Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2010, 17:11 uur
Gelukkig dat ze op het volgende vliegtuig wachten, in plaats van het op het volgende schip naar Europa.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 20:20 uur
Ik geloof tot ergens half mei, dan komt er een nieuw beloningssysteem van CD-wow
0
geplaatst: 4 mei 2010, 13:36 uur
Ik ook. Nog nooit gebruikt en geen idee wat ik eigenlijk ooit bij ze besteld heb.
Hoe liggen de prijzen in vergelijking met bol.com ?
Hoe liggen de prijzen in vergelijking met bol.com ?
0
geplaatst: 4 mei 2010, 13:54 uur
Een heel stuk goedkoper dan bol.com over het algemeen Zeker met de kortingsbonnen erbij. En de bezorging is de laatste tijd ook sneller geworden.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 10:49 uur
Eind april heb ik na dit topic te hebben doorgelezen mijn eerste bestelling bij cdwow.nl geplaatst.
Inmiddels heb ik 2 van de 4 cd's ontvangen
Het apart is echter dat de cd's die al eerste verzonden zijn nog niet binnen zijn en de cd's die later verzonden zijn heb ik al...
Besteldatum was 25 april
CD1: verzonden op 26/04 maar nog niet binnen
CD2: verzonden op 28/04 en ook niet binnen
CD3: verzonden op 30/04 ontvangen
CD4: verzonden op 04/05 en ook al ontvangen!
op de site staat: Overige Europese landen - 6 tot 8 dagen na verzending, dus daar zijn we overheen. Is het verstandig om nu al een melding te maken aan de klanten service gezien er op de site ook staat dat wanneer een artikel niet binnen de geschatte periode arriveert, ik er dan rekening mee moet houden dat de klantenservice een niet-levering pas na 21 dagen na verzending kan onderzoeken.
Het apart is echter dat de cd's die al eerste verzonden zijn nog niet binnen zijn en de cd's die later verzonden zijn heb ik al...
Besteldatum was 25 april
op de site staat: Overige Europese landen - 6 tot 8 dagen na verzending, dus daar zijn we overheen. Is het verstandig om nu al een melding te maken aan de klanten service gezien er op de site ook staat dat wanneer een artikel niet binnen de geschatte periode arriveert, ik er dan rekening mee moet houden dat de klantenservice een niet-levering pas na 21 dagen na verzending kan onderzoeken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 mei 2010, 11:10 uur
Ik snap daar ook niets van, maar het komt regelmatig voor.
Tot nu toe heb ik met minstens 300 bestellingen álles ontvangen, dus ik maak me nooit zorgen als iets aan de late kant is.
Tot nu toe heb ik met minstens 300 bestellingen álles ontvangen, dus ik maak me nooit zorgen als iets aan de late kant is.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 11:15 uur
Thanks, maakt me al weer iets geruster.
Ik vind het verder wel tof, gewoon 1 cdtje van 4,49 euro komt met het vliegtuig vanuit hong kong en ligt binnen 3 dagen bij mij op de mat... ga zeker nog meer bestellen.
Ok de andere cd's die ik besteld waren wel wat duurder 11-14 euro maar nog steeds goedkoper dan andere sites!
Ik vind het verder wel tof, gewoon 1 cdtje van 4,49 euro komt met het vliegtuig vanuit hong kong en ligt binnen 3 dagen bij mij op de mat... ga zeker nog meer bestellen.
Ok de andere cd's die ik besteld waren wel wat duurder 11-14 euro maar nog steeds goedkoper dan andere sites!
0
geplaatst: 8 mei 2010, 17:57 uur
Ach, ik vind de site zeker dik in orde. Soms duurt het gewoon even langer en als je iets wilt annuleren dan maken ze er geen probleem van en ze handelen ook correct. Als ik iets meteen wil dan plan ik gewoon een bezoekje naar Amsterdam: Hebben m'n vrouwtje en ik ook een leuk uitje.
0
geplaatst: 8 mei 2010, 20:45 uur
beetje balen... m'n bestelling van One Jug of Wine, Two Vessels van Bright Eyes was ruim drie weken geleden verzonden, maar nog niet binnen.
Toch maar even de klantenservice een bericht gestuurd. De vier cd's die later waren verzonden zijn al binnen. (Wat op zich niks hoeft te zeggen....) Ach, we zien wel....
Toch maar even de klantenservice een bericht gestuurd. De vier cd's die later waren verzonden zijn al binnen. (Wat op zich niks hoeft te zeggen....) Ach, we zien wel....
0
geplaatst: 9 mei 2010, 02:07 uur
Bij mij zijn ook een paar cd's verzonden op 22 april nog niet binnen en een paar later verzonden al wel.
Maar zoals Stijn al zei, ik heb ook altijd alles ontvangen, dus uiteindelijk zal het wel goed komen.
Geduld is af en toe een schone zaak bij cd-wow, maar normaal gesproken komt het altijd goed.
Maar zoals Stijn al zei, ik heb ook altijd alles ontvangen, dus uiteindelijk zal het wel goed komen.
Geduld is af en toe een schone zaak bij cd-wow, maar normaal gesproken komt het altijd goed.
0
geplaatst: 9 mei 2010, 13:12 uur
Erg netjes, naar aanleiding van mijn melding gister dat m'n Bright Eyes cd nog niet was gearriveerd:
"Thank you for confirming your address.
I will assume that the item "Bright Eyes - One Jug of Wine, Two Vessels" has been lost in the postal system, and I understand the disappointment this causes.
I will ensure that a replacement is sent out to you as soon as possible. In the event that both despatched orders arrive, please contact us and we will send you a returns form which will provide necessary instructions on how to complete a return with CDWOW!
Thank you for using CDWOW! and if you have any further enquiries then please do not hesitate to contact us."
"Thank you for confirming your address.
I will assume that the item "Bright Eyes - One Jug of Wine, Two Vessels" has been lost in the postal system, and I understand the disappointment this causes.
I will ensure that a replacement is sent out to you as soon as possible. In the event that both despatched orders arrive, please contact us and we will send you a returns form which will provide necessary instructions on how to complete a return with CDWOW!
Thank you for using CDWOW! and if you have any further enquiries then please do not hesitate to contact us."
0
geplaatst: 11 mei 2010, 15:31 uur
Klantenbeoordelingen
Hallo ........ ,
Bedankt voor je recente aankoop op CD WOW!
We zouden het erg op prijs stellen als je je mening wilt geven over het artikel dat / de artikelen die je onlangs hebt gekocht. Je recensies helpen andere klanten om de beste producten op CD WOW! aan te schaffen.
Het is erg eenvoudig om een beoordeling te schrijven. Alles wat je hoeft te doen, is klikken op beoordeel product naast het artikel / de artikelen hieronder:
Ordernummer: .......
David Sylvian - Everything & Nothing
Recensie - Bekijk product
Hulp nodig?
Als je door het klikken op de link niet naar de productbeoordelingspagina doorverwezen wordt, dan:
Klik op de link naast het bovenstaande product dat je wilt beoordelen.
Klik op 'Schrijf een recensie' onderaan de productpagina.
Hallo ........ ,
Bedankt voor je recente aankoop op CD WOW!
We zouden het erg op prijs stellen als je je mening wilt geven over het artikel dat / de artikelen die je onlangs hebt gekocht. Je recensies helpen andere klanten om de beste producten op CD WOW! aan te schaffen.
Het is erg eenvoudig om een beoordeling te schrijven. Alles wat je hoeft te doen, is klikken op beoordeel product naast het artikel / de artikelen hieronder:
Ordernummer: .......
David Sylvian - Everything & Nothing
Recensie - Bekijk product
Hulp nodig?
Als je door het klikken op de link niet naar de productbeoordelingspagina doorverwezen wordt, dan:
Klik op de link naast het bovenstaande product dat je wilt beoordelen.
Klik op 'Schrijf een recensie' onderaan de productpagina.
Beste CD-WOW,
U heeft mij al een aantal keren gevraagd om een recensie.
Zoals bekend schrijf ik exclusief voor musicmeter, ik sta hier namelijk onder contract.
Maar misschien kunt u het zo regelen dat bij het aanklikken van recensies bij CD WOW uw cliënten rechtstreeks worden doorgelinkt naar de betreffende cd op musicmeter, dan kunnen ze gelijk elke boeiende discussie per cd volgen. Wat dacht u daar van?
Ik heb er verder geen enkele zeggenschap over en van de eventuele technische kant van de zaak heb ik al helemaal geen kaas gegeten, dus u moet zich nog wel tot de juiste personen wenden. Maar het lijkt mij een erg aardige constructie, dan zijn jullie ook gelijk van het aantal van nul recensies af.
Veel succes!
Musician
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 mei 2010, 17:22 uur
Als ik bij elke cd die ik bestel een recensie zou schrijven houd ik geen tijd meer over. 
Sowieso, voor wat hoort wat.

Sowieso, voor wat hoort wat.

0
geplaatst: 11 mei 2010, 19:29 uur
Tja, een kortingsbon van € 1,50 per recensie lijkt me wel wat...

Zo wild is het de laatste tijd niet met die kortingsbonnen. En wat mij ook opvalt: die collectiebrede kortingen (zoals afgelopen maandag weer) gelden tegenwoordig alleen nog maar op de CD's die ze in voorraad hebben. Als je, zoals ik vooral zoekt naar wat obscuurder ouder werk, is dat een flinke beperking.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 mei 2010, 12:00 uur
Heel veel cd's zijn ineens momenteel niet verkrijgbaar

0
geplaatst: 12 mei 2010, 13:29 uur
Ik kon een bepaalde cd van Squeeze ook al niet bestellen vanmorgen (meerdere cd's van Squeeze waren niet voorradig). Het blijft een bijzonder bedrijf.
Het is niet voor niets dat we er zo'n boeiend topic over kunnen vullen!
Het is niet voor niets dat we er zo'n boeiend topic over kunnen vullen!
0
sxesven
geplaatst: 17 mei 2010, 20:44 uur
Snel tegenwoordig zeg, woensdag twee Björk CD's besteld, vandaag al binnen! 

0
geplaatst: 17 mei 2010, 21:54 uur
Ik moet wel zeggen dat ik inmiddels ook regelmatig vreemd ga. En vooral omdat er soms nogal schurkachtige prijzen worden gevraagd, die ik niet kan verklaren maar cdwow waarschijnlijk zelf ook niet.
Waarom kosten relevante Status quo cd's als Hello € 13,99 en kan ik dezelfde cd's bij een nederlands internetbedrijf als www.dikmannetje.com krijgen voor € 7,99 en dan gegarandeerd (en netjes) binnen drie dagen in huis?
Ik kom zelfs heel vaak prijzen tegen waarvan ik zeg: daar klopt geen hout van bij cdwow, hoe komen ze daar nou weer bij. En daarom ga ik zo nu en dan toch vreemd, het is niet anders......
Waarom kosten relevante Status quo cd's als Hello € 13,99 en kan ik dezelfde cd's bij een nederlands internetbedrijf als www.dikmannetje.com krijgen voor € 7,99 en dan gegarandeerd (en netjes) binnen drie dagen in huis?
Ik kom zelfs heel vaak prijzen tegen waarvan ik zeg: daar klopt geen hout van bij cdwow, hoe komen ze daar nou weer bij. En daarom ga ik zo nu en dan toch vreemd, het is niet anders......
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 mei 2010, 22:01 uur
Dat is zo, maar prijzen van €5,99 (plus korting met wat mazzel) duiken gelukkig ook nog geregeld op.
Mijn twee kortingsbonnen waren deze keer trouwens maar van 1 euro.....
Mijn twee kortingsbonnen waren deze keer trouwens maar van 1 euro.....

0
geplaatst: 17 mei 2010, 22:04 uur
Maar aan de andere kant zijn er ook weer CD's die bij CD-wow belachelijk goedkoop zijn in vergelijking met andere (internet)winkels.. Cdwow is in ieder geval een site waar ik altijd wel opkijk voor leuke prijsjes, maar ik moet toegeven dat er soms rare (dure) uitschieters bijzitten. Desondanks toch een van de sites waarmee ik de meeste prijzen vergelijk.. 

0
geplaatst: 18 mei 2010, 10:40 uur
Klopt: tot voor een paar maanden geleden was CD-wow heel vaak de goedkoopste. Dat is inmiddels niet meer zo. Het is nu vooral een kwestie van verschillende aanbieders vergelijken en per album bepalen waar je die het voordeligst kan aanschaffen.
Ik heb zelf het idee dat die prijsschommelingen ook samenhangen met de huidige neergang van de euro. Ook ik kreeg maandag weer twee vouchers - inderdaad slechts van 1 euro, een teken aan de wand lijkt me. Volgens mij kunnen ze die gigantische kortingen van de afgelopen jaren gewoon niet langer volhouden, gezien de marktsituatie.
Toen ik op mijn verlanglijstje ging kijken, merkte ik dat een aantal CD's opnieuw één tot twee euro duurder was geworden. Niet geheel toevallig waren dat de titels waarvan ik vermoed of zeker weet dat het Amerikaanse import is. De 'Europese' titels waren gelijk gebleven in prijs.
En ook met eBay moet ik tegenwoordig uitkijken als ik iets bij Amerikaanse en Britse aanbieders bestel: omgerekend in euro's valt een transactie duurder uit dan voorheen. Met dank aan de Grieken en de Portugezen...
Ik heb zelf het idee dat die prijsschommelingen ook samenhangen met de huidige neergang van de euro. Ook ik kreeg maandag weer twee vouchers - inderdaad slechts van 1 euro, een teken aan de wand lijkt me. Volgens mij kunnen ze die gigantische kortingen van de afgelopen jaren gewoon niet langer volhouden, gezien de marktsituatie.
Toen ik op mijn verlanglijstje ging kijken, merkte ik dat een aantal CD's opnieuw één tot twee euro duurder was geworden. Niet geheel toevallig waren dat de titels waarvan ik vermoed of zeker weet dat het Amerikaanse import is. De 'Europese' titels waren gelijk gebleven in prijs.
En ook met eBay moet ik tegenwoordig uitkijken als ik iets bij Amerikaanse en Britse aanbieders bestel: omgerekend in euro's valt een transactie duurder uit dan voorheen. Met dank aan de Grieken en de Portugezen...
0
geplaatst: 19 mei 2010, 14:35 uur
En daar helpt el-cheapo vaak bij. Helaas vindt die site cd-wow niet, maar verder wel bol, cosmox, FRS en van leest enzo.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:24 uur
MB23 schreef:
Eind april heb ik na dit topic te hebben doorgelezen mijn eerste bestelling bij cdwow.nl geplaatst.
Besteldatum was 25 april
Besteldatum was 25 april
Nou cd 2 is nog niet binnen gekomen, ik heb een mail verzonden naar cdwow en binnen een paar uur had ik een reactie.
Ze gaven aan dat er nu ook geen voorraad meer beschikbaar was en er niet opnieuw een cd verzonden kon worden.
Ik heb nu een tegoed bon gekregen die ik binnen 6 maanden moet besteden bij cdwow. Geen ideale oplossing, maar in ieder geval niet zomaar mijn geld (12 euro) kwijt.
Alleen als die cd nu alsnog komt moet ik hem terug sturen... denk alleen niet dat deze na 3-4 weken nog gaat arriveren.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 21:37 uur
MB23 schreef:
(...) Alleen als die cd nu alsnog komt moet ik hem terug sturen... denk alleen niet dat deze na 3-4 weken nog gaat arriveren.
(...) Alleen als die cd nu alsnog komt moet ik hem terug sturen... denk alleen niet dat deze na 3-4 weken nog gaat arriveren.
Nou, dat blijft heel goed mogelijk. Sterker nog, het meeste komt pas na 3, 4 weken aan.
Uiteindelijk komt het eigenlijk altijd aan. Als je maar geduld hebt....

0
geplaatst: 20 mei 2010, 22:14 uur
Dan denk ik dat ik nog heel even wacht met het gebruiken van de tegoedbon en dat wanneer ik de cd alsnog ontvang dan stuur ik deze niet terug maar vraag ik of ze die tegoedbon weer annuleren. Dat vind ik wel zo netjes.
0
geplaatst: 20 mei 2010, 22:36 uur
Ik wacht nog steeds op mijn CD (Bestelling 27 Februari).
Eerst werd ie vertraagd, toen gecancelled, toen was hij er op eens weer en nu is ie alweer 2x vertraagd. Het is dat ik te lui ben om 'm zelf te annuleren... Dit is de 7e CD die ik bij CDwow bestel.
Eerst werd ie vertraagd, toen gecancelled, toen was hij er op eens weer en nu is ie alweer 2x vertraagd. Het is dat ik te lui ben om 'm zelf te annuleren... Dit is de 7e CD die ik bij CDwow bestel.
* denotes required fields.