrouwe (Arrie), onder een nieuwe naam: Team Spirit.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 23:02 uur
Het laatste plekje in Beugen staat nog steeds open, dus als er nog mensen zijn die op 14 oktober mee willen doen. Laat het dan even weten!
0
geplaatst: 3 oktober 2012, 12:08 uur
DjFrankie schreef:
dus niet in Venlo Leon
(quote)
dus niet in Venlo Leon
Als we in Amstelveen meedoen niet in Venlo nee

0
geplaatst: 11 oktober 2012, 11:01 uur
Indien er mensen zijn die graag meedoen aan de popquiz in Amstelveen, wij (the Outsiders) kunnen op dit moment nog 2 mensen gebruiken.
0
geplaatst: 11 oktober 2012, 12:29 uur
Sander-PQB schreef:
Het laatste plekje in Beugen staat nog steeds open, dus als er nog mensen zijn die op 14 oktober mee willen doen. Laat het dan even weten!
Wie gaat Rkdev en Lennon verslaan?
0
geplaatst: 14 oktober 2012, 20:30 uur
2e plek in Beugen.
4 Amigo's zijn een klasse apart.
Respect.
4 Amigo's zijn een klasse apart.
Respect.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 01:49 uur
Mensen, ten eerste bedant voor alle reacties. Positief en negatief (ook daar kunnen we wat mee). Het war weer een geweldige middag bij 't Poshuis in Beugen. Bedankt aan iedereen die hier qua deelname zijn of haar steentje aan heeft bijgedragen. Volgend jaar weer? Wat ons betreft wel!!!!
Groeten van de organisatie........
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 08:56 uur
Sander-PQB schreef:
Volgend jaar weer?
Volgend jaar weer?
Zeker weten! Was super leuk!
We zijn trots dat we na de tradtitionele top 3 toch 4e hebben kunnen worden

Was weer een erg gezellige dag, tijd vloog voorbij!
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 09:04 uur
Sander-PQB schreef:
Mensen, ten eerste bedant voor alle reacties. Positief en negatief (ook daar kunnen we wat mee). Het war weer een geweldige middag bij 't Poshuis in Beugen. Bedankt aan iedereen die hier qua deelname zijn of haar steentje aan heeft bijgedragen. Volgend jaar weer? Wat ons betreft wel!!!!
Bij deze willen wij (The Outsiders) de organisatie in Beugen nogmaals hartelijk bedanken voor de gezellige middag.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 09:13 uur
Vanavond de maandelijkse popquiz in het Rozentheater in Amsterdam. Vorige maand was het niveau vd teams behoorlijk hoog vond ik, o.a. de samenstellers van de jaarlijkse nationale popquiz bevonden zich onder de deelnemers (en werden 2e).
Eens kijken hoe we het er vanavond af gaan brengen, heb best wel hoge verwachtingen van ons MuMeterteam bestaande uit Arrie, Paap_Floyd, Ranboy en ondergetekende.
Eens kijken hoe we het er vanavond af gaan brengen, heb best wel hoge verwachtingen van ons MuMeterteam bestaande uit Arrie, Paap_Floyd, Ranboy en ondergetekende.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 09:40 uur
Organisatie van Popquiz in Beugen grote complimenten weer voor deze kwis.Hij zat weer heel goed in elkaar. 
Altijd goed voor een paar nieuwe ideeen om zelf te gebruiken in een kwis, dank daarvoor!
Misschien iets kortere pauzes zodat ook de beoogde eindtijd gehaald wordt maar dat telt veel minder zwaar als alle positieve punten.

Altijd goed voor een paar nieuwe ideeen om zelf te gebruiken in een kwis, dank daarvoor!
Misschien iets kortere pauzes zodat ook de beoogde eindtijd gehaald wordt maar dat telt veel minder zwaar als alle positieve punten.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 09:49 uur
Wederom een groot compliment voor de organisatie van de popquiz in Beugen
.
Het was een topmiddag. Geweldig die combinatie tussen muziek en Beugense humor
Volgend jaar zijn we er weer bij
Zoals Lennon al zei, erg trots op de behaalde vierde plaats, met onze redelijke muziekkennis. 4Amigo's, Outsiders en de nummer 3 (sorry ben jullie naam vergeten) zijn echt een klasse apart. Gefeliciteerd.
. Het was een topmiddag. Geweldig die combinatie tussen muziek en Beugense humor

Zoals Lennon al zei, erg trots op de behaalde vierde plaats, met onze redelijke muziekkennis. 4Amigo's, Outsiders en de nummer 3 (sorry ben jullie naam vergeten) zijn echt een klasse apart. Gefeliciteerd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2012, 11:21 uur
rkdev schreef:
.
Het was een topmiddag. Geweldig die combinatie tussen muziek en Beugense humor
. Het was een topmiddag. Geweldig die combinatie tussen muziek en Beugense humor

en nu naar Venlo Bas?
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 12:05 uur
DjFrankie schreef:
en nu naar Venlo Bas?
Is nog niet zeker.en nu naar Venlo Bas?
Waar waren jullie gisteren ?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2012, 12:12 uur
Ik was op weekend , en marc bij Radiohead
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 12:54 uur
El Ninjo schreef:
Arrie, Paap_Floyd, Ranboy en ondergetekende.
Arrie, Paap_Floyd, Ranboy en ondergetekende.
Lijkt mij een ijzersterk viertal!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2012, 13:08 uur
Ik weet wel dat Ranboy iig een ijzersterk popgeheugen heeft!
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 15:54 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 21:47 uur
Na 6 vd 9 rondjes aan de leiding, gelukkig herkent Arrie titelsongs van Gooise vrouwen en zo 

0
geplaatst: 15 oktober 2012, 21:52 uur
Hoe kun je nu tijdens een quiz toegang tot internet hebben? Of mis ik nu iets?
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 22:12 uur
Je ziet het steeds meer, viel mij gisteren ook weer eens op.
Ik weet in ieder geval zeker dat ons team er geen gebruik van maakt; hebben we ook niet nodig.
Ik weet in ieder geval zeker dat ons team er geen gebruik van maakt; hebben we ook niet nodig.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 22:20 uur
Ik ga niet beweren dat er gespiekt wordt en het MuMe-team heeft dat zeker ook niet nodig, maar ik dacht dat het min of meer regel was dat je geen mobiele telefoon (o.i.d) gebruikt tijdens een quiz.
edit: misschien was het wel pauze
edit: misschien was het wel pauze
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 22:22 uur
En, kan ik het MuMe-team feliciteren met de winst van de avond?
* denotes required fields.