Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2010, 01:02 uur
Ik heb al heel wat besteld bij CDW en er is nog nooit iets verkeerd gegaan. Hebben jullie misschien de verkeerde smaak? 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 mei 2010, 13:46 uur
MB23 schreef:
Dan denk ik dat ik nog heel even wacht met het gebruiken van de tegoedbon en dat wanneer ik de cd alsnog ontvang dan stuur ik deze niet terug maar vraag ik of ze die tegoedbon weer annuleren. Dat vind ik wel zo netjes.
Dan denk ik dat ik nog heel even wacht met het gebruiken van de tegoedbon en dat wanneer ik de cd alsnog ontvang dan stuur ik deze niet terug maar vraag ik of ze die tegoedbon weer annuleren. Dat vind ik wel zo netjes.
12 euro én een cd weigeren?

0
geplaatst: 24 mei 2010, 14:20 uur
Nou ja
, hij is verzonden. Maar 3 maanden nadat ik 'm heb besteld! En ik kreeg vanochtend nog wel bericht dat ie WEER vertraagd was.
Hij staat nu ook inderdaad weer op voorraad op de site
.
, hij is verzonden. Maar 3 maanden nadat ik 'm heb besteld! En ik kreeg vanochtend nog wel bericht dat ie WEER vertraagd was.Hij staat nu ook inderdaad weer op voorraad op de site
.
0
geplaatst: 24 mei 2010, 15:03 uur
Even een vraagje: zo lang winkel ik nog niet bij cd-wow.. Maar wat waren er eerst voor huge kortingen dan? Ik ben al best tevreden met één euro namelijk, maar blijkbaar ben ik dan ook de enige. Met wat voor kortingen strooide cv-wow eerst dan?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 mei 2010, 15:09 uur
Ongeveer een halfjaar geleden zijn ze van tweewekelijkse 2 euro kortingen overgestapt naar 1,50. Al vrij snel werd dat toen ongeveer 1x per maand een kortingsdag.
Bij die 2 euro kortingen kon je met goed zoeken héél veel cd's voor 3 euro kopen. Maar tja, 5 euro is nog steeds goedkoper dan de rest...
Bij die 2 euro kortingen kon je met goed zoeken héél veel cd's voor 3 euro kopen. Maar tja, 5 euro is nog steeds goedkoper dan de rest...
0
Benno
geplaatst: 1 juni 2010, 13:30 uur
Dit gaat nog best vlot! Twee dagen geleden bestelt en nu al vier van de tien items verzonden. Nu maar hopen dat ik niet zoals sommige mensen hier maanden moet wachten op de volgende zes.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 13:48 uur
Benno schreef:
Dit gaat nog best vlot! Twee dagen geleden bestelt en nu al vier van de tien items verzonden (...)
Dit gaat nog best vlot! Twee dagen geleden bestelt en nu al vier van de tien items verzonden (...)
Jawel, maar daarmee zijn ze nog niet op de deurmat gevallen....
0
jeko
geplaatst: 8 juni 2010, 16:12 uur
Al iemand een keer vinyl besteld bij cd wow? En bevalt dat? Ik zie dat ze soms zelf goedkoper zijn dan de desbetreffende artiest op cd! En dan nog steeds geen verzendkosten. 

0
sxesven
geplaatst: 8 juni 2010, 16:22 uur
Nu net eentje besteld, ben heel benieuwd. Echt bizar lage prijzen inderdaad!
0
jeko
geplaatst: 8 juni 2010, 16:27 uur
Ik neem aan dat de bestelling niet in de brievenbus past! Of misschien wel??
0
sxesven
geplaatst: 8 juni 2010, 16:34 uur
Met een beetje kracht past het wel...
Nee, ik hoop dat de postbode even aanbelt. 
Nee, ik hoop dat de postbode even aanbelt. 
0
geplaatst: 8 juni 2010, 17:18 uur
Waarschijnlijk wel; TNT belt wel aan voor een vinyl-bestelling van Amazon; in het geval van CDwow zou het anders kunnen liggen, als CDWow niet beleefd is geweest naar de post toe.

Ik ga eens kijken wat ze hebben.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 17:24 uur
Afgelopen maandag de kortingsactie maar overgeslagen. Die euro korting geldt tegenwoordig alleen op alles wat ze in voorraad hebben (en dus niet wat ze zelf moeten bijbestellen). Daarnaast vind ik ze op dit moment voor sommige titels zelfs relatief duur, al hebben de fors gestegen prijzen ongetwijfeld alles te maken met de vrije val van de euro, die nog steeds niet is opgehouden.
Een euro is nu nog maar 1,17 dollar, zie ik net. Een half jaar geleden was dat ongeveer 1,40. Dat scheelt aanzienlijk, dan is het niet zo gek dat ze de prijzen opvoeren. Elders zijn de prijzen van CD's en DVD's ook gestegen.
Een euro is nu nog maar 1,17 dollar, zie ik net. Een half jaar geleden was dat ongeveer 1,40. Dat scheelt aanzienlijk, dan is het niet zo gek dat ze de prijzen opvoeren. Elders zijn de prijzen van CD's en DVD's ook gestegen.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 17:39 uur
gaucho schreef:
Afgelopen maandag de kortingsactie maar overgeslagen. Die euro korting geldt tegenwoordig alleen op alles wat ze in voorraad hebben (en dus niet wat ze zelf moeten bijbestellen). Daarnaast vind ik ze op dit moment voor sommige titels zelfs relatief duur, al hebben de fors gestegen prijzen ongetwijfeld alles te maken met de vrije val van de euro, die nog steeds niet is opgehouden.
Even nagekeken: voor de dollar bedraagt die daling vanaf begin jan 21%; voor het GBP 10,5% - op zich een flinke daling, maar goed ik bestel heel weinig in de US (en dat verklaar waarom ik dat niet zo voel), gewoon omdat de portokosten hoog zijn en het risico voor heffing via Schiphol (douane) dan afwezig is.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 21:47 uur
jeko schreef:
Al iemand een keer vinyl besteld bij cd wow? En bevalt dat? Ik zie dat ze soms zelf goedkoper zijn dan de desbetreffende artiest op cd! En dan nog steeds geen verzendkosten.
Ik heb 2x vinyl besteld bij CDwow. Ook omdat de vinyl versie goedkoper was. Beviel goed. Het wordt verzonden in een kartonnen envelop/doos. Er zat ook een sticker op met 'Fragile Do Not Bend'. Het past idd niet door de brievenbus. Postbode belt aan.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 22:13 uur
Ik heb ook wel eens vinyl besteld bij CDwow. Bevalt prima. De platen worden goed verpakt en geen verzendkosten. Dat scheelt wel een slok op de borrel.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 14:03 uur
Geniaal is ook dat deluxe edities vaak goedkoper zijn dan de normale edities tori amos midwinter graces | Zoeken | CD WOW! Nederland - cdwow.nl LOL
0
sxesven
geplaatst: 19 juni 2010, 23:07 uur
Inmiddels mijn eerste LP via CDWow binnen, en kan het alleen maar aanraden! Netjes verpakt in een LP-mailer, en de LP zelf nog beschermd middels kartonnen hoekjes. Geen gedeukt hoekje erbij, plaat niet gewarped - zoals het hoort! Super dus, ga ik ongetwijfeld nog meer vandaan halen. 

0
geplaatst: 19 juni 2010, 23:44 uur
Ik wacht ook met smart op mijn eerste bestelling bij cdwow. De lp's van Songs: Ohia en Iron & Wine lp's zijn inmiddels al verzonden, alsmede Townes van Zandt - Live at the Old Quarter lp
. Alleen de wat moeilijk verkrijgbare Charles Mingus - Ah Um lp en de Chopin cd box zijn nog niet verzonden, ik verwacht dat dat ook nog wel even gaat duren. Goed te horen Sxesven dat je alles in perfecte staat hebt ontvangen, want dat scheelt ook nog weleens bij wie je het besteld. Trouwens nog bedankt voor het tippen van de scherpe prijzen op de hierboven genoemde lp's bij cdwow, heb ze meteen na jouw geplaatste reactie besteld
.
. Alleen de wat moeilijk verkrijgbare Charles Mingus - Ah Um lp en de Chopin cd box zijn nog niet verzonden, ik verwacht dat dat ook nog wel even gaat duren. Goed te horen Sxesven dat je alles in perfecte staat hebt ontvangen, want dat scheelt ook nog weleens bij wie je het besteld. Trouwens nog bedankt voor het tippen van de scherpe prijzen op de hierboven genoemde lp's bij cdwow, heb ze meteen na jouw geplaatste reactie besteld
.
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 20 juni 2010, 09:34 uur
Ik kreeg deze week mijn eerste CD-Wow bestellingen binnen en alles was perfect in orde. Ook een aantal 7"'s en 12"'s van Lady Gaga en Pet Shop Boys die, net zoals bij Sxesven, erg goed verpakt waren. Aangeraden! 

0
geplaatst: 20 juni 2010, 19:05 uur
Echt apart, ik had een cd besteld in april, die was er na 4 weken niet terwijl deze wel verzonden was. Van cd-wow een tegoed bon gekregen en nu 4 weken geleden dezelfde cd (die inmiddels weer op voorraad was) opnieuw besteld (verzonden op 3-6) maar tot op heden wederom niet ontvangen... alle andere cd's heb ik wel ontvangen... raar...
0
jeko
geplaatst: 21 juni 2010, 07:56 uur
Komt wel binnen hoor! drie weken is normaal bij cd wow. Even geduld nog.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 juni 2010, 12:59 uur
Hebben anderen de laatste 3 dagen ook problemen om op cdwow rond te surfen?
Ik krijg steeds een wit scherm.
Ik krijg steeds een wit scherm.
0
geplaatst: 21 juni 2010, 13:02 uur
Hier niet. Vandaag nog twee CD's besteld en probleemloos op de site rond gesnuffeld.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 08:48 uur
de prijzen zijn echt behoorlijk gestegen bij CDwow!
Normaal had ik de afgelopen maand wel het nodige besteld, maar dat laat ik nou maar.
Normaal had ik de afgelopen maand wel het nodige besteld, maar dat laat ik nou maar.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 10:51 uur
Xel schreef:
Het is af en toe wel vreemd ja. Laatst was er een kortingsdag, toen was het album dat ik zocht €11. Dus ik denk fuck it wordt een andere keer vast goedkoper. En ja hoor paar weken later, zonder korting, was ie €6

En zeer snelle levering trouwens. Zondag besteld, maandag mail dat ie was verstuurd en vrijdags al in huis!
0
geplaatst: 26 juli 2010, 12:05 uur
Xel schreef:
Het lijkt inderdaad over met de goedkope Cdwow, tegenwoordig haal ik mijn koopjes bij Amazon waar ik vaak nóg minder geld kwijt ben.
* denotes required fields.