MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
@ Salvadore: Dat is inderdaad wel de regel, werd gisteren ook nog eens nadrukkelijk gezegd, bij ons in het team werd door degene met een mobiel deze netjes uit gezet, maar ik zag verschillende mobieltjes in de aan stand op tafel liggen.

P.S. Ik heb niet eens een mobieltje.

Salvadore schreef:
Hoe kun je nu tijdens een quiz toegang tot internet hebben? Of mis ik nu iets?

Het was 20 min pauze.

Ok, dat is dan weer duidelijk. Inmiddels gewonnen?

Er wordt nu geteld

Vet gewonnen, met dank aan de 2 wandelende popencyclopedieën Arrie en Ranboy!!!!

Proficiat!

Was ook een top-team.

Nogmaals gefeliciteerd, Knights. Er was inderdaad geen kruid tegen gewassen.

Sonic Death Monkey (v/h Elvis' Killer Sandwich) werd op de meet geklopt voor de tweede plaats (met een half puntje). Maar wel voor bv. het team van Gigantic. Wij zijn trots.

_O_

El Ninjo schreef:
Na 6 vd 9 rondjes aan de leiding, gelukkig herkent Arrie titelsongs van Gooise vrouwen en zo
Arrie

Als Arrie zo doorgaat wint ie over een paar jaar die quizzen in zijn eentje.

Arrie is een hunk

Masimo schreef:
Arrie is een hunk

Tsja, daar heb ik verder geen mening over, maar hij is erg goed in popquizzen.

Alle hulde voor Arrie en ranboy. El Ninjo en ik hadden beter wat anders kunnen gaan doen, want met z'n twee waren ze ook nog wel eerste geworden. Gelukkig was ik er voor het opschrijven en El voor de drankbestelling.

28 oktober moet dit anders.

El Ninjo schreef:
Na 6 vd 9 rondjes aan de leiding, gelukkig herkent Arrie titelsongs van Gooise vrouwen en zo

Ik ontken alles!

Maar was wel erg leuk en gezellig. En nog gewonnen ook!

Jammer van het internet, dat blijft toch een probleem tijdens dergelijk quizjes.

Hoezo? Hebben we absoluut geen gebruik van gemaakt hoor.

Internetten gebeurt in de pauze, Teun Hoewel er vast ook wel mensen zijn die Shazam of wat dan ook gebruiken, maargoed, dat hou je moeilijk tegen. En of je je dan trots mag voelen bij eventuele 'winst'... Tsja.

Paap_Floyd schreef:
Internetten gebeurt in de pauze, Teun Hoewel er vast ook wel mensen zijn die Shazam of wat dan ook gebruiken, maargoed, dat hou je moeilijk tegen..

Maar ik had gisteren totaal niet de indruk dat er iemand misbruik maakte van de Free Wifi, ik zag de telefoontjes echt alleen maar in de pauzes gebruikt worden.

heb er wel zin in 28 oktober , voirge keer net buiten het podium met team The Cards ( Dit jaar de BARS) , op de 4e plaats ,hopelijk nu op het podium. Die mobieltjes is ook wel heel irritant , vorige keer bij de nationale zag ik er best nog veel tijdens de vragenrondes , en of die nou aan het sms-en waren of iets anders , dat is moeilijk aan te tonen

Heel kinderachtig om de antwoorden op te zoeken met de huidige smartphone mogelijkheden.
Blijf gewoon lekker thuis als je op deze manier een popquiz wilt winnen. Wij komen in Amstelveen in iedergeval aan de start met eerlijke kennis.

steven schreef:
heb er wel zin in 28 oktober , voirge keer net buiten het podium met team The Cards ( Dit jaar de BARS) , op de 4e plaats ,hopelijk nu op het podium.

De nummer 3 van vorig jaar doet nu niet mee, steven, dus de kansen zijn weer wat groter.
Daarentegen komen de Imaginary Boys dit jaar weer in hun sterkste samenstelling, dus die staan ook weer in de Top 3.
En van Team Spirit verwacht ik ook veel dit jaar

StopMakingSenseo schreef:
(quote)

De nummer 3 van vorig jaar doet nu niet mee, steven, dus de kansen zijn weer wat groter.
Daarentegen komen de Imaginary Boys dit jaar weer in hun sterkste samenstelling, dus die staan ook weer in de Top 3.
En van Team Spirit verwacht ik ook veel dit jaar

Wij hebben overigens de nummer vijf van het vorig jaar ( Martha Wrainwrong) al een paar keer verslagen.

we zullen in ieder geval flink aan de bak moeten, Ik denk niet meteen de eerste ronde al keihard aan het bier......

Doen The Knights Who Say Ni volgende week woensdag eigenlijk nog mee met de quiz van Dimitri?

Ik twijfel nog een beetje - het is ook CL Ajax - Manchester City die avond - maar ik heb op zich wel zin want zijn vorige quiz vond ik erg leuk, weet niet hoe het met de andere 3 ridders zit (ik weet het niet meer helemaal zeker maar volgens mij kon of Paap_Floyd of Arrie zowiezo niet volgende week woensdag).

Ik kan dan niet, en volgens mij had Arrie het ook wel druk.
Ik hoop dat mijn teamgenoten van de Th' Faith Healers-emo's (Lukas, herman en Cygnus) mij een beetje kunnen overtuigen van kans op een leuke prestatie, want ikzelf geloof er niet zo meer in voor 28 oktober. Haha

Laten we voor het linkerrijtje gaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.