MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
Ben je niet bang dat je exclusieve contract met musicmeter op de tocht komt te staan?

musician schreef:
Ben je niet bang dat je exclusieve contract met musicmeter op de tocht komt te staan?

Tsja, het is een keiharde wereld. Maar als je voor het grote geld gaat, moet je soms risico`s nemen.

Dat is waar. Nou, veel succes dan! Dat Herman je zomaar laat gaan...

Hé, zo'n aanbieding van CD Wow heb ik nog niet gehad. Of ik heb gewoon de laatste mail waarin om een 'productbeoordeingsverzoek' wordt gevraagd, niet goed gelezen. En ik heb 'm al van mijn computer gegooid, dus...

Volgende keer toch eens in de gaten houden. Want voor 2 euro vind ik zo'n recensie toch wel het overwegen waar. Ik neem aan dat dat trouwens in het Engels moet?

Hoe kom je trouwens aan zo'n exclusief contract met MuMe? Dat wil ik ook wel...

Bij Cosmox ooit een kadobon gekregen van 50 euro voor een recensie.

Kijk, dáár zit dus duidelijk het grote geld... Al moet je daar volgens mij écht wat voor doen. Geven die niet maandelijks 50 euro aan waardebonnen weg aan degene die de beste recensie van de maand heeft geschreven?

Inderdaad.

Had je die ook gekregen als je de cd had afgebrand?

Ik denk het wel, zo positief was ik ook weer niet.

Lees mijn mening maar eens bij dit album.

Editors - In This Light and on This Evening (2009)

musician schreef:
Dat is waar. Nou, veel succes dan! Dat Herman je zomaar laat gaan...

Ik hoop dat platendraaier hier ook nog gewoon blijft posten.

Sterker nog, ik zal zelf ook eens kijken of ik mijn laatste mailtjes van CDwow uit de prullenbak kan vissen.

SCHRIJF EEN BEOORDELING EN ONTVANG EEN KORTINGSBON
Hallo .......

Bedankt voor je recente bestelling bij CD WOW!

We zouden het erg op prijs stellen als je je mening wilt geven over het artikel dat je onlangs hebt gekocht. Je recensies helpen andere klanten om de beste producten bij CD WOW! aan te schaffen.

Je helpt er niet alleen andere klanten mee, maar we belonen iedere goedgekeurde recensie ook met een kortingsbon!

Het is erg eenvoudig om een beoordeling te schrijven. Alles wat je hoeft te doen, is klikken op ‘Beoordeel dit product' naast het artikel hieronder:

artikel

Dit is de e-mail. Nu zag ik net dat ze $2.00 vouchers geven, dus even afwachten of het 1 of 2 euro wordt. Maar goed, volgens mij kan iedereen die dat wil een recensie schrijven. Ik had een link gelezen dat ze het prima vinden, ook al schrijf je er 100. Maar 1 voucher per besteld artikel. En naast het produkt op de site kun je recensie aanvinken. En ik heb dat gewoon in het nederlands gedaan hoor.

En natuurlijk blijf ik hier mijn mening geven. Gratis en voor niks

Uitverkoop van de eeuw bij CD-wow, beweert men..

Masimo schreef:
Uitverkoop van de eeuw bij CD-wow, beweert men..

Heb je al gezien wat voor zooi er tussen zit? Karaoke albums van Elton John Ik heb er uiteindelijk een dubbele verzamelaar van Nina Simone, een dubbele verzamelaar van Georges Moustaki en een box met vijf cd's van Maria Callas uitgeplukt - 9 schijfjes voor 6 euro, daar doe ik het wel voor. Alleen weigert iDeal nu dienst.

Ja, ik heb ook met verbazing zitten kijken. Bagger van de eeuw lijkt me een betere benaming...

Stijn_Slayer
Hoe zit het met die 5 cd's voor 12 euro? Hoe gaat dat in z'n gang?

Alles maar aanklikken, en dan rekent 'ie het vanzelf om naar 12 euro?

Ik zie trouwens ook het berichtje van Bertus, maar die titels zie ik er niet tussenstaan als ik op 3 cd's voor 6 euro klik. Mag je ook zelf uit het overige assortiment samenstellen? Er staat nml. selected titles only.

Je moet 5 (of 3) cd's uit de selectie in je mandje leggen. Bij de kassa wordt de korting dan verrekend.

Stijn_Slayer schreef:
Ik zie trouwens ook het berichtje van Bertus, maar die titels zie ik er niet tussenstaan als ik op 3 cd's voor 6 euro klik. Mag je ook zelf uit het overige assortiment samenstellen? Er staat nml. selected titles only.

Callas staat op pagina vijf, Simone op acht en Moustakis op twaalf.

Werkt iDeal bij jullie wel?

Bertus schreef:
Werkt iDeal bij jullie wel?

Bij mij deed hij gisteren bij cdwow ook moeilijk. Ik moest wel 5x proberen in te loggen voor ideal.

platedraaier schreef:
(quote)

Bij mij deed hij gisteren bij cdwow ook moeilijk. Ik moest wel 5x proberen in te loggen voor ideal.

Werkt weer, bestelling is de deur uit

CHIEP (crew)
Ik ontvang sinds enkele maanden geen mails meer van hen. Zou je soms uit de mailinglist verwijderd worden als je lang geen bestellingen meer hebt geplaatst?

Je kunt beter betalen met je creditcard, volgens mij werkt dat handiger dan i-deal.

Je ontkomt er toch niet aan, dat je gaat zitten bladeren in de aanbiedingen van cd-wow.

Maar de koopjeskelder is aan mij beter besteed dan die aanbiedingen van 3 cd's voor 6 euro of 5 cd's voor 12. Wat een troep staat daar tussen. Waarschijnlijk hadden ze een voorraad staan waarbij je kunt zien aankomen dat het nooit meer zal worden verkocht, in normale omstandigheden.

Eens kijken of de toeleveringsservice nog in de problemen komt, bij al die bestellende mume-ers.....

Dat viel me ook al op, de koopjeskelder ziet er een stuk beter uit!

Ik heb 27 juli een viertal cd's besteld. 3 daarvan werden op 29 juli verzonden. 1 daarvan kreeg ik op 2 augustus binnen. De vierde cd werd op 10 augustus verzonden en kreeg ik 14 augustus binnen. De andere twee heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Ik ben wel gewend aan langere levertijden bij cd-wow, maar nu al drie weken aan het wachten vind ik wel erg lang. Heeft een van jullie daar nog ervaring mee?

Lange levertijden (1-2 weken) kwamen tot jl. januari wel voor, maar nu een stuk minder. Mijn meeste bestellingen komen nu binnen een week na verzending binnen. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice.

voltazy
GraveyardJunkie schreef:
Ik heb 27 juli een viertal cd's besteld. 3 daarvan werden op 29 juli verzonden. 1 daarvan kreeg ik op 2 augustus binnen. De vierde cd werd op 10 augustus verzonden en kreeg ik 14 augustus binnen. De andere twee heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Ik ben wel gewend aan langere levertijden bij cd-wow, maar nu al drie weken aan het wachten vind ik wel erg lang. Heeft een van jullie daar nog ervaring mee?

jep, ik bestel meestal voor de komende maand
iedereen spreekt over minder lange levertijden, maar ik merk daar nog niks van.

pinker schreef:
Lange levertijden (1-2 weken) kwamen tot jl. januari wel voor, maar nu een stuk minder. Mijn meeste bestellingen komen nu binnen een week na verzending binnen. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice.

Ik niet, 3 tot 4 weken is nog steeds heel normaal bij cd-wow, terwijl ik toch niet zo'n ingewikkelde smaak heb, al zeg ik het zelf. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je het ook meestal wel in huis.

Bij mij gaat het de laatste tijd ook tamelijk vlot. Heb al geen tijden meer langer dan twee weken moeten wachten.

Stijn_Slayer
Het bezorgen gaat sneller, maar nu duurt het weer véél langer voor ze het eindelijk verzenden.

Stijn_Slayer schreef:
maar nu duurt het weer véél langer voor ze het eindelijk verzenden.

Klopt: ik wacht al een paar dagen eer ze dit gaan doen terwijl op de site vermeld stond binnen zoveel uur/dagen wat ze al lang hebben overschreden. Krijg ik straks zeker weer een mail dat ze het niet kunnen leveren of zo

platedraaier schreef:
Ik kreeg een e-mail van cd-wow of ik een recensie wilde schrijven bij mijn laatst aangeschafte product. In ruil daarvoor krijg je een voucher van 2 euro. Ik heb het maar eens geprobeerd. Binnen 3 dagen krijg ik antwoord of hij geplaatst wordt. (volgens mij beoordelen ze hem op ongepaste uitingen ofzo)
In ruil voor een kortingsbon wil ik best een kleine recensie schrijven hoor.

Ze hebben de recensie 4 dagen geleden al geplaatst en ik heb nog niets van een waardebon gezien.
Het viel me ook op dat ik na 10 aankopen geen waardebon meer kreeg. Nu blijkt dat je 10 aankopen binne 60 dagen moet doen. Ik zat op 62 dagen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.