MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
niels94 schreef:
Dat laatste is inderdaad een erg flauw trucje.

William Fitzsimmons is trouwens zojuist verzonden Dat duurde wel erg lang, maar zoals ik al zei, ik heb hem liever 2 weken later in huis dan dat ik hem voor 2x het geld ergens anders vandaan haal.

Ja, dat is dus nog maar de vraag. Ik vind cdwow helemaal niet (meer) zoveel goedkoper dan bijvoorbeeld Amazon. Sterker nog, daar vind ik het vaker zelfs goedkoper dan bij cdwow.

Dat, plus het feit dat je inderdaad alleen Europeese/Amerikaanse persingen krijgt, binnen een redelijke termijn alles is verzonden (Engelse Amazon binnen een week op de deurmat) en je vind er een album altijd, desnoods van een andere verkoper of tweedehands. En keurig toegezonden via de TNT.

Ja, helaas hebben wij hier geen creditcard...

Ja, daar kan ik niet tegenop. Ik heb nog even gezocht, maar volgens mij kun je niet met Paypal betalen op Amazon of met je bankrekening.

Ik heb geen idee of je tegenwoordig veel moeite moet doen om aan een creditcard te komen, maar dat is het in dit geval wel waard.
Rekent Paypal trouwens ook niet af via je creditcard?

Paypal kan tegenwoordig rechtstreeks via je lopende rekening: het is nu mijn eerste keuze en de creditcard is daarmee op de tweede plaats gekomen (soort reserve).

niels94 schreef:
Ja, helaas hebben wij hier geen creditcard...

[sluikreclame] Deze kost maar € 20 per jaar, is makkelijk online aan te vragen en last but not least; "u draagt bij aan de duurzame thema’s van uw keuze". [/sluikreclame]

Stijn_Slayer schreef:
Hoe gaat dat 'zonder morren' bij jou in z'n werk dan? Mij worden allerlei onnozele dingen gevraagd, en ik moet eerst nog veel langer afwachten e.d.. Vind het eigenlijk grote zeikerds.

Na 4 weken had ik nog niks ontvangen en dan maar een e-mail gestuurd. Het antwoord was dat ik mijn adres moest bevestigen en navragen bij de buren of de postbode toevallig het pakje niet bij hen had gelaten. Wat vreemd is, want die dingen kunnen gewoon in de brievenbus. Nadat ik had teruggeschreven dat er nergens iets was ontvangen, kreeg ik bericht dat een vervangzending onderweg was. Ik ben dus opnieuw in blijde verwachting.

Tot nu toe vind ik cd wow een drama , hoe lang duurt het gemiddeld voordat een cd bezorgd wordt? De prijzen zijn scherp maar tot nu toe is het bezorgen een drama.Mijn item is op 30 maart verzonden , nog steeds niks ontvangen en aan de reacties te lezen hier kan het nog wel een tijdje duren. Dan maar een euro meer betalen en wel alles mooi op tijd binnen dan bestellen en een paar weken/maanden wachten.

Lukk0
Bij mij duurt het altijd een weekje na het verzenden, met iets van drie dagen ruimte daaromheen. Vind ik niet heel erg, ik heb de albums die ik bestel vrijwel altijd digitaal al en kan ze dus gewoon luisteren, en voor die paar euro minder heb ik best eventjes geduld. Tot nu toe heb ik ook alle cd's die ik daar besteld heb, een stuk of veertig, ook gewoon ontvangen, en ook allemaal nette versies. Eigenlijk niets dan lof voor cdwow dus bij mij.

Timo-otje schreef:
Tot nu toe vind ik cd wow een drama , hoe lang duurt het gemiddeld voordat een cd bezorgd wordt? De prijzen zijn scherp maar tot nu toe is het bezorgen een drama.Mijn item is op 30 maart verzonden , nog steeds niks ontvangen en aan de reacties te lezen hier kan het nog wel een tijdje duren. Dan maar een euro meer betalen en wel alles mooi op tijd binnen dan bestellen en een paar weken/maanden wachten.

Bij mij heeft het nog NOOIT langer dan 14 dagen geduurt. En meestal binnen een week.

Oke , afwachten dan maar. Het duurt 9 dagen tot nu toe bij mij. Als het altijd binnen 2 weken bezorgd wordt kan ik daar wel mee leven.

Ik ben wel een beetje zat van die Zuid Amerikaanse persingen, waar die hologrammen opzitten geplakt die er met geen mogelijk van af zijn te krijgen.

Nog steeds niks binnen en mijn bestelling is op 30 maart verzonden. Ben benieuwd wanneer hij binnen valt.

Stijn_Slayer
Over 5 dagen ofzo.

Ik moet zeggen dat ik er een tijd helemaal niks heb besteld.. veel te duur, Maar ik kijk stiekem zo nu en dan wel eens. Soms hebben ze van die uitverkopen, of van alles een euro af. En dan zit er soms best wel iets leuks tussen. Zo heb ik laatst 2 EP's besteld voor 4 euro 't stuk, en die heb ik nu al binnen. 4 april verzonden, 8 april binnen. Ja, het kan toch nog.

Raoul schreef:
Ik moet zeggen dat ik er een tijd helemaal niks heb besteld.. veel te duur, Maar ik kijk stiekem zo nu en dan wel eens. Soms hebben ze van die uitverkopen, of van alles een euro af. En dan zit er soms best wel iets leuks tussen. Zo heb ik laatst 2 EP's besteld voor 4 euro 't stuk, en die heb ik nu al binnen. 4 april verzonden, 8 april binnen. Ja, het kan toch nog.

Waar bestel jij normaliter dan als je aangeeft dat de prijzen te duur zijn? Heb ze nog nergens zo laag gezien als op cd wow.

Amazon is een goed voorbeeld. Zelf bestel ik veel via de Marketplace van Discogs.

Inderdaad, de marketplace van Amazon is zeer goedkoop, daar kan geen cdwow tegenop.

Eerste CD van de bestelling van 27 maart is nu binnen

Andere twee zijn ook onderweg

CD die 25 maart bestelt was vandaag binnen. Wacht nu nog op Fitzsimmons die 4 april verzonden is.

Maartenn (crew)
gaucho schreef:
Voor mij geldt hetzelfde: ik ben ruim drie jaar een vaste klant geweest. De lange wachttijden heb ik nooit een probleem gevonden, omdat de prijzen een tijdlang zo belachelijk laag waren. Maar hun prijspeil is me nu gewoon te hoog, zeker als je hierbij de lange levertijd incalculeert.

Dat is mij ook opgevallen! Het prijspeil trekt wat naar de middenmoot toe. Ik ben daardoor ook veel kritischer geworden met bestellen en bestel bij lange na niet meer zo veel als voreger.

Wat me er trouwens aan doet denken dat ik in het verleden ook nog regelmatig fikse kortingsbonnen van hun kreeg als trouwe klant. Daar is ook niets meer van overgebleven helaas

Weet iemand waar de paaseieren zijn die je kunt zoeken? Er zijn er 5 en je krijgt steeds een euro korting, (heb al 2 kortingsbonnen van een euro). Die zijn op de hoofdpagina en op de pagina van 'mijn kortingsbonnen' (en op nog een paar plaatsen, maar die hebben dezelfde letter dus dat telt dan niet). Heb de A en de E al. Weet iemand er meer te vinden?

Je kunt als je ze alle 5 hebt meedoen voor een bon van 300 euro, niet dat ik denk dat te gaan winnen maar 5 euro korting is gewoon een gratis Cd

Inmiddels nog één gevonden:

Op de 'rock' pagina: Link.

Als jullie er één hebben, kun je het misschien even zeggen? Zo helpen wij elkaar aan 5 euro korting.

Laat ik het even op een rijtje zetten, heb inmiddels al 4 euro korting:
Klik
Klik.
Klik.
Klik.

A D E E

Hmm.. Zou 'het woord' Adele kunnen zijn?

Allmusic
Niet gezocht, maar rechtstreeks ingetypt

You found Golden Egg #4 | CD WOW! Nederland - cdwow.nl

toris
Bedankt Niels! Weet je ook of/hoe je de bonnen in 1 keer kunt gebruiken bij 1 cd?

Niet gezocht, maar rechtstreeks ingetypt

Shit, daar had ik op moeten komen.. Je hebt het briljant weten te omzeilen, dat paaseieren zoeken..

Xel
niels94 schreef:
CD die 25 maart bestelt was vandaag binnen. Wacht nu nog op Fitzsimmons die 4 april verzonden is.

Ook voor mij is de nieuwe van Fitzsimmons de 4e verzonden. Nog niet binnen, maar ik verwacht toch wel dat 'ie deze week binnen moet komen.

toris schreef:
Bedankt Niels! Weet je ook of/hoe je de bonnen in 1 keer kunt gebruiken bij 1 cd?

Dat zou wel heel fijn zijn inderdaad

Ah, ik wilde de rechtstreekse links net posten, had hier eerst moeten kijken .

NewYorkCityLight: ik zou niet weten waarom niet. Je kan 't gewoon proberen. Had laatst 6 cd's besteld waarvan 3 voor €12. Per abuis werden de andere ook voor €12. Nog niks ontvangen overigens, maar ze zouden onderweg zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.